איתור נזילות במצלמה טרמית בצפון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מצלמה טרמית שחודרת לתוך קווי הביוב מאפשרת לאתר את מקור הנזילה ואת הסיבות לבעיה. בין היתר, כדאי לדעת איך מבצעים את הפעולה הזו באזור הצפון כי כך ניתן ללמוד כיצד ליישם אותה גם במקומות אחרים בארץ.

מדריך איתור נזילות במצלמה טרמית בצפון

מצלמה טרמית היא חלק מציוד משוכלל ומתקדם שעומד לרשות אנשי מקצוע. ההתמחות של אנשי מקצוע שמשתמשים במצלמה טרמית היא איתור נזילות, בדיקה מבפנים של קווי ביוב, טיפול בבעיות שקשורות לצנרת, איתור סתימות וכן הלאה. בניגוד לשיטות מסורתיות, המצלמה הטרמית שחודרת לתוך קווי הביוב מצלמת אותם מבפנים ולכן חוסכת את הצורך בהרס של המבנה. בפועל, זה אומר שהשימוש במצלמה טרמית מונע הריסת קירות והרמת ריצוף.

היכרות עם שיטות איתור נזילות במצלמה טרמית בצפון

היכרות עם שיטת העבודה של איתור נזילות במצלמה טרמית באזור הצפון יכולה לספק אינדיקציה טובה ליתרונות שלה במקומות אחרים בארץ. כמו כן, המטרה של היכרות עם אותה שיטת עבודה היא לדעת כיצד ליישם את השימוש במצלמות טרמיות גם במרכז ובדרום. הסיבה לכך קשורה למבנה הייחודי של צנרות הביוב בצפון ובעיקר לעובדה שמדובר בתשתיות ישנות. במילים אחרות, אזור הצפון מספק דוגמא נפלאה לשלבי העבודה הנכונים עם מצלמה טרמית לצורך איתור נזילות ובכלל.

השלב הראשון: בדיקת השטח

בשלב הראשון מגיעים לבית הלקוח על מנת לבדוק את השטח. עוד לפני הכניסה לבית אפשר לדעת לפי השכונה מה מצב הצנרת, מתי היא נבנתה ומה הסיכוי שהיא סובלת מבלאי או שחיקה. באזור חיפה והצפון למשל יש הבדל משמעותי בין מצב הצנרת בשכונות חדשות וישנות, כמו גם הבדלים בין חיפה עצמה לבין אזור הקריות. בכל מקרה, התפקיד של אנשי מקצוע הוא להגיע לשטח כדי לבדוק איך נראית הנזילה מבחוץ ומה ניתן ללמוד ממנה.

השלב השני: החדרת המצלמה

בשלב השני מחדירים את המצלמה לתוך קווי הביוב ומזיזים אותה מרחוק בעזרת שלט ייעודי. המצלמה עצמה היא מכשיר אלקטרוני מוגן, קטן ונגיש שבעזרתו ניתן לחדור לתוך קווי ביוב צפופים של בתים פרטיים. כמובן שהמצלמה משדרת נתונים בזמן אמת לתוך מוניטור ייעודי, וזאת על מנת לדעת לאן לכוון אותה ובאיזה אזורים להתמקד. כמו כן, כדאי לנצל את ההזדמנות ולבחון את מקור הנזילה ולא רק את הסימפטומים שמופיעים על פני השטח.

השלב השלישי: איתור וטיפול בבעיה

מטרת העל של שימוש במצלמה טרמית לצורך איתור נזילות הוא לטפל בבעיה מן היסוד. אחרי שמאתרים את מוקד הנזילה, אפשר להמליץ על שיטות טיפול רלוונטיות ולעדכן את הלקוחות לגבי העלות המשוערת.

נציגי תדמור טכנולוגיות יכולים להגיע עד פתח הבית שלך בתוך התראה קצרה עם ציוד טכנולוגי משוכלל לאיתור נזילות. הצעד הבא שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ואנו נדאג לצרף אותך לרשימת הלקוחות המרוצים!

איתור נזילות בצפון

מחפשים גורם מקצועי באזור הצפון, שיאתר עבורכם נזילה בבית? לפני שאתם בוחרים ומזמינים אותו, כדאי שתכירו את הדרכים החדשות לאיתור נזילות מים, דרכים שיכולות לחסוך לכם כסף רב, זמן רב, לכלוך רב ועוגמת נפש רבה. על הדרכים האלה מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של תדמור טכנולוגיות, המציעה שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה וכדאי לדעת שלא כל אינסטלטור בצפון מציע שירות איתור נזילות בצפון באמצעות דרכים מתקדמות אלה.

אז מה כל העניין עם איתור נזילות בבית?

נשאלת השאלה למה צריך כל כך הרבה בלגאן בכדי לאתר נזילה קטנה בצנרת המים בבית והתשובה היא שהנזילה מתרחשת בתוך הקיר או מתחת לרצפה ואי אפשר לראות אותה. מה שאנחנו כן יכולים לראות זה את התוצאות שלה: הצפה, רטיבות, סימני נזילה וכן הלאה. סימנים אלה יכולים להופיע במיקום שונה לחלוטין מהמיקום בו דולפים המים מהצינור ובהינתן שהצינור הזה קבור בתוך הקיר, קיים קושי אמיתי לאתר את המיקום בצינור שממנו מתחילה הדליפה. בדיוק בגלל הקושי הזה, חשוב מאוד שכאשר אתם מזמינים איש מקצוע לביצוע איתור נזילות בצפון, תבחרו את האיש הנכון שיודע לספק לכם את השירות הנכון ואת הדברים נסביר כעת.

איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות

בהמשך למה שאמרנו קודם לכן, כדי לאתר את הנזילה אפשר לעשות שני דברים: אפשר לשבור קירות ולהרים מרצפות ככל שרק צריך עד שמגיעים אל מיקום הדליפה עצמה, אבל אפשר לעשות גם משהו אחר. אפשר להיעזר בטכנולוגיות חדשניות שמאפשרות לנו להתבונן אל תוך הקיר מבלי בכלל לגעת בו. טכנולוגיות אלה המתבססות על גלי קול או פערי טמפרטורה, מיושמות כיום על ידי גורמים מקצועיים המציעים שירות איתור נזילות בצפון, אבל לא על ידי כולם. אתם מבחינתכם רוצים בהחלט לוודא שהגורם אותו אתם בוחרים יודע לעשות וגם עושה שימוש בטכנולוגיות הללו. למה? מכיוון שבאמצעות צילום טרמי של הקיר שלכם או באמצעות עריכת בדיקת אולטרה סאונד לקיר שלכם, אפשר לזהות את המיקום המדויק של הנזילה מבלי להפיל שערה משערות ראשו של הקיר.

טכנולוגיות אלה מאפשרות לעמוד מול הקיר, לכוון אליו מכשיר ייעודי ובתוך דקות לקבל תמונה מלאה על כל מה שקורה בתוך הקיר. באמצעות התמונה הזאת אפשר לזהות תבניות שמתאימות לנזילות מים ולזהות גם את המיקום המדויק בו מתחילה הנזילה ובו כנראה גם ממוקם הצינור הדולף. או אז יש לחדור אל תוך הקיר ולהחליף את הצינור, אבל חדירה זו היא נקודתית מאוד ומהירה מאוד ללא הנזק ההיקפי האופייני לתהליך איתור נזילות מיושן. חברת תדמור טכנולוגיות מציעה מגוון רחב של שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ובכלל זה מציעה שירות איתור נזילות בצפון באמצעות טכנולוגיות אולטרה סאונד וצילום טרמי ובאמצעות צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שחיים את התחום מדי יום ביומו.

איתור נזילות במצלמה טרמית בצפון

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!