השוואת מחירים איתור נזילות מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

רטיבות בקיר, נזילה ברצפה, ביוב שלא עובד בצורה תקינה ומפיץ ריח רע בבית – כל אלו ועוד הם לא אורחים קרואים אצלנו בבית אבל גם אם הם כבר כן הגיע ותם חייבים לטפל בהם במהרה ולסמוך רק על חברה מקצועית ואמינה שמציעה לכם גם מחיר אטרקטיבי ומשתלם.

השוואת מחירים איתור נזילות מים – מקסימום איכות, מינימום מחיר

המטרה העיקרית שלנו כאשר אנחנו מזמינים חברה שתתקן עבורנו את הרטיבות בקיר או את הנזילה בתקרה או כל בעיה אחרת הקשורה בצנרת או במים היא לתקן את התקלה ולהחזיר אותנו לשגרת החיים הרגילה. המטרה המשנית היא לשלם כמה שפחות ולא לקרוע לעצמנו את הכיס ואם אתם חושבים שמדובר במשימה בלתי אפשרית הרי שכנראה לא הזמנתם אליכם הביתה את החברה הנכונה.

השוואת מחירים איתור נזילות מים – מחיר גבוה לא בהכרח מעיד על איכות גבוהה

אנחנו כישראלים קצת מתלבלבים לפעמים ובוחנים את איכות השירות או המוצר באמצעות המחיר, כלומר אם המחיר גבוה אזי השירות או המוצר מצוינים ובאיכות גבוהה ואם המחיר נמוך הרי שהשירות או המוצר באיכות ירודה. האמת היא שבהחלט אפשר לשלב את שני הפרמטרים יחד ובהחלט אפשר גם לקבל שירות מעולה וגם לשלם פחות. אנחנו מוכיחים שאפשר לעשות את השילוב המנצח הזה גם בתחום של איתור נזילות מים ואם אתם עדיין לא בטוחים תתקשרו אלינו ואנחנו נוכיח לכם שזו משימה בהחלט אפשרית.

50 סיבות נפוצות לנזילות מים בבית

מה גורם לנזילות או הרטיבות בביתכם?

זה אולי מעט מרגיז לשמוע אבל כמעט כל תקלה בביתכם שקשורה ברטיבות, בנזילה, בביוב או בצנרת אינה קשורה בכם ואינה תלויה בכם. למעשה רוב התקלות נגמרות כתוצאה מטעות של הקבלן, של איש המקצוע הקודם או פשוט בלאי של הצנרת מה שאומר שלכם אין כל כך מה לעשות כדי למנוע את התקלה. במידה והתקלות המרגיזות האלו כבר הגיעו לביתכם אל תהססו לפנות אלינו ואנחנו מבטיחים לכם שירות מצוין וטיפול מעולה שכולל גם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, גם מחיר משתלם וגם שירות חם ואדיב.

מדד מחירים לצרכן אש משפיע על עלויות האיתור

למצוא את הבעיה ואז לחתור לפתרון התקלה

כאשר אתם עושים השוואת מחירים בתחום איתור נזילות מים, אתם נוהגים בחכמה. אכן כדאי לעשות זאת כי המחירים יכולים מאוד להשתנות – ולכן אל תתפתו לבחור בחברה הראשונה שהציעה לכם מחיר כזה או אחר. היתרון הגדול שלנו הוא, בנוסף לכל היתרונות הנוספים כמובן, הוא שאנחנו קודם כל מבינים מהי מהות הבעיה ורק אחר כך מתחילים לטפל בבעיה. הבדיקה נעשית כמובן באמצעות מצלמה תרמית וציוד מתקדם

והבדיקה הזו של איתור הנזילה עוד בטרם התיקון עצמו חוסכת לכם הרבה מאוד זמן וגם הרבה מאוד כסף.

הרבה שנים איתרו נזילות או מקור של רטיבות בקיר עם ציוד מיושן ומסורבל. כיום המצב השתנה וכיום כבר אפשר לאתר כל תקלה בתהליך מהיר, יעיל ופשוט שיחסוך לכם הרבה זמן והרבה כסף.

מכשיר איתור נזילות מים – לחיות בעתיד עם ציוד משוכלל ומתקדם

אם לפני מספר שנים היינו אומרים לכם שאפשר לקחת מצלמה קטנה ולהכניס אותה לתוך הקיר, לתוך התקרה או לתוך הצנרת כנראה שהייתם צוחקים ולא מאמינים אבל העתיד כבר כאן והיום בזכות ציוד משוכלל ובזכות מכשיר מיוחד ומתקדם לאיתור נזילות – אפשר לבחון כל תקלה מבפנים. בעזרת המצלמה התרמית אפשר להבין בדיוק מה גורם לרטיבות או הנזילה וכך להתחיל לתקן את התקלה בצורה מהירה יותר, יעילה יותר ופשוטה יותר.

מכשיר איתור נזילות מים מתקדם ומשוכלל שמסייע לנו ועוזר לכם

בזכות מכשיר איתור נזילות חדיש ומשוכלל, אנחנו יכולים להגיע למקור כל בעיה וזה כמובן עוזר לנו לסייע לכם להחזיר אתכם לשגרת החיים שלכם. התקלות הקשורות בביוב סתום, רטיבות בקיר או נזילה יכולות להיות מרגיזות מאוד ולשבש את שגרת החיים, בזכות הציוד המתקדם נוכל להחזיר אתכם למסלול הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. נגמרו הימים שבשביל לסדר תקלה קטנה או גדולה הקשורה בצנרת או בביוב היינו צריכים לשבור לכם את כל הבית, היום אפשר לתקן כל בעיה מבלי שתרגישו שבכלל היינו אצלכם בבית.

להבין את הבעיה ורק אז לגשת לתיקון התקלה – פשוט, לא?

העניין שצריך להבין קודם את מהות הבעיה ורק לאחר מכן לגשת לפתרון לא נכון רק עבור בעיות בצנרת או בביוב אלא עבור כל דבר שנעשה בחיים. הרי אם לא נבין בדיוק מהי הבעיה איך נוכל באמת להגיע לפתרון הנכון? בזכות המכשיר המתקדם והמבריק שמאתר עבורנו את הנזילה של המים אנחנו יכולים לגשת לתיקון התקלה כאשר יש בידינו את כל המידע הנחוץ. ברגע שאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות וברגע שהבנו לעומק מה הבעיה התיקון עצמו הופך להרבה יותר פשוט.

מקסימום איכות, מינימום מחיר – מקצועיות וקדמה במחיר אטרקטיבי ומשתלם

כאשר אנחנו הישראלים שומעים על מוצר או שירות באיכות גבוהה או בשירות בעזרת ציוד מתקדם ומשוכלל אנחנו מיד חושבים שגם המחיר יהיה בהתאם. אנחנו מוכיחים שאפשר לשלב בין איכות מקסימאלית ומחיר מינימאלי, אנחנו מבטיחים לכם שאומנם השירות שתקבלו מאיתנו הוא שירות של מיליון דולר אבל המחיר יהיה זול בהרבה. אם אתם חושבים שאין אפשרות לשלב בין מחיר נמוך לאיכות גבוהה זה בדיוק הזמן לחשב מסלול מחדש ולהבין שזה שילוב מנצח והוא בהחלט אפשרי.

השאירו עכשיו את פרטיכם באתר ואנחנו נשמח לחזור אליכם בהקדם. בנוסף, לציוד המתקדם, השירות המקצועי ומהירות התיקון אנחנו מבטיחים לכם גם ניסיון רב שנצבר במהלך השנים ושירות ללא תחרות.

דליפות מים בצנרת הבית הן מחויב המציאות עקב עייפות החומר, תחזוקה לקויה ותקלות שונות. לרוב אנו חוששים מהרגע שנזדקק לאיש מקצוע ונשלם ביוקר, אך איננו מדמיינים את המחיר שנשלם על נזקי מים בבית. לכן, חשוב לחפש שירות מתקדם טכנולוגית שיספק פתרון קבוע.

מכשיר איתור נזילות – טכנולוגיה מתקדמת בהישג ידך

בעבר, איתור מקור הנזילה היה ידני ומשמעותו הייתה הרס ולכלוך הבית. נדרשה שבירה של קירות, מרצפות ואריחים, או בקיצור – סיוט. מכשיר לאיתור נזילות לא היה בהישג ידם של רוב אנשי המקצוע ואם היה, השירות ניתן בעלויות גבוהות מאוד. כיום ניתן לקבל שירות מסוג זה במחיר שפוי שישאיר את ביתך בחתיכה אחת ויחסוך לך תסכול וכסף רב. לכן, מיד עם זיהוי כתמי רטיבות, שלוליות או עץ נפוח בבית, חבל לחכות לרגע שייווצר נזק חמור יותר, יש להיעזר מיד בשירותי איתור נזילות מתקדמים.

אילו סוגים של מכשיר איתור נזילות קיימים?

קיימים מספר סוגי פתרונות טכנולוגיים לאיתור נזילות בצורה לא פולשנית.

  • גלאי אקוסטי – באמצעות חיישן הרגיש לגלי קול, ניתן לזהות היכן נשמעת זרימה גבוהה יותר שמקורה בדליפה. שיטה זו תתאים לדליפות חמורות שניתן לזהות באמצעות קול.
  • גלאי נזילות על-ידי גז – לאחר ריקון המים מהצנרת, נדחוס אליה גז בטוח לבריאות ולסביבה ומחשב מיוחד היודע לזהות את הגז, נוכל לאתר את הגז ולבצע תיקון.

אמצעים מתקדמים נוספים

  • איתור על-ידי מצלמה – אחת השיטות הנפוצות והמתקדמות ביותר שקיימות היום. מצלמה הפועלת בקרינת אינפרא-אדום, תמפה עבורנו את הצנרת לפי טמפרטורות ונכניס כבל אופטי שיאפשר לנו לראות את הצנרת מבפנים ולאתר את הדליפה.
  • גלאי לחות ישמש כאמצעי משלים לכל מכשיר לאיתור נזילות. הגלאי בודק את רמת הלחות במבנה ומסייע לנו לדייק את מיקום הדליפה.

המחיר שנשלם על נזקי דליפות מים

דליפות מים אינן רק עניין של אי נוחות. נזקי מים בבית יכולים להיות חמורים ביותר וידרשו תיקונים בעלויות גבוהות בהרבה ממחיר איתור הדליפה.

  • התפתחות עובש ופטריות בקירות והתקרה עשויה לגרום למחלות כרוניות.
  • נזקי מים למבנה יגרמו לפגיעה בחוזקו ובמראהו.
  • חלחול המים יכול לפגוע בארונות המטבח ובמשקופי עץ ולגרום לנפיחות ולנזקים אחרים.

לאיתור נזילות יסודי – מומלץ להיעזר במומחים

תדמור טכנולוגיות עוסקים בתחום איתור נזילות מים  וצילום קווי ביוב ואיתור תשתיות תת קרקעיות, עם מעל 10 שנות ותק. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הזמינות כיום בשוק. עם מהנדס בניין העומד בראשה, תדמור טכנולוגיות מתעדכנת בעזרת אנשי המקצוע המנוסים שלה בחידושים הטכנולוגיים המתעדכנים בחלוף הזמן. תוך יחס אישי, צמוד ומכבד, אנו נאתר עבורכם תקלות בכל סוגי הצנרת ונתקן אותן באופן מידי ובמחיר המשתלם ביותר בהתחייבות. אם לא נצליח לאתר את התקלה, יהיה התהליך ללא כל עלות.

אנו מחכים לפנייתך לייעוץ חינם בנושא שירותי איתור נזילות בטלפון או בדוא"ל ונשמח לתת לך את השירות הטוב ביותר.

מכשיר איתור נזילות מים

השאירו את פרטיכם באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם עם שיטות תיקון מתקדמות, שירות מצוין, עבודה מקצועית וכמובן מחיר משתלם לכל כיס.

השוואת מחירים איתור נזילות מים

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!