תיקון מרזב פנימי בבניין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

החורף מביא איתו את הבשורה לגשם

כשהחורף מגיע, מגיעות איתו קצת צרות, מתכון לפורענויות. הגשמים משנים סדרי עולם, למרות הברכה שהם מביאים איתם. בלי לחשוב יותר מדי, הכל זורם כשורה כשאין בעיה. אתם גרים בבניין רב קומות, נהנים מתחזוקה טובה, לא מתעמקים כלל בעניין כי הכל נעשה בשלמות. הגשם מטפטף ומבשר את הדרך לאדמה מהשמיים, אחרי שנחת בגג של הבניין ומחפש את דרכו בחזרה בלי ליצור מהומה.

תיקון מרזב פנימי בבניין

בדיקת המרזב בכל שנה – חובת מניעה

המרזב הוא צינור המוביל את הגשמים מהגג לאדמה. כשהחורף מגיע, כצפוי, חשוב לבצע בדיקה בכל שנה כדי למנוע סתימה שעלולה לגרום לרטיבות, והחגיגה רק תתחיל.

לפעמים נדרש  תיקון מרזב פנימי בבניינים רבי קומות זאת לאחר שבוצע צילום קווי ביוב והתגלה מיקום התיקון, הטיפול שיינתן ייקבע בהתאם לבעיה שהתגלתה. חלודה היא חלק נכבד מהבעיה שעלולה לגרום להחלפת המרזב כולו. התיקון באשר הוא יתבצע גם בהתאם למיקום המרזב. לעיתים משמעות הדבר היא שיש צורך בצינור נוסף להתקנה. אפשר כמובן כחלק מהפתרון להתקין מרזב חדש בסמיכות למרזב הישן. בשונה ממרזב פנימי, המרזב החיצוני דורש ניקיון מאבק ועלים נושרים. הניקיון יתבצע ללא שימוש במים תחילה, אלא רק בסיום הפעולה, לבדיקת הסתימה – אם היא נפתחה או לא.

משלב הצילום ועד לשלב האיתור והטיפול

שחרור מרזבים ייעשה באמצעות ציוד מתאים. תיקון מרזב מצריך צילום קווי ביוב  במצלמה ייחודית שסורקת את המקומות המיועדים לפורענות ומהווים את שורש הבעיה. הצילום יאפשר אבחון הבעיה ואיתורה. יש רובוט שיכול בכניסה למרזב לשחרר את החסימות שנגרמו מדברים שחדרו לתוכו. הטכנולוגיה המפותחת נוגעת גם בתחום המרזבים, וכל שנותר לנו הוא לחשוב יצירתי. לפעמים כדי למנוע נזקים נוספים יהיה אפשר לחשוב יצירתי ולא להרוס קיר שלם בגלל מרזב. אם יש שבר, יהיה ניתן לתקנו באמצעות צינור כאשר בלון ייכנס למקומות הנכונים, ייצמד לצינור והכל יעבור בשלום עד לתיקון המבוקש.

מי יתקן עבורכם את המרזב?

דרושה מיומנויות לכל סוג של עבודה, כך גם בענייני מרזבים וגשמים שעלולים לשבש אותם בסתימה ובהצפה. חפשו איש מקצוע שמבין בעניין, מישהו שיוכל לאתר את התקלה, לתקן אותה ולהבטיח לכם שקט מתיקונים לתקופה ארוכה. כדאי לקבל המלצות וחוות דעת, אפשר לקרוא מאמרים בתחום כדי להבין קצת יותר מקרוב מהו התהליך המצופה מרגע איתור התקלה ועד לפתרונה,  תיקון מרזבים כמו גם איתור נזילות חייב להתבצע על ידי מומחה בתחום.

בניין משותף – של מי האחריות לתשלום תקלות משותפות?

התשובה רטורית כיוון שברור ומובן מאליו שאחריות כספית לתקלות משותפות בבניין הן ברשותן של כלל הדיירים בו. זו הסיבה שמשלמים תשלום לוועד הבית, לא כך? כל בעיה באשר היא הקשורה לתחזוקת הבניין שייכת לכולם, ומכאן שכולם משלמים עבור כלל התקלות שצצות ועוד יצוצו בחודשים הבאים. גם תיקון מרזב פנימי הוא חלק מן העניין. רק תדאגו לשלם את ועד הבית בזמן.

תיקון מרזב פנימי בבניין

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!