איך מאתרים נזילות בבניינים ולמי כדאי לפנות כדי לטפל בהן?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

קיבלתם מכתב מחברת החשמל שיש חריגה גדולה בצריכת המים וכדאי שתבדקו האם קיימת נזילה בבניין? אתם סבורים שיש נזילה בבניין, אך אינכם יכולים להצביע על המיקום של הנזילה ומודאגים שמא אותה נזילה תוביל לרטיבות, ירידת ערך הנכס והוצאה כלכלית לא קטנה? במאמר זה נציין מהי הכתובת הנכונה אליה יש לפנות ומהי השיטה היעילה ביותר כיום לאיתור נזילות בבניינים. הבה נתחיל..

איתור נזילות – מתי?

חשוב שתפנו אל חברת אחזקת המבנים שלכם או ישירות אל חברה שעוסקת בתחום איתור נזילות בבניינים משותפים ובתים פרטיים באם:

  1. חשבון המים גדול – אם קיבלתם חשבון מים גדול מאוד והמלצה מחברת המים שיש לבדוק אפשרות של נזילה מצנרת בבניין.
  2. יש רטיבות בקירות – אתם חשים בריח של רטיבות או רואים סימני עובש על קיר/קירות של הבניין ומשוכנעים שיש נזילת מים. דברים נוספים אשר צריכים להדליק את הנורה האדומה שלכם הם התנפחות של הקיר, שינוי צבע וכתמי רטיבות.
  3. אתם מוכרים או קונים דירה – אתם מעוניינים למכור את הדירה שלכם בבניין ואתם מעוניינים לבדוק האם קיימת בעיית נזילת מים סמויה או גלויה בניין שלכם.

אחזקת מבנים במרכז הארץ – לא דוחים את הטיפול בבעיה

אם אתם מתגוררים במרכז הארץ ואינכם מעוניינים לעסוק בכל הקשור אל תחזוקה ותיקון תקלות בבניין בו אתם מתגוררים, הפתרון האידיאלי בשבילכם ובשביל שאר דיירי הבניין יהיה לשכור את שירותיה של חברת אחזקת מבנים במרכז הארץ. חברה זאת תהיה אחראית לגבי אחזקה ותחזוקת הבניין, דבר אשר יכלול גם את השכרת שירותיהם של מומחים בתחום איתור נזילה ותיקונה במקרה של נזילת מים בבניין. קחו בחשבון שיש נזילות נראות לעין ויש נזילות סמויות אותן ניתן לאתר אך ורק באמצעות שיטות מיוחדות, כמו למשל שיטת איתור נזילות בטכנולוגיה טרמית. באם קיים חשד לנזילה בבניין שלכם חשוב לפנות וכמה שיותר מהר אל חברה שמומחית בתחום ויכולה לספק לכם שירות מהיר ומקצועי, שכן דחייה של טיפול בבעיית הנזילה יכולה להוביל לנזק משמעותי לנכס ולכיס.

איתור נזילה בבניין – איך עושים זאת?

נכון להיום השיטה היעילה והמהירה ביותר לאיתור נזילה בבניינים היא איתור נזילות במצלמה טרמית. שיטה זו מהירה ואינה גורמת נזק לריצוף בבית או לקירות הבית או הבניין. כאן, נעשה שימוש במצלמה אשר פועלת בטכנולוגיה אינפרא אדומה ומזהה הבדלי טמפרטורות וכך מאתרת את המקום בבניין בו מתרחשת הנזילה. איך הדברים נעשים? איש המקצוע בוחר את המצלמה התרמית המתאימה ביותר לבניין שלכם (יש סוגים שונים של מצלמות), הוא סורק את אותם אזורים "המועדים לפורענות", מקבל את התשקיף, מנתח אותו ובהתאם הוא מעדכן את הלקוח בדבר מקור הנזילה והדרך הטובה ביותר לפתרון המצב.

לאיתור נזילה חשוב שתפנו אל חברה אשר מחזיקה בציוד הטכנולוגי המתקדם והמדויק ביותר לאיתור נזילות בבניינים, מעסיקה מומחים בעלי הכשרה וניסיון בתחום, חברה שפועלת בתחום לפחות חמש שנים וחברה שמוכרת בזכות המקצועיות, זמינות לאורך כל שעות היממה והיחס האישי ללקוח. בהצלחה!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!