אינסטלטור מאתר נזילות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אם יש לכם נזילה במבנה, אתם בוודאי יודעים כי נזילות חייבות להיות מטופלות בהקדם, שכן הזנחה עלולה להוביל להתפתחות רטיבות, לחות ועובש בקירות וברצפות, כמו גם שהעדר טיפול מוביל לנזקים לקירות ולרכוש, כמו גם לבני אדם.

בשל כל אלה, חשוב להיעזר בשירותים של אינסטלטור מאתר נזילות למען איתור מקור הנזילה ותיקון מידי.

אבל מה חשוב לדעת אודות נזילה ותיקון איכותי? כל הפרטים החשובים בהמשך!

שירות אינסטלטור מאתר נזילות

מקנה דרך מעולה לתקן נזילות בכל מבנה, בין אם פרטי או ציבורי, כאשר אנשי המקצוע המומחים בתחום, יודעים בדרך כלל כיצד מבצעים את האיתור הנכון (איתור נזילות במצלמה טרמית לגילוי נזילות), כמו גם שהם מבצעים תיקון ממוקד או כולל של מערכות האינסטלציה, הביוב מערכות המים, תיקון כלים סניטריים ועוד.

מהם הגורמים לנזילות במבנה?

חשוב לדעת כי בכל מבנה עלולה להתרחש נזילה כמו גם לחות, עובש ורטיבות וזאת בשל כמה וכמה גורמים, ביניהם:

כלים סניטריים תקולים – אסלות מנותקות או רופפות, כיורים ישנים וסדוקים, אמבטיות לא מתוחזקות ועוד, כולם כלים סניטריים שעלולים לגרום לנזילה במבנה. בשל כך חשוב לדעת מהו מקור הנזילה, לבדוק את תקינות הכלים הסניטריים ולבצע החלפה והתקנה של כלים סניטריים חדשים ואיכותיים, בעת הצורך.

מערכות מים ישנות – במבנים ישנים ישנן מערכות מים ואינסטלציה ישנות אשר דורשות החלפה או תיקון. חברות בנייה ושיפוצים כמו גם חברות העסוקות באינסטלציה, יוכלו לבצע סקירה ובדיקה של מערכות המים ובכך לאבחן אותן ולהבין האם המערכות דורשות תיקון והחלפה.

איטום לא תקין – איטום המבנה בצורה נכונה מונע כניסה של מים אל המבנה, כמו גם לחות ורטיבות, הוא מגן מתהודה, חום עז וקור מקפיא. בשל כך חשוב לוודא כי האיטום בבית או בבניין, שלם, תקין ואיכותי.

חשוב לדעת כי במבנים ישנים יש לבצע איטום מחודש בכל שנה, בעוד שמבנה חדש או בעל שיפוע בגג ידרוש איטום באמצעות יריעות ביטומניות ושלל חומרי איטום שימנעו נזילות מים.

איתור נזילות על ידי אינסטלטור מאתר נזילות

מרזבים ישניםאינסטלטור מאתר נזילות יכול לסייע לכם להבין האם המים נובעים עקב מרזבים תקולים וישנים. מרזבים שתפקידם לנתב את מי הגשמים מהגגות אל מקומות ייעודים ובכך למנוע הכבדה על הגג או הצפה, יכולים להיות חסומים, תקולים, או ישנים מידי ובכך לגרום לנזילה בתוך ומחוץ למבנה, לכן יש לבצע תיקון והחלפה.

צילום קווי ביוב – בעיות בביוב כמו ריח רע מהביוב, סתימה והצפה של ביובים, עלולות להתרחש עקב גורמים רבים כמו השלכת פסולת בצורה לא אחראית אל הביוב, בעיות במערכות המים ושלל תקלות שכיחות.

בשל כך חשוב לשים לב כי הביוב תקין ובמידה והוא סתום ולא תקין: יש להיעזר באנשי המקצוע על מנת לבצע פתיחת סתימות בצורה נכונה ומקצועית.

ברזים דולפים – ברזים דולפים מכל מקום במבנה כמו ברזים חיצוניים ופנימיים, עלולים לגרום לנזילות מים. בשל כך חשוב לנסות לאתר את מקור הנזילה על ידי סגירת ברזי המים ובדיקת שעון המים בעת סגירת הדרגתית של הברזים.

בכך אפשר להבין איזה ברז דולף וגורם לשעון להמשיך לעבוד גם בזמן שהוא סגור, בעוד שבדיקה מסוג זה מהווה דרך טובה וקלה לאיתור נזילות ותיקון יעיל וממוקד.

שרברב (אינסטלטור)

מהן הדרכים לגילוי נזילות?

חשוב לדעת כי על מנת להבין מהיכן בוקעת הנזילה: האם ממרזבים? כלים סניטריים?  איתור נזילות מים מאיטום לא נכון? ומגוון סיבות, יש להיעזר באנשי מקצוע מומחים בזיהוי דליפת מים ובעיות באינסטלציה.

המומחים בתחום יוכלו, באמצעות מצלמה לגילוי נזילות, הידועה גם בשמה: מצלמה טרמית, לאתר את הנזילה בצורה חכמה שאינה דורשת חציבה או נזק לקירות, כמו גם הרמת מרצפות ושאר פעולות מיושנות שהיו נפוצות בעבר.

המצלמה הטרמית תקנה על ידי סימון אזורים חמים וקרים במבנה,  איתור מהיר של הנזילה תוך דיווח אודות מקורות קור שמעידים על מים במקום, כמו גם קבלת סרטונים של מערכות מים גם העמוקות והנסתרות ביותר!

בכך יכולים אנשי המקצוע כמו גם אינסטלטור מאתר נזילות לבצע אבחנה מדויקת של מקור הנזילה ומכאן תיקון מהיר, יעיל ואפקטיבי.

מקצועיות של אינסטלטור נבחנת בראש ובראשונה ביכולת שלו לאתר נזילות בצורה מדויקת ללא גרימת נזק מיותר למבנה. בשנים האחרונות, התפתחה הטכנולוגיה בתחום כך שניתן לאתר נזילות ולטפל בהן ללא גרימת נזק למבנה.

איך אינסטלטור מקצועי מאתר נזילות מים

מזהים סימנים של נזילת מים אצלכם בבית או בבית העסק? אל תמתינו אפילו יום אחד נוסף! הקדימו לטפל בבעיה על מנת לצמצם את הנזק ולהוזיל את העלויות. טיפול בנזילות מים מתבצע כיום בשיטות חדשניות ללא צורך בהרס של קירות או הרמת אריחי ריצוף. החברות המובילות בתחום נעזרות בטכנולוגיה החדשה בענף בכדי לאתר את המים. בעזרת סיבים אופטיים דקים שמוחדרים אל הצנרת, הדמיות וציוד תרמי, מצליחים צוותים של אנשי מקצוע מומחים בתחומם לטפל בנזילות בצורה מדויקת ללא כל הרס במבנה וללא צורך במגע אדם ישיר באזור הפגוע בצנרת.

איזה ציוד מאתר נזילות מים בצורה הטובה ביותר?

גם כאשר רואים דרך הקיר סימנים ברורים של נזילת מים, אין משמעות הדבר שהפיצוץ בצנרת ממוקם בדיוק שם. אנשי המקצועי המובילים בתחום מעמידים היום לרשות לקוחותיהם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום. ציוד חדיש מצליח לפתור את הבעיה בצורה יעילה ומהירה ללא הריסת קירות בבית, ללא חפירות וללא לכלוך. שימוש בציוד צילום תרמי הוא זה המאפשר את זיהוי נכון של מיקום הנזילה בתוך קירות, בתקרת המבנה או מתחת לרצפה.

כיצד מתבצעת העבודה?

צוות מומחים מאתר נזילות מים בקלות בבתי מגורים, בתי עסק ובתים פרטיים בעזרת ציוד מתקדם, הכשרה מקצועית וניסיון עשיר. כל שעליכם לעשות הוא לייצור קשר ולהזמין את הצוות אליכם. סריקה מקצועית מתבצעת במבנה תוך בחינת סימני הרטיבות הבולטים, איתור סימני רטיבות סמויים, גילוי נזילות וחשיפת נתיב זרימת המים בצורה מדויקת. השירות ניתן בעבור כל סוגי המבנים, כל סוגי הריצוף וכל סוגי הצנרות (ברזל, פלסטיק, נחושת).

איתור נזילות ברצפת פרקט

כאשר איש מקצוע מאתר נזילות מים עם ציוד הדמיה תרמי ניתן לבצע את הבדיקה בכל סוגי הריצוף. הבדיקה אינה גורמת כל נזק גם לריצוף העדין ביותר. בהמשך, בהתאם לתוצאות הבדיקה, ניתן יהיה ברוב המקרים לבצע את התיקון ללא צורך בהרמת הריצוף. נציין כי הציוד בו נעשה שימוש ידידותי לסביבה. הבדיקה מתבצעת תוך שקיפות מוחלטת אל מול הלקוח. לאחר השלמת הבדיקה מקבל הלקוח דו"ח מפורט יחד עם המלצות מקצועיות לטיפול בבעיה רטיבות בבית.

יתרונות של סריקה תרמית לצנרת

שימוש בציוד תרמי מאפשר איתור מדויק של נזילות סמויות עוד בטרם ניכרים סימני הרטיבות בקירות הבית. הציוד התרמי מאפשר טיפול בבעיה בשלבים ראשונים תוך צמצום הנזק שנגרם למבנה וצמצום העלויות. הטכנולוגיה החדישה מאפשר גם איתור הצטברות של מי גשם שחודרים אל תוך מבנים עקב איטום לקוי. המצלמה התרמית תצליח לקבוע האם סימני הרטיבות נובעים מהצנרת או מאיטום לקוי שגרם לחדירת מי גשם.

סימני רטיבות של מי גשם

בהעדר איטום מקצועי ויסודי, אותם גשמי ברכה שאנחנו כה מצפים לבואם עלולים לגרום נזקים משמעותיים לתשתיות של מבנים. אם המבנה אינו אטום כראוי, מי הגשם ימצאו את הדרך לחדור אל תוך הקירות, התקרה והריצוף. המים מחלחלים בתוך הקירות ומתפרצים לבסוף כאשר נקודת ההתפרצות של המים (המקום בו מופיעים סימני הרטיבות) אינה בהכרח הנקודה בה האיטום לקוי. זהו מצב שדורש עבודה מקצועית של צוות מאתר נזילות מים עם ציוד תרמי מתקדם.

מה עושים כאשר ישנה חדירת מי גשם?

אם חשוב לכם לשמור על שווי הנכס עליכם למהר לטפל בבעיה בצורה היעילה והטובה ביותר. יש לאתר מיד את מיקום חדירת המים, לשאוב/לייבש אותם ולאטום היטב את האזור. ציוד איתור נזילות תרמי מצליח לעקוב בצורה מדויקת אחר נתיב נזילת המים ולהצביע כך על האזור הדורש איטום מחודש. בעזרת הציוד המתקדם התיקון יתבצע בצורה נקודתית בלבד ללא צורך בגרימת נזק מיותר למבנה. התיקון הנקודתי מצליח לחסוך לכם לא מעט כסף ועוגמת נפש כל מה שכדאי לדעת על איתור נזילות.

איתור נזילות תת קרקעיות

המים מטבעם נוהגים לחלחל אל הנקודה הנמוכה ביותר. מרתפים ומבנים תת קרקעיים רגישים מאוד לנזקי רטיבות. תגובה מהירה שלכם חיונית למניעת נזק היקפי משמעותי ליציבות המבנה. האפשרות להשתמש בציוד מאתר נזילות מים פותרת בקלות בעיות של נזילות קלות, בעיות של פיצוצים גדולים בצנרת ובעיות של חדירת מי גשם אל המבנה.

למה חשוב לאבחן נכון?

רק אבחון מדויק של מקור חדירת הרטיבות יאפשר את איתור גורם הרטיבות במבנה. טיפול שונה נדרש לבעיות בצנרת מים, בעיות צנרת דלוחין, בעיות איטום ועוד. השימוש בציוד מתקדם לאיתור מדויק של מקור הנזילה משרת את טובת שני הצדדים. הצוות המקצועי מצדו מצליח למקד את העבודה, לפתור במהרה את הבעיה ולספק שירות טוב יותר ללקוחותיו. הלקוחות מצדם מצליחים לקבל פתרון מדויק לבעיה ללא גרימת נזק מיותר לנכס, ללא לכלוך מיותר, ללא שעות רבות של עבודה וללא עלויות מיותרות.

נזילות בקירות חזית – מה עושים?

אף אחד לא רוצה כתם רטיבות מכוער בחזית הבית. הבשורה הטובה היא שיש מה לעשות. קירות חיצוניים אכן רגישים יותר לחדירת מים בהשוואה אל קירות פנימיים, אך כאשר מבצעים בדיקות למבנה עם ציוד מאתר נזילות מים, מצליחים בקלות לאתר את מוקד חדירת המים, למפות, לסמן ולאבחן. הטיפול בנזילה מתבצע בהתאם לסוג הקיר כאשר ניתן לטפל בנזילות בקירות עם כל סוגי החיפויים (פסיפס, שיש, אבן ועוד).

טיפול בנזילות בחדר הרחצה

נזקי נזילות נפוצים מאוד בחדרי רחצה. קל מאוד לפספס סימנים ראשונים של רטיבות בקירות בחדר הרחצה. בכדי שתוכלו אתם להקדים תרופה למכה נמליץ על ביצוע בדיקות מקיפות לאיתור נזילות בחדרי רחצה. כאשר כבר ישנם סימנים ברורים לנזילות יש לבחון באופן נפרד את הצנרת, את מערכת האיטום ואת מערכת הניקוז. כדאי לבצע איטום מלא של חדרי רחצה על מנת למנוע חדירת רטיבות אל רצפת הבית, אל קירות חדר הרחצה ואל קירות החדרים השכנים.

מה הקשר בין איתור נזילות לבין עובש?

רטיבות ברצפה או בקירות שאינה מטופלת כראוי תתפתח לפטריית עובש שתתפשט במהרה אל חדרים נוספים בבית. עובש אינו מהווה רק מפגע אסתטי. מדובר בסכנה בריאותית בעבור כל בני הבית. פטריית העובש גורמת לאלרגיות, מחלות עור, בעיות נשימה וזיהומים. ילדים קטנים וקשישים מגלים רגישות רבה לעובש.

איך מונעים עובש בחדר הרחצה?

העובש זקוק לתנאי רטיבות או לחות על מנת להתפתח. כאשר אין אצלכם בבית מקורות של לחות או רטיבות בקירות המבנה – גם לא יהיה אצלכם עובש. צוות מאתר נזילות מים יוכל לסייע לכם באיתור מוקדם של נזילות או רטיבות. כאשר מקדימים לטפל בבעיות בצנרת, מקפידים על איטום מלא, מאווררים היטב את חדר הרחצה ומגלים ערנות – פטריית העובש נעלמת ואינה חוזרת שוב.

לסיכום :

איתור של נזילות מים ונזקי רטיבות במבנה הוא עסק למקצוענים. אל תמהרו להתפשר על פחות מהטוב ביותר! הקפידו לבחור רק בבעלי מקצוע מנוסים שעושים שימוש בציוד תרמי מתקדם לאיתור מדויק ונכון של כל נזילת מים או רטיבות במבנה.

מאתר נזילות מים

בחירת אינסטלטור טוב – כיצד עושים את זה?

בחירת אינסטלטור טוב תאפשר לכם עבודה איכותית ויעילה יותר במבנה, כמו גם חזרה לשגרה במהירות וזאת לאחר פעולת האבחון והתיקון.

על מנת לאתר אינסטלטור טוב יש לבחור איש מקצוע מומחה בעבודת מסוג זה, תוך בחירת אינסטלטור שמשתמש במצלמה טרמית ובשלל טכנולוגיות לאיתור נזילות, כמו גם שיש לבחור איש מקצוע אמין, איכותי שמקנה לכם הצעת מחיר הגיונית לתיקון הנזילה.

בכך תוכלו כבר עכשיו לתקן את מקור הדליפה, ליהנות ממערכות מים איכותיות ולחזור לשגרתה החיים במבנה במהירות, תוך קבלת איכות חיים ושימוש במערכות מים מתקדמות יעילות וטובות יותר.

לסיכום, אינסטלטור מאתר נזילות הוא איש מקצוע שיש לבחור בצורה מושכלת תוך בחירת אדם מיומן, מומלץ ואיכותי.

אינסטלטור מאתר נזילות

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!