איתור נזילה בבריכת שחיה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילה בבריכת שחיה נגרמת בדרך כלל בגלל פגיעה באיטום המשטח הפנימי של הבריכה או באיטום ההיקפי של הבריכה. ההגדרה נזילה בבריכת שחיה יכולה לכלול גם מקרה של נזילה בחדר המשאבות של הבריכה ולאו דווקא באזור של אגן הבריכה. בכל מקרה, נזילה כזאת יכולה לגרום להופעת שלוליות מים באזורים שמקיפים את הבריכה ושבהם הם לא אמורים להימצא, וכן לעליית רמת הלחות של האדמה המקיפה את הבריכה בצורה דרמטית. נזילה כזאת יכולה להוביל גם לבזבוז גדול של מים ובמקרה שמדובר בנזילה בחדר המשאבות, נזילה כזאת יכולה לגרום גם לנזק למשאבות. איך מבוצע איתור נזילה בבריכת שחיה ומי מבצע אותו? על כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות.

איך מתרחשת נזילה בבריכת שחיה?

בריכת שחיה היא למעשה אגן אחד גדול בעל משטח אטום לחלוטין למעבר מים, שמאפשר לאגור כמות עצומה של מים בתוך האגן מבלי שהמים האלה ייזלו או יחלחלו אל מחוץ לאגן. כמו כן, בכדי למנוע חלחול של מים מפני המים של אגן הבריכה אל הקרקע הסמוכה, בדרך כלל מותקנת מערכת של תעלות אליהן גולשים המים ומובלים בצורה מסודרת אל אזור ניקוז מסודר, כשהחיבור של התעלות עם אגן הבריכה הוא אטום לחלוטין. נזילה בבריכת שחיה מתרחשת כאשר כל אחד מהאלמנטים האלה נפגע – חור באגן הבטון של הבריכה, חור או קרע בשכבה האוטמת של אגן הבריכה, ליקוי באיטום ההיקפי של הבריכה וכן הלאה. כמו כן, נזילה כזאת יכולה להתייחס גם לנזילה באחת המשאבות המחוברות לבריכה, לאורך כל הצנרת שמובילה מים מהבריכה למשאבה וחזרה.

כיצד מבוצע איתור נזילה בבריכת שחיה?

ובכן, איתור נזילה בבריכת שחיה דורש היכרות וניסיון בעבודה עם אינסטלציה של בריכות שחיה. על איש המקצוע להבין בדיוק איך בנויה האינסטלציה ואיך פועלים כל מעברי המים בתוך ומסביב לבריכה. בהמשך לכך, צריך איש המקצוע לזהות סממנים שונים שיכולים להעיד על המיקום והיקף הנזילה. כך למשל, כאשר האדמה מסביב לבריכה היא בוצית וספוגה במים, סביר להניח שמדובר בפגיעה בשכבה האוטמת הפנימית של אגן הבריכה, באופן שגורם לחלחול של מים מאגן הבריכה אל האדמה שמתחת לאגן ומשם התפשטות בקרקע שמסביב. ישנן כמובן אפשרויות רבות אחרות ועל איש המקצוע לדעת לזהות את הסממנים ואת הליקויים האפשריים שנובעים מהם. איתור נזילה בבריכת שחיה הוא בעיקרו תהליך מקצועי שדורש ידע וניסיון, אך במהלכו ניתן לעשות שימוש גם באמצעים טכנולוגיים שיודעים להכווין אותנו לאזורי הנזילה והמקור שלה. חברת תדמור טכנולוגיות מספקת מגוון רחב של שירותי איתור נזילות ובכלל זה גם איתור נזילה בבריכת שחיה. השירות ניתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים שגם עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות אותם מיישמת החברה בכל שירותי האינסטלציה שהיא מספקת.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!