איתור נזילות בחצר עם מכשור מתקדם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

במקרה של נזילת מים בחצר אנו יכולים לחשוש מהנזילה עצמה ומהחצר. החשש מכך שנצטרך להפוך את הגינה כדי לאתר את המקור של הנזילה הוא חשש שמבוסס על שיטות ישנות. היום אפשר לאתר את המקור של הפגיעה בלי כל צורך לחפור ולהוציא תשתיות מן הקרקע. בעזרת מכשור מתקדם ועבודה של אנשי מקצוע שמומחים בתחום, נוכל לגלות את מקור הבעיה, בלי לפגוע בחצר שלנו.

איתור נזילות בחצר ללא יצירת נזק

הנזק של הנזילה מספיק כדי לגרום לנו לדאגה ואין כל צורך להכביד על כך. היום אפשר לבצע איתור של מוקד הנזילה בלי לפגוע בתשתיות הקיימות בתוך הקרקע, בלי לעקור עצים ובלי להפוך את הגינה. המכשירים המתאימים יגלו בדיוק גבוה היכן הבעיה והטיפול יוכל להתבצע פעמים רבות באופן חבוי, בלי שאפשר יהיה לראות על פני השטח כי נעשתה עבודה במקום.

כדי לאתר את מיקום המפגע ייעשה שימוש במכשירים כמו מצלמה תרמית, מכשירי גילוי גז ומכשירים נוספים. בעל המקצוע יחדיר למערכת את המצלמה את המכשיר המתאים, באופן בטוח ממקום שניתן לגשת אליה ויעקוב אחר המתרחש מבחוץ. התוצאות יראו לו גם היכן הבעיה ויאפשרו לו לאפיין אותה ולקבוע את דרך הטיפול הנכונה ביותר מבחינתו.

סימנים שיכולים להעיד על נזילה

על פניו אנו יכולים לחשוב שברגע שבו נראה מים על פני השטח זה הרגע בו מתחילה נזילה של מים. זהו כמובן סימן ברור לכך שישנה בעיה במערכת, אך רובנו נשמח להימנע ממצב זה ולאתר את הפגיעה בשלב מוקדם. כאשר חשבון המים עולה ללא סיבה ברורה, עלינו לחשוד בנזילה. כאשר החשבון עולה, עלינו להזמין בעל מקצוע ולבחון את האפשרות לכך שישנה נזילה במערכת שלנו.

חשוב לשים לב גם לסימנים ראשונים שמעידים על נזילה בחצר. אין צורך לחכות לשלוליות גדולות. גם רטיבות על פני השטח שאינה קשורה להשקיה או ירידת גשמים יכולה להיות סיבה להזמין שירותי איתור נזילות בחצר.

חצרות בהן ניתן לבצע איתור של נזילות

אפשר לבצע איתור נזילות בכל מקום בעזרת ציוד מתקדם. במקרה של חצר פרטית, אנחנו נהיה היחידים לבקש מהחברה להגיע אלינו. במקרה של בית משותף, כל אחד מהדיירים יוכל להתריע על נזילה ולבקש מוועד הבית או הגורמים האחראיים על ניהול המבנה להזמין חברה שתבצע בדיקה.

בשטחים ציבוריים האחריות תהיה על הרשות המקומית ועם זאת אם האזרחים רואים פגיעה במקום כדאי שיתריעו על הבעיה. בכל מקרה, את האיתור של הבעיה אפשר לבצע בכל מערכת צינורות כאשר בהתאם לאזור ולמורכבות הצנרת אנשי המקצוע יוכלו להחליט כיצד הכי נכון לגשת אל המקום ולאתר את הבעיה.

חשיבות שיטת הבדיקה

גם היום, כשניתן להשתמש במכשור מתקדם, יהיו אנשי מקצוע שיסכימו להעריך את הבעיה ואת מקור הנזילה. אנחנו לא נרצה להסתכן בעבודות מיותרות. חיפוש מיושן של מקור הנזילה עלול לגרום לחפירות מיותרות בחצר, לחיסול של הצמחייה ופגיעה בשבילים. אין כל צורך להתפשר על ניחושים ובמיוחד כשהיום ישנו ציוד מתקדם ואנשי מקצוע מומחים שיכולים להפעיל אותו. בדיקות מיושנות יהיו לא נוחות והן יוכלו לגרור אחריהן טיפול יקר ולא יעיל דיו.

היום קל להזמין חברה לביצוע איתור נזילות בחצר באמצעים מתקדמים ולטפל במפגע ביעילות רבה. חברת תדמור טכנולוגיות היא החברה המתאימה ללוות אותנו ולטפל בבעיה. החברה מביאה לשטח ציוד מתקדם וניסיון רב בתחום. בהתאם לסוג השטח והחדש הראשוני תתקבל החלטה באיזה מכשיר להשתמש ובסיום הבדיקה נוכל לקבל הצעה לטיפול בבעיה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!