איתור נזילות בקירות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות בקירות הן אחת התקלות הקשות ביותר העלולות לקרות בבית והן יכולות לקרות ממספר סיבות ביניהן פיצוץ בצנרת או איטום לא טוב. כיום, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים יכולים לאבחן במדויק את הסיב ולבצע איתור נזילות בקירות.

איתור נזילות בקירות

זה יכול לקרות בבתים חדשים לגמרי או דירות וכן בבתים פרטיים. נזילות בקירות הבית יכולים להביא עמם עוגמת נפש גדולה ולכן, כדי לאתר את הסיבה לנזילה בקיר מומלץ לפנות אל חברה מקצועית ואיכותית אשר לה הציוד החדיש ביותר המאפשר את איתור נזילות ומקור הרטיבות. המכשור החדיש חוסך את הצורך בשבירת קירות ועקירת רצפות לצורך איתור הבעיה, חוסך זמן רב וכמובן כסף ויכול למנוע נזק חמור יותר כמו התנפחות והתפוררות הקיר, הצטברות של עובש ועוד.

מכשיר איתור נזילות מים

המכשור המתקדם המאפשר איתור נזילות בקירות

כדי לזהות את מקור הנזילה בקירות גם במקרים בהם לא נגלית הרטיבות לעין זאת בשל חיפוי הקיים על הקיר דוגמת אריחי קרמיקה. מומלץ לפנות אל חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות הנעזרת במכשור מתקדם הכולל בין היתר מצלמה תרמית לזיהוי הצטברות של נוזלים באזורים שונים בקירות, מצלמות אופטיות המאפשרות לזהות תקלות במערכות ביוב ועוד. ממצאי הבדיקה היסודית באמצעות המצלמות מסייעים בתיקון הליקוי הקיים בצורה יסודית ובמניעת חזרתה.

נזילה קטנה, נזק גדול.

רטיבות בקיר יכולה להוביל לנזקים כמו התפתחות של עובש המזיק לנשימה וכן התנפחות הצבע בקיר, עיוותו והתפוררותו. כמו כן, יכולה הימצאות של רטיבות בקיר הנובעת מנזילה כלשהיא להזיק למערכת החשמל ולסכן את בני הבית וכן לגרום לנזק לרהיטים המצויים בקרבתו. לרטיבות בקיר יכולות להיות סיבות רבות ביניהן דליפה של צנרת פגומה, איטום לא מקצועי המוביל לחלחול של מי גשמים ועוד. במקרה של רטיבות בקיר הנובעת מנזילה יכול גם חשבון המים שלך לגדול משמעותית.

מקצוענות פוגשת יתרונות

בעבר, על מנת לאתר מקור נזילה בקירות הבית היה צורך בשבירת הקיר אך כיום, הטכנולוגיה מאפשרת איתור מקור הנזילה בצורה מהירה וחוסכת את הצורך לשבור קיר או לעקור מרצפות וכך נחסך כסף רב וזמן יקר הנדרש לצורך איתור הסיבה לנזילה. הטיפול המהיר בבעיה הודות למכשור המתקדם, מונע נזק עתידי למקום. כמו כן, במקרים בהם יש בסיס לתביעה של דיירים את חברת הבנייה או כל גורם אחר האחראי לנזק הנגרם בעקבות בעיית הרטיבות בקירות.צילום צנרת ביוב בצפון

ירושלים היא לא רק עיר הבירה של ישראל אלא גם אחת הערים הוותיקות במזרח התיכון. לצד היתרונות ההיסטוריים והתרבותיים, יש לזה השפעה על מערכת הביוב העירונית.

איתור נזילות מים

נזילות מים בירושלים מתרחשות בתדירות גבוהה יותר בהשוואה לערים אחרות בארץ. קודם כל, ירושלים היא עיר צפופה מאוד ולכן יש עומס על תשתית הביוב העירונית. העומס הזה גורם לעיתים קרובות לסתימות שמביאות בתורן לנזילות. חוץ מזה, ירושלים היא עיר ותיקה ויחסית ישנה אפילו בהשוואה לערים אחרות בכל המזרח התיכון. המשמעות בפועל היא שתשתית ביוב בירושלים לא בהכרח עומדת בסטנדרטים המודרניים והתושבים הם הראשונים לסבול מכך.

למה כדאי  להזמין איתור נזילות מים

אנשים פרטיים  יכולים וצריכים להתעודד מהעובדה שיש להם אפשרות להזמין שירותי איתור נזילות מים. השירות מתבצע תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, איכותי ומקצועי ובעזרתו ניתן לחשוף את מקור הנזילות. בניגוד לשיטה המיושנת של איתור מקור הנזילה בעזרת הרמת מרצפות או שבירת קירות, כאן מדובר על החדרת מצלמה תרמית או סיב אופטי. כמו כן, האיתור מתבצע תוך העברת נתונים בזמן אמת ובאופן שמאפשר לאנשי המקצוע לפתור את הבעיה מהיסוד.

שירותי איתור נזילות

צריך לוודא שהתשתית כולה נקייה ושאין בלאי או שחיקה של הצינורות. במקרים אלו חשוב לתאם את שירותי איתור נזילות המים גם עבור המושבים שקרובים לירושלים – בין אם במימון העירייה או על ידי אנשים פרטיים. למעשה, כבר היום יש ברחבי ירושלים והמרכז שירותי תחזוקה שוטפת של קווי ביוב עם ביובית שאותם מבצעים לאחר איתור נזילות מים מקצועי.

תפעול ציוד טכנולוגי מתקדם לעבודות איתור נזילות מים

לא תמיד מספיק על מנת לחדור לתוך צנרת הביוב והמים של ירושלים בשביל לאתר את מקור הנזילה. אם רוצים להפיק ערך אמיתי מהציוד, חשוב להכיר את ירושלים ואת השכונות שלה. כך ניתן להחליט באיזה אזורים בירושלים להתמקד על מנת לבצע תחזוקה שוטפת של קווי ביוב והיכן לבנות תשתיות חדשות. בהמשך, היכרות עם ירושלים גם עוזרת להתאים את היקף וסוג צנרות הביוב לאופי השימוש של התושבים. אחרי שמגלים את מקור הנזילה, כל שנותר הוא לתקן אותה.

הבדלים בין נזילות מים בבתים ומוסדות

כעיר הבירה של ישראל, ירושלים מרכזת בתוכה מוסדות ציבוריים רבים. מוסדות אלו חשופים לבעיות בצנרת ולנזילות מים בדיוק כמו בתים פרטיים וגם בהם מתבצעים שירותי איתור. בסופו של דבר, רק כך ניתן לשפר את איכות החיים הכללית של תושבי ירושלים והסביבה.

בתדמור טכנולוגיות משתמשים בציוד טכנולוגי מתקדם. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר ולקבל מאתנו שירות מעולה!

איתור נזילות מים בירושלים

מומחים באיתור כל בעיית נזילה

תדמור טכנולוגיות היא החברה המובילה בישראל לביצוע איתור נזילות מים כל סוגי הנזילות. לחברה מכשור חדש ומתקדם המאפשר לה לאתר את כל סוגי הנזילות בזמן הקצר ביותר. אם יש לך בעיה של רטיבות בקירות אשר מקורה לא מוסבר או אם חשבון המים שהגיע לאחרונה גבוה ללא כל סיבה, ייתכן כי יש לך נזילה בצנרת. זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר אל המומחים שלנו, לגלות את המקור לנזילה ובכך לחסוך זמן יקר וכסף.

איתור נזילות בקירות

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!