איתור נזילות ורטיבות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות ורטיבות בבית זה לא דבר נעים ואם גם לא מטפלים בהן בזמן, הן יכולות להפוך לנזק אסתטי משמעותי ואף ליצור סיכון אל מול תשתיות אחרות כמו תשתית החשמל ואפילו אל מול החוזק המבני של השלד. העניין הוא שהתהליך של איתור נזילות ורטיבות הוא תהליך שיכול להיות מעט מורכב ורבים פשוט נמנעים ממנו כל עוד הם יכולים. בהיבט הזה כדאי לדעת שהיום אפשר להשלים תהליך של איתור ותיקון נזילה בתוך זמן קצר מאוד וללא נזק היקפי למבנה ועל האופן בו ניתן לעשות זאת, מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המציעה שירותי אינסטלציה מתקדמים ומבוססי טכנולוגיות חכמות.

איך מבוצע היום תהליך של איתור נזילות ורטיבות?

בניגוד לעבר אז נדרשו האינסטלטורים לשבור חלקים לא קטנים בקירות ולהרים לא מעט מרצפות בכדי רק לאתר את מקור הנזילה, כיום ניתן להשלים מהלך של איתור נזילות ורטיבות מבלי בכלל לגעת בקיר. מהלך זה מבוסס על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ויחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל אינסטלטור אוחז בידע, בניסיון או אפילו בציוד הנדרש לשם כך ולא כל אינסטלטור יודע למנף את הטכנולוגיות הללו באותה יעילות וכעת נסביר מדוע. המדובר למעשה בטכנולוגיות טרמיות או סוניות, שמאפשרות לנו להביט אל תוך הקיר מבלי לגעת בו. אפשרות אחת מבוססת על צילום הקיר במצלמה טרמית ואפשרות שנייה מבוססת על שליחת גלי קול אל תוך הקיר ופענוח גלי הקול המוחזרים ממנו.

בשני המקרים, מתקבלת מולנו מפה שמתארת פרמטרים שונים על הקיר. פרמטרים אלה כוללים פערי טמפרטורות, פערי צפיפות מסה של העצמים בתוך הקיר וכדומה. פערים אלה יכולים להיות משמעותיים, אבל לרוב הם מינוריים ברמת הניואנס. בכדי להבין שהקו שרואים על התמונה המתקבלת יכול לייצג נתיב של מים בתוך הקיר, נדרש המון ידע וניסיון ובכדי להבין בדיוק מהיכן מתחיל הקו הזה, שכן תחילת הקו מייצגת את מקור הנזילה ואת המיקום המדויק בו עלינו לחדור אל תוך הקיר לצורך ביצוע התיקון, נדרשים ידע וניסיון אף רבים יותר.

בהתאם לכך, כאשר אתם מזמינים איש מקצוע לצורך איתור נזילות ורטיבות, עליכם לוודא שאותו איש מקצוע מציע את האפשרות של איתור הנזילות באמצעים הטכנולוגיים הקיימים היום, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם טובעים בתוך עבודות שבירה והרס רק כדי למצוא את מקור הנזילה ועוד לפני שהתחיל בכלל תהליך התיקון. חברת תדמור טכנולוגיות היא חברה המספקת שירותי אינסטלציה מתקדמים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות, ובכלל זה מציעה שירות איתור נזילות ורטיבות באמצעות טכנולוגיות צילום טרמי וטכנולוגיות אולטרה סאונד, המופעלות על ידי צוות אנשי המקצוע של החברה, שנחשבים למקצועיים ביותר בישראל בתחום היישומים הטכנולוגיים המתקדמים בענף האינסטלציה בישראל. שירותי החברה זמינים בכל רחבי הארץ.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!