איתור נזילות מים ללא הרס

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות מים הן צרה צרורה, אנו עדים לכך לא פעם. למים יש יכולת זרימה מהירה, והם תמיד ימצאו נתיב להתקדמות. לרוב המשפחות וברוב הבתים, המרפסות והחצרות זה קרה לפחות פעם אחת. זו עוצמתם של המים. אנחנו מגבילים אותם לצינורות וגורמים להם לפעול בזרם חזק כדי שיהיה לנו נעים, ומדי פעם הם פורצים או שוחקים את הברזים ו

איתור נזילות מים במצלמה טרמית לפני רכישת דירה

הקירות ויש תקלות. כשאנחנו חושדים שיש לנו נזילה, אנחנו בדרך כלל נראה כתמים כהים על הקירות, טיח שמתנפח, קילוף צבע או נקודות עובש. לעיתים נבחין שיש בעיה כשחשבון המים שלנו יראה עלייה פתאומית בלתי מוסברת, או שנחוש בירידה בלחץ המים ביחס לעבר. נוכל לנסות לבדוק אם יש בעיה על ידי סגירת כל הברזים והמכשירים הצורכים מים, כמו מכונת כביסה, מדיח וכו' ובדיקה האם שעון המים שלנו מראה על פעילות מים. אם השעון יצביע על כך שיש צריכת מים למרות שאין כל מכשיר שעובד – הדבר יכול לרמז על נזילה.

איתור נזילות מים ללא הרס – איך עושים זאת?

שיטת העבודה של שרברבים בעבר הייתה לנחש איפה נמצאת הבעיה, לחפור לאורך הקיר או להרים מרצפות בשטח גדול ולקוות שהם קלעו בניחוש. אם לא – ממשיכים לחפור. היום הטכנולוגיה המתקדמת והמכשירים המשוכללים מאפשרים איתור נזילות מים ללא הרס מבעד לקירות. החידושים האחרונים בתחום האינסטלציה יצרו שיטת עבודה שחוסכת זמן, כסף ולכלוך. היכולת "לראות" מבעד לקירות או המרצפות פותחה עם הטכנולוגיה שמאפשרת לזהות שינויי טמפרטורה על ידי צבעים במצלמה טרמית ניידת ופשוטה יחסית. אז לפני שמתחילים לחפור, הזמינו חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות מים ללא הרס באמצעים מתקדמים ובשיטה חכמה. השרברבים בחברות אלה הם אנשי מקצוע מנוסים, אשר עברו הכשרה בהפעלת המכשור ובפענוח תוצאות הבדיקות. אבל זכרו, לא כל מי שעושה שימוש בציוד חכם לצורך איתור נזילות מים אכן יודע להפעיל אותו ולנתח את המידע המתקבל. לניסיון ומקצועיות יש השפעה מכרעת על התוצאות ועל הפתרון שיוצע לכם.

שלבי הבדיקה לאיתור נזילות

בדיקת לחץ מים באמצעות מד לחץ תיתן מידע ראשוני על קיומה של נזילה בצנרת אספקת המים. לאחר ירידת לחץ יש לבצע בדיקות מקיפות לאיתור מקור הנזילה. כדי לאתר את מקום הנזילה, יש צורך להשתמש במצלמה טרמית לאיתור נזילות. המצלמה יכולה לזהות באמצעות שינויי טמפרטורה הקיימים מבעד לקירות או החרסינה אם יש נזילת מים. קיימים כלים נוספים לאיתור נזילות כמו החדרת גז למערכת המים ועוד. הבודק בשטח מחליט על השימוש במכשיר המיטבי לאיתור נזילות על פי הצורך.בסיום הבדיקה וניתוח הממצאים, יינתן דוח מפורט הכולל את ממצאי הבדיקות, הנזק שנמצא והמלצות לתיקון הבעיה. הדוח הרשמי שלנו יכול לשמש אתכם גם בבית המשפט בעת הצורך.

אתכם במים ובמים

תדמור טכנולוגיות היא חברה בעלת ותק של מעל עשר שנים באיתור נזילות, רטיבות, בעיות צנרת ביוב ועוד. אנו בתדמור טכנולוגיות עושים שימוש במכשור המתקדם והחדשני ביותר בתחום, על מנת להביא ללקוחותינו תוצאות מהירות ומדויקות. אנו כחברה שמתמחה בתחום האינסטלציה יודעים מהו הנזק העלול להיגרם לאורך זמן במקרה של רטיבות ונזילות מים, וממליצים למהר ולפנות אלינו ברגע שאתם חושדים בבעיה בצנרת או שנתקלתם בסימני רטיבות. אנו זמינים בכל עת.

אתם עומדים בפני אחד הצעדים החשובים ביותר בחייכם מבחינה כלכלית והוא רכישתה של דירה. בשעה טובה, באמת רוב האנשים רוכשים דירה פעם אחת בחיים, ולרוב מדובר בדירה שבה הם יגורו למשך שנים ארוכות ויגדלו בה את משפחתם. אבל לפני שתחתמו על החוזה או תרוצו לבנק לבקש משכנתא כדאי שתבדקו כמה דברים. ולא אין מדובר בבדיקת סכום הארנונה שיהיה עליכם לשלם או בשאלה איזה נוף יופיע לכם בחלון כל בוקר. אלא מדובר בבדיקה איכותית ומדוייקת שתספק לכם תמונת מצב עדכנית לגבי מצב הדירה מבחינת חשמל, אינסטלציה, קירות, ריצוף ועוד. ישראלים רבים נוהגים באופן די פרדוקסאלי להשקיע כמה מאות שקלים ולבדוק רכב שעלותו כמה עשרות אלפי שקלים, בטרם קנייתו, אך מה על הדירה שאתם מתעתדים לקנות בכמה מליוני שקלים? איתור נזילות מים במצלמה טרמית לפני רכישת דירה יכול לחסוך לכם כמה אלפי שקלים אם לא יותר מכך.

איתור נזילות מים במצלמה טרמית לפני רכישת דירה

לכאורה אפשר לגלות נזילות מים גם בעין רגילה ולא מיומנת, כך שלא תמיד צריך לבצע איתור נזילות מים במצלמה טרמית. אז כן אם יש כתמים על התקרה או הקירות, או על האריחים ברצפה. אם נתקלטם בפרקט מתנפח או שחיפוי הקירות נושר, קרוב לוודאי שיש נזילות מים בדירה.

גם כתמי עובש, קירות מתנפחים ופטריות על הקירות וריח רע הם סימן להתגבשותם של מלחים כתוצאה מנזילות מים. כמובן שאחרי שתעברו לגור בדירה אתם עלולים לגלות כי חשבון המים גבוה מעל הממוצע ואולי גם יש זרם מים חלש, כל אלו יכולים להעיד על נזילת מים סמויה בבית. קחו בחשבון גם כי בבית הסובל מנזילות מים קיימת פגיעה ביכולת הבידוד של הקירות כך שאולי תתקשו בהמשך לחמם אותו היטב בימי החורף או לקרר אותו בימי הקיץ החמים.

אבל לא פעם נגלה כי רוב נזילות המים הן נזילות נסתרות, וכאן הבעיה כשבאים לרכוש דירה. כי את כתמי העובש והרטיבות לפעמים יש מי שמטשטש על ידי צבע או אפילו טיח, שכמובן יתפורר רגע אחרי שתעברו לבית החדש. אז איך בכל זאת אפשר להתמודד עם הבעיה, ולהצליח לגלות מה מסתתר בקירות הדירה שראיתם.

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

לכן כאשר אתם סוקרים דירה ורואים בה כמה ליקויים כמו קילופים של טיח או כתמי רטיבות, מוטב שלא תמעיטו בערכם. הפגמים הללו יכולים להיות אינדיקציה לנזק פנימי נרחב מאוד בצנרת הדירה, או שלא. אז אם הדירה מוצאת חן בעיניכם דאגו להגיע אליה שוב עם איש מקצוע מצוייד במצלמה טרמית. איתור נזילות מים במצלמה טרמית לפני רכישת דירה ישרת אתכם פעמיים. בראשונה, תוודאו שלא קניתם חתול בשק. ובשניה, יאפשר לכם לעמוד קצת על המקח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!