איתור נזילות מים בקירות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מדוע נחשב התהליך של איתור נזילות מים בקירות לתהליך כל כך מורכב ומסובך? האם בימים המודרניים בהם אנו חיים חייב התהליך הזה להיות עדיין מורכב ומסובך כפי שהיה בעבר? האם האמירה שלצורך איתור נזילה צריך לשבור חצי מהבית היא מיתוס מוגזם או שיש בה אמת? על שאלות אלו ועוד, כמו גם על הפתרונות החדשים שמציע עולם האינסטלציה הטכנולוגית, מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של תדמור טכנולוגיה המציעה מגוון רחב של שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה.

מדוע כל כך מסובך לאתר נזילות?

זה אולי קצת מפתיע, אבל איך הדברים המפחידים ביותר שאפשר לגלות בבית הוא כתם רטיבות, לפחות עבור כל מי שהתנסה בעבר בחוויה של איתור נזילות מים בקירות. בעבר, היה תהליך זה מבוסס על מה שנקרא איתור עיוור. יש בתוך הקיר צינור כלשהו שדולף וכדי למצוא אותו ולתקן אותו, אנחנו צריכים להגיע אליו ולראות את הדליפה בעיניים. המשמעות היא שעלינו לחצוב בתוך הקיר או להרים מרצפות מהרצפה ולהתקדם לאט לאט, כמובן על פי איזשהו היגיון מקצועי והערכה מקצועית לגבי המיקום של הנזילה, בתקווה שהנה אוטוטו נראה את הנזילה ונוכל לתקן אותה ולהחזיר הכל לקדמותו. תהליכים אלה היו כרוכים בעבר בעוגמת נפש רבה, במהפכה שלמה בבית וגם בעלויות גבוהות מאוד שהיו נראות מגוחכות ביחס לתקלה עצמה.

האם באמת צריך לשבור חצי בית בשביל זה?

ובכן, מן הסתם מדובר במיתוסים מוגזמים אבל ללא ספק מדובר במיתוסים שיש מאחוריהם אמת. כפי שאמרנו קודם לכן, בעבר היה כרוך התהליך של איתור נזילות בתוך הקירות בחשיפה עיוורת של הצנרת ואם לא הערכנו נכונה את מקום הנזילה, זה בהחלט היה יכול להסתיים בכך שחצי מרצפת הבית הייתה מורמת או שתעלות שבר היו מופיעות לאורך כמה מקירות הבית. היום ישנם פתרונות טכנולוגיים חדשניים, המאפשרים לנו לאתר את הנזילה מבלי בכלל לגעת בקיר. טכנולוגיות אלה מבוססות על גלי קול/ אולטרה סאונד, על צילום טרמי או על הזרמת גז בצנרת והרחתו מבעד לקיר באמצעות חיישני הרחה ייעודיים. כל שלושת הטכנולוגיות מציעות רמת מהימנות גבוהה מאוד ומאפשרות איתור נזילות בתוך הקירות בתוך זמן קצר וללא נזק היקפי כלל.

אם אתם חוששים שזה עולה יותר, אז התשובה היא לא. לא משנה כמה יגבו מכם עבור איתור נזילות מים בקירות באמצעות אחת מהטכנולוגיות הללו, זה לבטח יהיה זול יותר מאשר העלות של שבירת הקירות, הרמת המרצפות ותיקון של הכל מחדש כשיסתיים התהליך. חברת תדמור טכנולוגיות היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של שירותי אינסטלציה מבוססי מחשב, ובין היתר מציעה החברה את השירות של איתור נזילות בתוך הקירות, מחוץ לבית, על קירות החוץ ובכל סביבה אחרת, באמצעות כל שלושת הטכנולוגיות שפירטנו לעיל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!