איתור נזילות מים בקיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מומחים באיתור נזילות מים בתוך קירות של בתים ובתי עסק עומדים לשירותכם עם הציוד הכי חדיש במחירים הכי אטרקטיביים. רק עם הציוד הנכון ואנשי המקצוע הנכונים יש פתרון יעיל ומהיר לרטיבות בקיר.

איתור נזילות מים בקיר בשיטות חדשות

התקופה בה אינסטלטורים שלפו פטישים ושברו קירות על מנת לאבחן ולאתר נזילות מים חלפה מהעולם. הטכנולוגיה החדשה לוקחת את ענף האינסטלציה כמה צעדים קדימה ומשפרת בצורה משמעותית את השירות ללקוח. בעיות אינסטלציה פשוטות ומורכבות נפתרות בצורה חכמה, יעילה ומדויקת על ידי שימוש בטכנולוגיה לאיתור נזילות במצלמה טרמית ולטכנולוגיית איתור נזילות בגז.. מומחים בתחום האינסטלציה יודעים איך לאתר נזילות מים בקיר בעזרת מצלמות תרמיות חדישות. משמעות הדבר בעבורכם היא פטור מגרימת נזק מיותר ויקר למבנה.

איתור נזילות מים בקירות בית

עבודה עם מצלמות איתור נזילות מים בקיר

שימוש בציוד צילום תרמי הופך את יום העבודה של האינסטלטור  או מאתר נזילות הרבה יותר נעים ולכם הלקוחות לשלם מחיר מעולה לאיתור נזילות, קל ויעיל. כל שעליו לעשות על מנת לאתר אצלכם בקיר את מקום הנזילה הוא לצלם את האזור ולנתח את הנתונים. המצלמה התרמית יודעת להבדיל בין אזורים קרים ואזורים חמים בתוך קירות או מתחת לריצוף. האינסטלטור מנצל את היכולת הזו של המצלמה על מנת לאתר  את מקור הנזילה, נתיב זרימת המים ואזורים בהם הצטברו מים.

טיפול בנזילות סמויות

פעמים רבות, השלב בו אנו מבחינים בסימנים חיצוניים של רטיבות הקיר הוא השלב בו הנזילה כבר חמורה והנזק שנגרם למבנה משמעותי. הטכנולוגיה החדישה בענף האינסטלציה מאפשר מניעה של מקרים כאלו בדיוק. כבר בשלב בו אתם מרגישים ריח של עובש  בחדר ובקיר כדאי להזמין בדיקת מומחים לאיתור נזילות. אם אתם יודעים שיש אצלכם בבית צנרת ישנה מאוד כדאי לבצע בדיקת איתור נזילות מים בקירות הרלוונטיים באופן קבוע.

מה מציע צוות המומחים?

בעבור אינסטלטורים שמחזיקים בציוד חדיש, איתור נזילות מים בקיר מהווה פעולה פשוטה ושגרתית. כל שעליהם לעשות הוא לצלם את קירות המבנה ולאתר את הנזילה. עם הציוד המתקדם ביותר, ניסיון עשיר וידע, ניתן להציע פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה. לאחר איתור הבעיה יוצגו בפניכם הנתונים יחד עם פתרונות לבעיה. הפתרונות יהיו כמעט תמיד יעילים, ממוקדים ונכונים. צוות מומחים הוא הדרך לפתירת בעיות צנרת במינימום נזק.

יתרונות של מצלמה תרמית

איתור נזילות מים בקיר הופך הרבה יותר פשוט עם מצלמה שמאפשרת אבחון מדויק של מקור הנזילה. אין כל צורך עוד בניחושים כאשר אפשר לדעת בדיוק מה קורה בתוך הקירות. מצלמות תרמיות חוסכות לכם הרס מיותר של המבנה, מקצרות כך את זמן העבודה ומצמצמות משמעותית את אי הנוחות לבני הבית. עם מצלמה תרמית נזילות מים בקירות מטופלות לעתים בתוך יום עבודה אחד בלבד. ניתן להפעיל את המצלמה על כל סוגי הקירות וכל סוגי הריצוף. השירות מתאים לבתים פרטיים, דירות, מגדלי יוקרה, בתי עסק, מוסדות, אתרי נופש ועוד.

מדוע חשוב לטפל בנזילות כבר עכשיו?

מים שמצטברים בתוך הקירות אינם מתייבשים מעצמם בקלות. הם ממשיכים לחלחל אל אזורים נמוכים יותר ומרחיבים כך את הנזק למבנה. בנוסף, ללא טיפול מתאים, עוד ועוד מים ימשיכו לנזול מהצנרת עד לשלב בו יופיעו כתמי רטיבות אצלכם או אצל השכנים. מיד כאשר מופיע כתם הרטיבות הראשון יש להקדים להתקשר אל אינסטלטור מומחה ולהזמין בדיקת איתור נזילות מים בקיר עם מצלמה תרמית. טיפול מהיר בבעיה יוכל לצמצם משמעותית את הנזק שנגרם ואת העלויות הצפויות.

מאתר נזילות מים בקיר

אחד הדברים המעצבנים שיכולים לקרות הוא שיש פיצוץ בצנרת באיזה מקום נחבא, שקשה מאד לאתר אותו. זה מוסיף הרבה כאבי ראש, לוקח הרבה זמן, ובעיקר מדאיג מאד – כי זה עלול לעשות נזק מאד בעייתי לבית. זה עולה הרבה כסף, ועלול לעשות הרבה בעיות. מה עושים? מאתר נזילות ברמת הטכנולוגית, זה הדבר הטוב ביותר. כבר לא שיטות של פעם: מאתר נזילות באמצעים מתקדמים שעושים את העבודה קלה מאד.

מה עושה מאתר נזילות בכלים של היום

אם פעם היה צריך לחפור את כל הבית כדי למצוא מה הבעיה, מאתר נזילות כיום ממש לא צריך לעשות זאת. כיום באמצעות סיבים אופטיים, קרן איפרה אדומה וכלים קטנים וקומפקטיים אשר מתחברים למחשב, אפשר לסרוק את השטח, למפות אותו ולהבין בדיוק מאיפה מגיעה הנזילה, איפה היא נמצאת ואיפה לא, וגם את הנקודה המדויקת שיש לתקן. לא צריך להוציא את כל הבלטות. מאתר נזילות מגיע עם מכשירים כדי לבדוק את הקירות, הרצפה או התקרה בבית, דירה, חנות, גג או מרתף – ואומר לכם בדיוק מה צרך לעשות. התיקון מתבצע במקום בצורה מהירה ואיכותית, מדויקת וכירורגית כמעט. המונחים הרפואיים לא בכדי: מדובר על פעולה מדויקת ממש כמו בדיקה פולשנית. מאתר נזילות מאפשר פתרון מהיר של הבעיה ודיוק הפעולה הנדרשת למיקום מאד ספציפי.

איך יודעים שצריך מאתר נזילות ומהם הסימנים הנסתרים שיש לכם בעיה בבית בנושא המים

כמובן שהכי קל לדעת שיש צורך באדם מאתר נזילות אם יש שברים, נפיחות או טפטוף משמעותי של מים מאותו אזור. כמובן גם בועות או שינוי צבע יכולים להעיד. אבל יש הרבה פעמים שלא ממש רואים היטב את הסימנים – וזה עלול לייצר בעיה שללא אדם שהוא מאתר נזילות ברגע הנכון, אתם תהיו בבעיה חמורה אחר כך. סימן נסתר אחד הוא אם קיבלתם חשבון מים גדול למרות שלא שיניתם הרגלי צריכה. אם יש לכם זרימת מים חלשה במיוחד בברזים בבית, יכול להיות שהמים נכנסים אליהם בזרם רגיל – אבל יוצאים בזרם מוחלש בגלל בעיה שיש בין שת הנקודות. כאמור, מאתר נזילות מקצועי באמצעים טכנולוגיים מאתר את הבעיה בדקות ספורות ובצורה נקודתית ללא צורך לפתוח שום חור או פתח.

מה עושים אם הסימנים ברורים?

כמובן שמעבר לעבודה של מאתר נזילות יש צורך לתקן אותן. לכן, חשוב שאותו מאתר יציע לכם גם תיקונים איכותיים ומהירים. חשוב שיהיו גם כאלו שפותרים את הבעיות ולא רק עושים קוסמטיקה. אם יש לכם בעיה ברורה מאליה כמו שבירה או סדק בקיר או בצינור, ועד בעיה נסתרת כמוזכרות לעיל, חשוב מאד שתקבלו מענה מלא ומקצועי – הן באיתור והן בתיקון. חשוב מאד לעבוד עם בעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, כי מי שמשלם בזול משלם ביוקר.

מאתר נזילות

לסיכום :

תהיו אתם חכמים, הקפידו לטפל בהקדם בנזקי צנרת ותצליחו לשמור על המבנה ולמנוע הוצאות כספיות מיותרות. אל תאפשרו לצנרת שלכם להפתיע אתכם.

איתור נזילות מים בקיר

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!