איתור נזילות מים בתל אביב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

תל אביב אמנם נחשבת לעיר החשובה בישראל בהיבטים של פיננסים, אופנה, קולינריה, תרבות ופנאי אבל גם מדובר באחת הערים הוותיקות ביותר בישראל, עיר שהמבנים בה מיושנים מאוד ובהם עוברת צנרת בנות עשרות רבות של שנים. משכך, נזילה בדירה בתל אביב היא לא תופעה כל כך נדירה ואם שאת בדיוק הבעיה שאיתה אתם מתמודדים כרגע, אתם רוצים להזמין שירות איתור נזילות מים בתל אביב. איך מבוצע האיתור? האם יש צורך לשבור מרצפות לשם כך? האם צריך לשבור קירות? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המתמחה בשירותי אינסטלציה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ובין היתר, מציעה גם שירות איתור נזילות מים בתל אביב.

איך מבוצע איתור של נזילת מים בבית?

נתחיל בכך שהמקום בו אתם רואים את סימני הרטיבות בקיר, הוא לאו דווקא המקום בו קיימת הדליפה מהצינור בקיר. ייתכן שהמים דלפו במקום מרוחק יותר, אבל זרמו בתוך הקיר עד שמצאו את המקום הנוח ביותר מבחינתם לעלות אל פני השטח במיקום בו אתם רואים את כתם הרטיבות. במקרה של הצפה או נזילה מרובת מוקדים, היכולת להבין מהיכן נובעת הנזילה היא מורכבת אפילו יותר. על כן, במסגרת שירות איתור נזילות מים בתל אביב, נדרשת גישה מסוימת אל הצנרת של המים בכדי לראות בדיוק היכן מתקיימת הדליפה מהצינור. גישה זו יכולה להתבצע באמצעות שבירת הקיר לאורך מסלול הצנרת שעוברת בו או באמצעות הרמת מרצפות כדי לראות בצורה ויזואלית את הצנרת שעוברת במרחב התת רצפתי, אבל היא יכולה להתבצע גם בדרכים חכמות יותר ומזיקות הרבה פחות.

באמצעות טכנולוגיות אולטרה סאונד וצילום טרמי, ניתן כיום להביט אל תוך הקיר או אל מתחת לרצפה, מבלי לגעת בהם בכלל. כך למשל, ניתן לצלם את הקיר באמצעות מצלמה טרמית שמייצרת עבורנו מפה של פערי טמפרטורות בתוך הקיר. באמצעות פערים אלה ניתן לזהות תבניות שיכולות להיות חשודות כזרימה של מים במקום לא טבעי וניתן גם לאבחן בדיוק היכן מתחילה הנזילה, שם כנראה נמצא מקור הדליפה. אפקט דומה ניתן להשיג באמצעות טכנולוגיות אולטרה סאונד המבוססות על שליחת גלי קול אל הקיר ופענוח גלי הקול המוחזרים ממנו בכדי ליצור מפת סונאר של העצמים בתוך הקיר. בתהליך זה אין צורך לשבור דבר ואין צורך להרים אף אריח ריצוף. כעת כשאתם יודעים את זה, כאשר אתם מזמינים שירות איתור נזילות מים בתל אביב, אתם רוצים לוודא שהגורם המקצועי שאתם מזמינים יודע לבצע את האיתור באמצעות אחת או יותר מהטכנולוגיות האלה. חברת תדמור טכנולוגיות מבצעת איתור נזילות כדבר שבשגרה, ומשתמשת במספר טכנולוגיות שונות המאפשרות לה להגיע לאבחון מדויק במאה אחוז ולביצוע תיקון מהיר של התקלה ללא נזק היקפי למבנה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!