בדיקת מערכות ביוב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

דליפת ביוב, סתימת ביוב או כל תקלה אחרת במערכת הביוב, היא תקלה שיכולה לייצר מטרד מאוד לא פשוט ובדרך כלל אנחנו לא נתעכב ולו לרגע אחד בכל הקשור לטיפול בתקלה. אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מתקלות במערכת הביוב היא לבצע בדיקות מסודרות מעת לעת וזה בדיוק מה שעושות רשויות מקומיות בקווי הביוב המרכזיים, גם כשאין שום תקלה. עבור האדם הפרטי, בדיקת מערכות ביוב היא בדיקה שהופכת להיות יותר רלוונטית כשמתחילות הצרות, ואז גם הבדיקה צריכה להתבצע בצורה יותר מקצועית ועל כך מספרים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות ממש פה בשורות הבאות.

מה זה בעצם בדיקה של מערכות ביוב?

ובכן, בדיקת מערכות ביוב יכולה להתבצע לשתי מטרות מרכזיות: מניעה וטיפול. בדיקה לצורך מניעה היא בדיקה המבוצעת באמצעות אמצעי צילום קווי ביוב, המוחדרים לקו הביוב, מתקדמים בתוכו ומאפשרים לבחון את דפנות קו הביוב ואת תוכנו בצורה ויזואלית. בדיקה זו נועדה לאתר סדקים ושברים שגורמים לחלחול של מי ביוב לקרקע ולאתר תקלות לפני שהן מתרחשות. בדיקה זו אופיינית בעיקר בקווי ביוב מרכזיים המנוהלים על ידי רשויות ציבוריות. המטרה השנייה של בדיקת מערכות ביוב היא טיפול בתקלות לאחר שהתרחשו וזוהי בדרך כלל המטרה כאשר מזמין השירות הוא אדם פרטי. במקרה הזה, תקלה במערכת הביוב גורמת לשיבוש בתפקוד המערכת ובכדי לתקן את הבעיה, יש לבדוק את קו הביוב, להבין בדיוק היכן התקלה ואיך ניתן לתקן אותה. גם במקרה זה ניתן להשתמש באמצעים חדשניים לצילום קווי ביוב, המסייעים לנו לאתר בדיוק את המיקום המדויק בתוך קו הביוב שבו מתרחשת הסתימה או הדליפה, ולתכנן את תהליך התיקון בהתאם.

מי מבצע את הבדיקה?

בדיקת מערכות ביוב הוא שירות המבוצע על ידי גורמים מקצועיים המספקים שירותי אינסטלציה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. חשוב להבהיר כי בדיקת מערכות ביוב יכולה להתבצע גם ללא כל אמצעי טכנולוגי וכך אכן היא בוצעה בעבר, אלא שהשיטה המסורתית היא מורכבת יותר, יקרה יותר, ארוכה יותר ואמינה פחות. באמצעות מכשור מיוחד שמאפשר לנו גם לזהות דליפות מקו הביוב מבלי להיכנס אליו כלל וגם לצלם את הדפנות הפנימיות של קו הביוב, אנחנו יכולים לזהות במהירות ובקלות כל תקלה וכל פוטנציאל תקלה בקו הביוב ולנהוג בהתאם על מנת לתקן את המצב. לא כל גורם מקצועי בענף האינסטלציה יודע לעשות זאת, ולא כל גורם מקצועי יודע לבצע בדיקת מערכות ביוב לכל סוגי מערכות הביוב. תדמור טכנולוגיות דווקא יודעת לבצע את כל סוגי הבדיקות לכל סוגי קווי הביוב, לרבות קווי ביוב פרטיים, עירוניים ואף בינעירוניים. הבדיקה מבוצעת באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ובליווי אנשי המקצוע של תדמור טכנולוגיות, המבצעים בדיקות של קווי ביוב ומים כדבר שבשגרה מדי יום ביומו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!