בחירת בעל מקצוע עבור איתור נזילות במרכז

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

במרכז הארץ ישנם מיליוני בתי אב. הבניה החלה את דרכה לפני שנים רבות וישנם לא מעט מבנים שדורשים פעולות של שיפוץ ותיקון. אחת מהמערכות אשר יכולות לעבור פגיעה עם השנים היא מערכת האינסטלציה. בבניה המודרנית הצנרת מתקדמת ובטיפול נכון כמעט ולא יהיו תקלות. לעומת זאת, בבתים אשר עומדים במקומם עשרות שנים, יכולות להתפתח גם בעיות אינסטלציה וחשוב לטפל בהן בהקדם.

בעיות של נזילה יכולות להיווצר כתוצאה משחיקה של המערכת, תנודות שנגרמו במקום מסיבות שונות ובחיבורים לא נכונים בין הצינורות או בינם לבין הכלים הסניטריים. כדאי לדעת כי למרות שרוב הבעיות יקרו בבתים ישנים, גם בבתים חדשים יכולות להיות תקלות והן ינבעו בדרך כלל מעבודה לא תקינה של האינסטלטור. כיוון שבעיות כמו נזילה אינן נדירות, בכתבה זו נתרכז בדרך למצוא את בעל המקצוע המתאים לעבודת האיתור.

סימנים לכך שיכולה להיות נזילה

נזילה בצנרת יכולה להיגרם מסיבות שונות והיא תתבטא במספר דרכים. רבים נוטים לחשוב שברגע שישנה בעיה בצנרת ישר נראה את הדבר בבית. למעשה, לא פעם לוקח זמן מהרגע בו הצנרת נפגעת ועד להופעה של הרטיבות על הקיר או הרצפה או על התקרה בקומה שמתחת. כמובן, במידה וכבר הופיעו מים על הקירות או הרצפה, זהו סימן שיש בעיה ויש להזמין איתור שלה.

סימן שיכול להצביע על בעיה הוא עיבוי. במידה והקיר "תופח" ומקבל מעין בטן שנגיעה בה מרגישה שיש נוזל חבוי או רק אוויר, הסיבה לכך יכולה להיות נזילה של מים. גם התפתחות של עובש או טחב יכולים להצביע על כך שהמקום לח או שישנם נוזלים. אפשר להבין מהתפתחות זו שפגיעה בצנרת יכולה להוביל לפגיעות שונות בבית.

סימן אחרון שיש לייחס לו חשיבות הוא עליה בחשבון המים. ברגע שאחד הצינורות נפגע המים ימשיכו לזרום כל הזמן. גם אם הם רק יטפטפו, יהיה הבדל בחשבון המים כיוון שהשעון המרכזי ימשיך לנוע כל הזמן. זהו סימן שאין להתעלם ממנו ושדורש בדיקה מקצועית ואיתור הנזילה.

למצוא את בעל המקצוע שיבצע איתור נזילות במרכז

באזור המרכז אפשר למצוא בעלי מקצוע מוכשרים שיכולים לאתר את הנזילה בצנרת. כיוון שיכולים להיות אנשי מקצוע שונים המטרה שלך תהיה למצוא את האחד שיוכל לבצע עבודה יסודית ולכן עליך לבחון את הפרמטרים הבאים:

חיפוש אחר מאתר נזילות

סעיף זה אולי נשמע מובן מאליו, אך יש לרדת לעומקו כדי להבין את חשיבותו. המאתר והאיש שיבצע את התיקון לא חייבים להיות אותם אנשים. לרוב עדיף לבצע איתור נזילות במרכז על ידי בעל מקצוע אחד שיתרכז בעבודה זו בלבד ואז, בהתאם לממצאים להזמין אינסטלטור. הסיבה לכך היא שלא נרצה שמי שיאתר את הבעיה ינסה למכור פתרון ובהתאם להגדיל את חומרתה.

שימוש בציוד מתקדם

יש לבחור בבעל מקצוע אשר משתמש בציוד מתקדם לאיתור נזילות. אין כל סיבה לשבור את הקיר לפני שברור כי בנקודה זו יש בעיה. הדרך הטובה ביותר לאתר את הבעיה היא תוך שימוש במצלמה תרמית שמאפשרת לדעת מה קורה במערכת האינסטלציה בלי לחצוב במקום.

הוצאת דו"ח

במידה ויש צורך להשתמש בממצאים בבית המשפט, יש לוודא מראש כי בעל המקצוע יכול להכין דו"ח ממצאים שתקף לבית משפט. יש לציין כי סעיף זה חשוב רק אם יש משמעות לדו"ח ואין צורך להפיק אותו אם אין כוונה לגשת לבית משפט.

חברה מנוסה

תדמור טכנולוגיות מבצעת איתור נזילות במרכז תוך שימוש בציוד מתקדם. זוהי הכתובת הפשוטה, הנוחה והיעילה ביותר לבצע בדיקה יסודית.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!