צילום קווי ביוב בגבעת ברנר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

תחום האינסטלציה עבר שינויים גדולים מאוד בשנים האחרונות והתפתח בזכות טכנולוגיה אשר זכתה לכינוי טכנולוגיית אל הרס. מדובר במכשור סופר מתקדם המסייע לפתור בעיות וליקויים הקשורים למערכת האינסטלציה והביוב מבלי להרוס קירות, רצפות וצינרות. בעזרת צילום קווי ביוב בגבעת ברנר ניתן לפתור מגוון רחב של בעיות ולבצע תהליכים מגוונים לרבות צילום קווי ביוב, חידוש צנרת ללא הרס, תיקון צנרת ביוב, תיקון ניקוזים, תיקון צנרת בהתזה, תיקון שרוול בצנרת ביוב, שיקום צנרת ביוב, הסרת שורשים מהביוב, פתיחת סתימות בביוב, איתור טאוואי קו, איתור שוחות ועוד.

למעשה, יש כל מיני דרכים לאתר נזילות וסתימות כאשר צילום קווי ביוב בגבעת ברנר מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם כשיטה היעילה והמהירה ביותר. למעשה, מדובר בצינור גמיש המשלב מצלמה קטנטנה בשילוב רובוטים המופעים בשלט רחוק המסייעים להציץ ישירות לסביבת הביוב התקולה.

צינור מים ענק

קצת רקע על מערכת קווי הביוב

צנרת הביוב מהווה חלק חשוב וקריטי במערכת הביוב כולה. כל המים שאנחנו משתמשים בהם לצחצוח שיניים, מקלחת, בישול או כביסה עוברים במערכות שמפוקחות על ידי מכוני טיהור שפכים בכל הארץ. תחת הרגליים שלנו יש תשתית צינורות ענקית המקיפה את כל הערים המרכזיות. תהליכי הטיהור של מי השפכים מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת מה שמאפשר לנצל את המים להשקיה בענף החקלאות. למרות זאת, טכנולוגיה זו איננה קיימת בבתים הפרטיים שלנו ולכן הרבה פעמים אנחנו סובלים מריחות רעים כתוצאה מתקלות במערכת הביוב כמו למשל חיבורים ישנים, בריחת גזים, סיפון שרשורי ועוד. כשיש סתימה, תקלה, הצפה מכל סיבה שהיא חייבים לתקן אותה.

צילום קווי ביוב בגבעת ברנר – מתי צריך את זה?

בעזרת שימוש במצלמה החודרת לתוך קווי הביוב, אין אנו צריכים לבצע חפירות מיותרות. הטכנולוגיה הזו של צילום קווי ביוב בגבעת ברנר מסייעת לנו לחסוך זמן יקר, למנוע בלאגן ולכלוך רבים ובעיקר להפוך את התהליך לפשוט, קל ויעיל בהרבה. המצלמה בעלת רזולוציה מאוד גבוהה והיא זו שמאפשרת לנו לאתר סתימות ונזילות בתוך קו הביוב. יש כמה מקרים עיקריים שבהם נזקק לטכנולוגיית צילום קווי ביוב:

  1. נזילות בביוב שלא ניתן לאתר באמצעות העיניים – המצלמה עוזרת לנו לאתר את המיקום המדויק של הנזילה.
  2. סתימות בביוב – הכוונה כאן להצפות שפוגעות באופן ניכר באיכות החיים שלנו ואף יכולות להוביל למפגעים תברואתיים.
  3. היתרי בניה – לפני שאנו מקבלים היתר בניה עלינו להציג צילום של קווי הביוב בפני העירייה או הרשות המקומית, זאת במטרה לוודא שהמערכת תקינה עוד לפני שמתחילים בביצוע עבודות הבניה. כך אנו מונעים מגוון רחב של תקלות ובעיות עתידיות שלא ניתן יהיה לטפל בהן לאחר שיתחילו בעבודות.
צילום קוויי ביוב בגבעת ברנר

השלבים העיקריים בצילום קווי ביוב בגבעת ברנר

יש כמה שלבים עיקריים בתהליך של צילום קווי ביוב בגבעת ברנר. כדאי להכיר את השלבים הללו שיסייעו לכם גם בשלב מאוחר יותר לאתר בעל מקצוע או חברה שתבצע עבורכם את המשימה.

בשלב הראשון יש קודם כל לתכנן את תהליך הצילום, לחקור ולהבין את הבעיה כמה שאפשר. לפני שאנחנו מתחילים לצלם את קווי הביוב, עלינו קודם כל להכיר את מערכת הביוב שאנו רוצים לצלם ולהציג אבחון מדויק. חשוב לעשות שימוש בשרטוטים הקיימים של מערכת הביוב, להבין מאיפה בהעיה בכלל מגיעה ורק אחר כך לגשת לצילום האזורים הרלוונטיים. ברגע שאנחנו מתכננים את התהליך, אנו חוסכים זמן יקר.

בשלב השני יש לבצע את צילום קווי הביוב בגבעת ברנר. כאמור, הצילום מתבצע באמצעות שימוש בטכנולוגיות סופר מתקדמות כמו מצלמת צינור ארוכה, מצלמה רובוטית המופעלת על ידי שלט רחוק, ביצוע צילומי תקריב ועוד.

בשלב השלישי, כמובן אחרי שקיבלנו את כל התמונות וצילומי הוידיאו הצוות המקצועי צריך לפענח את התוצאות. דרך התמונות אפשר להבין את המקור לסתימה בין אם זה פסולת ביתית, בעל חיים שנתקע בקו הביוב או עצם זר כמו שורשים למשל.

בשלב האחרון ניתן יהיה לפתור את הבעיה.

צילום קווי ביוב בגבעת ברנר – איך הצילום נעשה בפועל?

מחדירים את הרובוט או את המצלמה לתוך מערכת קווי הביוב במבנה ואז רואים על המסך תיעוד בלייב של כל מה שמתרחש בתוך הצנרת. סוג של סרט ביוב:). אם מתגלה ליקוי או בעיה בצנרת עצמה, באופן מיידי ניתן לפתוח את אותה נקודה ולטפל בבעיה. לפעמים יש צורך לבצע עבודות הקשורות לתהליכי טיהור מים, להתקין מערכת מז“ח וכדומה.

המצלמה מצויידת עם אור מובנה וממוקמת בקצה של הכבל. האור הוא זה שמאיר את פנים צנרת הביוב. בעל המקצוע מקבל בשידור חי ווידאו אל מוניטור טלוויזיה ואז רואים בדיוק את מה שקורה בחלקים הפנימיים של צנרת הביוב עד לפרטים הכי קטנים שאתם יכולים רק לדמיין אותם.

למעשה, אנשים רבים בטוחים כי הצינורות שבתוך הביוב נקיים אבל האמת היא שעם השנים יש כל כך הרבה לכלוך, מכשולים ודברים שמצטברים שם ומונעים עבודה תקינה של המערכת ושל הצינורות. בפועל מצלמות קווי ביוב עוזרות לשים לב לחסימות וסתימות הנוצרות כתוצאה משומן, שורשים של עצים, בליטות, סדקים, חלודה, בעיות מבניות בצנרת ועוד. בנוסף, צילום של קו הביוב יודע לאתר בעיות כמו צינורות שבורים או סדוקים, צינורות שהתמוטטו, חיבורים דולבים בהם האטמים שבין הצינורות נהרסו, צינורות נפוחים בגלל האדמה או הקרקע, איסוף של אשפה ועוד.

איך פותרים את הבעיה?

ובכן, זה מאוד תלוי מה הבעיה. מכיון והמצלמות עוזרות לנו להבין את אורך הצינורות ואת הנתיב שדרכו הצינור שאחראי על הניקוז עובר, פעמים רבות ניתן לאתר את הבעיה ולטפל בחסימה מבלי לבצע שום חפירה. כל מה שצריך לעשות הוא לבצע שטיפה של המערכת באמצעות סילון מים הפועל בלחץ גבוה או לטפל בבעיה בעזרת ”נחש“. לפעמים מדובר בשורשי עצים החוסמים את הניקוס ואז צריך לבצע פינוי של השורשים הללו.

צילום קווי ביוב בגבעת ברנר – מה ההבדל בין המצלמות השונות?

אפשר להשוות את מצלמות קווי הביוב השונות לדגמים של מכוניות. זה כמו לשאול מה ההבדל בין רכב יד שניה לרכב חדש. מצלמה פשוטה לא מסוגלת להטביע שם וכתובת על הסרטון שמפיקים ולא תמיד מותקן על המצלמות הללו גלאי המאפשר לזהות באופן ספציפי ומדויק את המיקום של המצלמה בהשוואה לשטח הפיזי. לעומת זאת, מצלמות מתקדמות, דיגיטליות וממחושבות מופעלות בשלט רחוק על ידי המפעיל לכל הכיוונים בסיבוב של 360 מעלות.

המצלמות הללו יודעות למדוד מרחקים, שיפועים, להתקרב בזום בשילוב של מגוון אופציות, מה שלא ניתן לבצע עם מצלמות פשוטות. מצלמה נוספת נקראית רובוט צילום והיא מסוגלת לצלם קווי ביוב גדולים ולמרחק רב. מצלמות אלה מתאימות בעיקר לשוק המוסדר. הרובוט יודע לנוע עד למרחק של 300 מטרים ומספק קשת רחבה של נתונים תוך כדי תנועה כמו שיפועים, לחצים, מיקומים ועוד. על הרובוט יש 3 מצלמות מה שבעצם מאפשר לאתר כשלים ובעיות מכל כיוון של הצנרת.

צילום קווי ביוב – החשיבות של בחירת בעל מקצוע וביצוע התהליך בצורה יסודית

אין ספק כי התפקוד של מערכת הביוב משפיע באופן ישיר על איכות החיים שלנו. כשיש סתימה, נזילה או פיצוץ של מים זה יכול להוביל לנזק ולפגוע בשגרת חיינו.

לכן, יש חשיבות מאוד גדולה לבחירת בעל מקצוע או חברה מקצועית בתחום צילום קווי ביוב. אנשים רבים נוטים לבלבל בין בעלי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה לבין צילום קווי ביוב בגבעת ברנר. זה ממש לא אותו דבר ומדובר בעבודה סופר מורכבת הדורשת ידע, ניסיון ומקצועיות.

יחד עם זאת, חשוב להבין שזה לא משנה עד כמה החברה מחזיקה בציוד הכי מקצועי ומשוכלל. אם בעלי המקצוע לא יידעו כיצד לתפעל את אותו מכשור ולקרוא את הידע שמתקבל בזמן אמת, לא השגנו שום דבר ולכן יש חשיבות לשילוב שבין המכשור לבין היכולת לנתח את המידע שהמכשור הזה מביא לנו ולא פחות חשוב היכולת להבין איפה הבעיה ממוקמת, מהי ואיך לפתור אותה על הצד הטוב ביותר. כן חשוב לוודא שבעל המקצוע שאתם בוחרים מחזיק בציוד המתאים בהתאם לבעיה, רק כך תוכלו להנות מכל היתרונות של שילוב בין בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה לבין שימוש בציוד הכי מתקדם שקיים היום בתחום הזה של צילום קווי ביוב ואיתור כשלים במערכת הביוב. 

צילום קווי ביוב – לשם מה?

כאשר אנו מבצעים צילום קווי ביוב בגבעת ברנר וזה לא משנה אם מדובר בבית פרטי, בניין מגורים או מקום עבודה, אנחנו רוצים בין השאר לדעת שהתשתיות תקינות וזה לאו דווקא אומר שיש בעיה כזו או אחרת.

אם למשל אתם עוברים למקום חדש, כדאי להשקיע את המאמץ הדרוש ולהזמין חברה המתמחה בצילום קווי ביוב. צילום קווי ביוב בגבעת ברנר מאפשר לנו לבדוק את תשתיות ומערכות הביוב מבלי להרוס את הריצוף הקיים. בעזרת מכשור מתקדם ניתן לאתר סדקים ושברים בצנרת הביוב, לאתר גופים זרים וחסימות בצנרת הביתית, לאתר שורשי צמחים ועצים אשר חדרו לצנרת, לאתר ניתוקים בצנרת, לבצע בדיקה של מרזבים כדי לאתר חסימות ועוד.

לצילום קווי ביוב יש מגוון של יתרונות כמו למשל ביצוע תיקונים בתוך הצנרת מבלי לשבור קירות, להרוס ולחפור, מציאת פתרון מהיר ויעיל, חיסכון אדיר בזמן ובמשאבים.

רוצים לקבל מידע נוסף על צילום קווי ביוב בגבעת ברנר? סובלים מסתימה, פיצוץ מים ולא יודעים מאיפה להתחיל? צרו איתנו קשר והמומחים שלנו ישמחו לתת לכם מענה מהיר ויעיל בכל אזור גוש דן והסביבה. השאירו את הפרטים או צרו איתנו קשר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!