גילוי נזילה בצנרת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

לא כל הצפה של מים משמעותה נזילה בצנרת ואפילו לא כל סימן רטיבות בקיר. רטיבות והצפות יכולות להיגרם גם כתוצאה מחדירה של מים אל אזורים בהם הם לא אמורים להימצא, וזאת בגין איטום לקוי, למשל של אגן האמבטיה והחיבור שלו אל הקיר והרצפה. כדי לוודא שסימני הרטיבות או הצפות המים אכן נובעות מנזילה בצנרת, יש לבצע תהליך שנקרא גילוי נזילה בצנרת, במסגרתו גם מוודאים שאכן מדובר בנזילה וגם מאתרים בדיוק רב את המקום ממנו נובעת הנזילה, כך שניתן יהיה לבצע חדירה נקודתית אל תוך הקיר או הרצפה בכדי לבצע את התיקון ללא נזק היקפי מדויק. איך מבצעים את זה בימים המודרניים בהם אנו חיים? על כך מספרים לכם המומחים של חברת תדמור טכנולוגיות, המספקת שירותי אינסטלציה מתקדמים מבוססי טכנולוגיה.

איך יודעים האם מדובר בנזילה בצנרת או באיטום לקוי?

ובכן, בכדי לדעת בוודאות שהאם כתמי הרטיבות או הנזילות שאתם מזהים נובעים מאיטום לקוי או מנזילה בצנרת, יש כמובן לבצע בדיקה יסודית של איתור מקור הרטיבות. יחד עם זאת, ישנם מספר סימנים מקדימים שיכולים להגביר יותר את החשד לכיוון אחד יותר מאשר לאחר. כך למשל, כאשר אתם מזהים כתם רטיבות גדול בתקרה, בדיוק מתחת לאזור בו ממוקם אגן האמבטיה של השכן מלמעלה, ייתכן מאוד שמדובר באיטום לקוי שמאפשר למים להתפזר ולחדור אל מתחת לאגן האמבטיה אל תוך שלד הבטון ולבסוף אל הטיח בתקרה שלכם. מצד שני, כאשר אתם רואים כתם רטיבות בקיר האמבטיה או המטבח שלכם או כאשר אתם מזהים מים שמבצבצים בין אריחי המרצפות, סביר יותר להניח שמדובר בנזילה בצנרת. בכל מקרה, כדי לוודא את הדברים יש לעבור תהליך של גילוי נזילה בצנרת עליו נסביר כעת.

איך מבוצע גילוי נזילה בצנרת?

ובכן, בדרך המסורתית פשוט מאוד מעריכים את האזור שבו אמורה להיות הנזילה ומתחילים לשבור את הקיר עד שמגיעים לצינור, אז ניתן לבחון אותו מקרוב. אם דייקנו, דיינו. אם לא דייקנו, עלינו להמשיך לשבור עוד חלק בקיר ועוד חלק בקיר ואם זה קורה ברצפה, אנחנו יכולים לסיים עם חצי פירוק של חצי מאריחי הריצוף בבית. לחילופין, ישנה אפשרות חכמה, נקייה, יעילה וזולה ביותר של גילוי נזילה בצנרת באמצעות מכשור טכנולוגי ייעודי המאפשר להביט אל תוך הקיר או הרצפה ולזהות את הנתיב המדויק בו זורמים המים וגם את נקודת ההתחלה של הזרימה, מה שמאפשר לזהות במדויק את המיקום של מקור הנזילה, שבו יש לבצע את התיקון מבלי בכלל לגעת בקיר ומבלי לגרום לנזק היקפי. חברת תדמור טכנולוגיות עושה שימוש בדיוק בטכנולוגיות האלה לצורך גילוי נזילה בצנרת ומשלימה את המשימה עם תיקון מקצועי של הנזילה ללא נזק שאינו מחויב המציאות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!