גילוי נזילות בקירות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

עם בוא החורף ועונת הגשמים אנו נתקלים לעיתים במצבי נזילות מחלונות, קירות רטובים או סימני עובש. אז עולה השאלה, האם הרטיבות הזו קשורה לכמויות הגשם, או שיש לנו נזילה מצינור המותקן בתוך הקיר. רטיבות בקיר מתחת לחלון לאחר מערכת גשמים נובעת ככל הנראה מכשלי איטום. נזילות יכולות גם להיווצר כתוצאה מסדק קטן בצינור שדרכו המים פורצים החוצה, ועד שהבעיה מתגלה עובר זמן רב, ונבחין בה רק כשיופיעו על הקיר סימני רטיבות או עובש. סימני הרטיבות בקירות לא מעידים בהכרח על מקום הנזילה, ויהיה צורך לבדוק מהיכן הגיעו. אתם ודאי חוששים בשלב הזה מהרס הקיר או קירות נוספים עד לאיתור הבעיה – אבל אנחנו כאן כדי להרגיע. פעולה ראשונה שעליכם לעשות כדי לאתר את הבעיה היא להזמין איש מקצוע אמין, אשר יידע לזהות את התקלה ולמנוע את החמרת המצב.

הטכנולוגיה המתקדמת לשירותכם

כמו בכל ההמצאות הגדולות של המדע והטכנולוגיה, הצורך היה זה שזירז את הפיתוח. כפי שברפואה אנו מאתרים דימום או בעיה גופנית באמצעי דימות (אולטרסאונד, MRI, CT ועוד) ולא פותחים את הגוף כדי לחפש, כך בדיוק באינסטלציה. גם כאן מדובר במערכת צינורות פנימית, ואם ישנה נזילה או פיצוץ בצינור, יש יכולת להגיע בדיוק למקום בלי להרוס את הסביבה. ואם עסקנו בהשוואה לרפואה, גם במקרה של רטיבות יש לבצע פעולות לגילוי נזילות בקירות במהירות המרבית, כי התפשטות המים בתוך הקירות היא תהליך מהיר והנזק עלול להיות גדול ויקר. חוסר טיפול בבעיות נזילה יכול לגרום לעובש, ריקבון של הקיר או יסודות הבניין ונזקים גם לשכנים. לכן אם הבחנתם במצב של נזילה או רטיבות, הקדימו וקראו למומחים לאיתור נזילות בקירות.

אז איך עושים את זה?

  • האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בתחום האינסטלציה מאפשרים לזהות בעיות סמויות בשיטות לא פולשניות ומגוונות.
  • מצלמה טרמית – מצלמה זו מאפשרת לזהות נזילות דרך הקירות או הרצפה באמצעות חיישני טמפרטורה. כדי לאתר את הנזילה מחדירים את המצלמה לאזור בו חושדים שיש פיצוץ של צנרת ושהוא מקור הנזילה, ועל פי הטמפרטורה המתקבלת על הצג, ניתן לדעת אם יש מים בתוך הקיר.
  • בדיקת לחץ מים באמצעות מד לחץ – בדיקה כזו מאפשרת לדעת באופן כללי אם קיימת נזילה בצנרת המים. אם מתברר שישנה נזילה, יש צורך באמצעי גילוי כדי לאתר אותה.
  • החדרת גז למערכת המים ובחינת בועיות האוויר, מיקומן וכיוון הזרימה.

קיימים כלים נוספים לאיתור נזילות בקירות, והבודק המקצועי יחליט במה להשתמש כדי לאתר את הבעיה במהירות.

בסיום הבדיקה תינתן חוות דעת מומחה הכוללת את תיאור הבעיה ומלווה בתמונות צבעוניות והמלצות לביצוע ותיקון.

איך תבחרו חברה לאיתור נזילות?

כמו בכל מקרה שאנו נזקקים לסיוע מקצועי, נבחר במי שיידע לתת מענה אמין, נכון ובמחיר הוגן. כפי שלא נבחר מנתח בלי לדעת מיהו ולקבל המלצות, כך נפנה לחברה שיש לה ניסיון, המלצות ויכולת מקצועית. כחברה כזו, אנו בתדמור טכנולוגיות מתמחים בתחום האינסטלציה כבר מעל עשר שנים ונותנים מענה לחברות גדולות במגזר הפרטי, במגזר הציבורי ולאנשים פרטיים. אנשי הצוות שלנו מתמחים באיתור תקלות במהירות בצנרת ביתית, תעשייתית, במערכת הביוב הביתית או במרחב הציבורי. אנו נותנים מענה 24/7 במהירות ובאחריות, כי אנו מבינים את גודל האחריות ואת הצורך לתת מענה מהיר במקרים דחופים. אם נתקלתם בבעיה, אם אתם חושדים שיש נזילה לא מאותרת, אל תחכו שהבעיה תתפשט ותחמיר. זה הזמן למנוע נזקים נרחבים.

פנו אלינו ונגיע לבדוק.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!