הדברת חרקים עקב נזילה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

לא הרבה אנשים יודעים על הקשר בין נזילה לבין הגעתם של חרקים בבית. רבים מאיתנו אמנם יודעים שמים עומדים מושכים אליהם חרקים כמו יתושים ודומיהם, אבל לנזילות בבית יש השלכות חמורות הרבה יותר מאשר השפעה לטווח קצר או חרקים שאנחנו רגילים לראות בכמויות קטנות ולא מטרידים אותנו. למעשה, הבעיות נמצאות עמוק מאוד ולעתים לא נגלות עד אשר הן מתפרצות וכבר מאוחר מדי כדי לטפל בהן בצורה פשוטה. אנחנו כמובן נסביר.

נזילות בבית מצריכות טיפול מהיר

רטיבות בבית הנגרמת כתוצאה מנזילה  יכולה לגרום למים שנוזלים לא רק להתפזר על הרצפה באחד החדרים אלא גם שהמים חודרים בין הקירות והם יכולים להיאגר שם לאורך זמן. המים האלו שנאגרים בתוך הבית שלכם מבלי שאתם אפילו יודעים על כך, מושכים אליהם חרקים. בהתחלה עוד אפשר לטפל בבעיה באופן נקודתי, אבל ברגע שהמצב נותר לא טיפול של מאתרי נזילות ומבוצע תיקון ייסודי באזור, הבעיה יכולה להתרחב ולהפוך להיות עסק לא נעים ואפילו יקר מאוד.

כשהמצב הזה מגיע, יש לבצע תיקון של הנזילות בצורה היסודית ביותר. ייתכן ואולי יצטרכו לבצע שיפוץ בבית כדי לתקן את כל הנזק שנוצר לקירות בבית. אבל לאחר זמן מה, החרקים כבר התמקמו באזור וזה יכול להיות מאוד לא נעים. בדיוק בשביל מצבים כאלו יש לקרוא לחברת שירותי הדברה אשר תבחן את הבעיה, תאתר את מקור החרקים ותדאג לגרשם בצורה הטובה ביותר ולדאוג לכך שהם לא יחזרו. חרקים שונים מצריכים מחברת ההדברה חומרי הדברה ואופן פעולה שונה ולכן יש לסמוך על חברת ההדברה שתבצע את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר.

כשפונים לחברת הדברה יש לבדוק מס' דברים

– בראש ובראשונה יש לבקש רשיונות. חברת הדברה שפועלת ללא הרשיונות המתאימים עוברת על החוק, אך מעבר לכך אתם עלולים להזיק לבריאותכם בכך שאתם לא יכולים לדעת שהחברה עובדת כפי שצריך לעבוד. בנוסף לכך, מומלץ לבחור בחברת הדברה בעלת ניסיון רב שנים. חברה מנוסה כבר יודעת לעבוד כמו שצריך מול תקלות רבות והם ערוכים היטב לכל מצב שנדרש עם חומרים טובים ואיכותיים וציוד מקצועי וכמובן כוח אדם חכם ומנוסה שיודע להגדיל ראש ולטפל במצבים בצורה טובה יותר כך שלא תצטרכו לקרוא למדבירים בשנים הקרובות.

 

לסיכום – חשוב מאוד להקפיד בבית על תיקון של נזילות בזמן. אם אתם יודעים שהבית שלכם מועד לפורענות בכל הקשור לנזילות מומלץ לבצע לעתים בדיקות יזומות כדי לאתר את הבעיות בזמן גם כשאין לכם חשש ממשי. הוצאה זעומה של 300-400 שקלים יכולה להסתכם בסכום גבוה הרבה יותר כשלא מאתרים את הנזילות בזמן והוצאות אלו יכולות להגיע לאלפי שקלים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!