טיפול בביוב על ידי ניסור וקידוח בטון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

 

קורה לכם בוודאי מדי פעם שהביוב בבית או במשרד נסתם, או אפילו הביוב בבניין. המים עולים למעלה והריחות שמתפשטים ברחבי הבית או המשרד, יחד עם הרטיבות, הם נוראיים.  לא נעים בכלל.

לפעמים הבעיה היא בצינורות שהתפוצצו או צינורות שחדרו אליהם בטון או חומרי בנייה ונוצרת סתימה שקשה לטפל בה.  במיוחד אם הצינורות נמצאים תחת רצפת בטון או תחת מדרכה.

צילום קווי ביוב רגע לפני שמזמינים מנסר

לאחר שבצעתם צילום קווי ביוב וגילם כי קיימת בעיה בקו הביוב והמצלמה סימנה את המיקום המדויק -כעת ניתן להתחיל לתקן את הקו תחילה יש לחתוך בטון א הקו שקוע בקיר הבניין

ליהלומי ניסור בטון יש פתרון מושלם – ניסור וקידוח יהלום.

שיטת קידוח יהלום היא שיטה שקטה מהירה ויעילה שמשמשת להחלפת צינורות ביוב פגומים בחדשים, מאחר והיא מבטיחה רמת דיוק גבוהה בקוטר החור כך שיתאים באופן מדויק לקוטר הצינור החדש.

קידוח יהלום מאפשר לקדוח חורים בקוטר של עד כ 152 סנטימטרים בכל עובי של בטון, כך שהשיטה מתאימה לכל סוגי הצינורות, החל מצינור ביוב ביתי ועד צינור ביוב שכונתי. קידוח מדויק של הקוטר הדרוש בזווית המתאימה הוא חשוב במיוחד כאשר הקידוח נעשה בתוך קיר או ברצפה מאחר ובמידה והחור רחב מדי הוא עלול לפגום בחוזק או ביציבות הקיר או הרצפה.

קידוח יהלום מאפשר גם הסרה מבוקרת של בטון מעל הצינור שאותו יש להחליף, על ידי קידוח חורים קרובים וחופפים זה לזה עד שהבטון נשבר וניתן להסיר אותו בחתיכה אחת.

אם אתם צריכים החלפה של צינור ביוב לאחר שביצעתם צילום קווי ביוב, אנחנו ביהלומי ניסור בטון נגיע עם המקדחה המתאימה ומקדח בקוטר המתאים ונבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, מבלי להפריע לשגרת היום שלכם בבית או במשרד.

 

ניסור יהלום של קווי ביוב לאחר שהצילום קווי ביוב איתר את הבעיה

שיטת ניסור הבטון היא שיטה יעילה ומדויקת המשמשת להסרת סתימות בטון וחומרי בנייה מבלי לגרום לנזקים מיותרים לצנרת או ללוחות הבטון שמסביב לאזור העבודה.

הציוד המשמש לניסור היהלום מותאם במיוחד לניסור בטון וברזלים כך שניתן לנסר ולפרק את חסימת הבטון שבתוך הצנרת במהירות וביעילות, בצורה ידידותית לסביבה וחסכונית. הניסור נעשה באופן ממוקד ונקודתי כך שהצינור עצמו לא נפגע והבטון הופך לחול ונשטף עם המים שחוזרים לזרום בצינור. באופן כזה נמנעת שבירת הבטון סביב צינור הביוב, ונחסכות לכם עלויות תיקון של הבטון.

גם במקרה של צינור ביוב שהתעקם מכל סיבה שהיא ודורש החלפה, ניסור היהלום הוא הפתרון האידיאלי. במקום להחליף את כל הצינור או המרזב, ניתן לנסר את הבטון שסביב הצינור או המרזב ואת החתיכה שהתעקמה בלבד, להחליף אותה בצינור חדש ובכך לפתור את החסימה באופן פשוט, נקי וקל ולחדש את זרימת המים בביוב.

חברת תדמור טכנולוגיות תעזור לכם לפתור כל בעיה שתצוץ לכם אם זה בביוב ואם זה בנושא של איתור נזילות מים אז צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת יעוץ מקצועי בחינם.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!