כיצד יתבצע תיקון מרזב חיצוני

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

התפקיד של המרזב הוא להרחיק את המים מהגג במהירות האפשרית. ברגע שהמים נשארים על הגג בחורף, הם מעמיסים על המבנה ואם הם יישארו עליו הם ימצאו כנראה את הדרך לחלחל פנימה ולגרום לנזק. הדרך הטובה ביותר ליהנות מחורף יבש היא לבדוק את הגג ושאין פגיעה במרזבים.

אם ניתן לעלות על הגג והוא בטוח לעליה עליו, יש לעלות למעלה ולבדוק ששום דבר לא נמצא בפתח המרזבים ובמקרה שהם סתומים או חסומים, לפתוח אותם. כדאי להזמין בקיץ איש מקצוע אשר מתמחה בתחום ולבקש ממנו שיבצע בדיקה. במידה והמרזב בכל זאת סתום או פגוע והגיע החורף, יש לטפל בו בהקדם תוך מעקב אחר השלבים המצורפים.

שלב ראשון – הבנה שישנה בעיה

קודם כל חשוב לדעת שישנה בעיה. הדרך הפשוטה ביותר לגלות אותה היא להסתכל על המרזב בשעת הגשם ולבדוק אם המים זורמים ממנו או לא. אם הם לא זורמים, זוהי אזהרה שאין להתעלם ממנה. אם יוצאים מים שלא מהחלק התחתון אלא מלמעלה, זו בעיה שרק איש מקצוע יכול לפתור.

שלב שני – איתור מקום הבעיה

ברגע שברור שישנה בעיה יש לבדוק מה הגורם לה. לעתים הסיבה לכך שהמים לא זורמים היא משהו שנמצא בחלק העליון של המרזב, אך פעמים רבות ישנה בעיה בתוכו. לפעמים נכנסים עלים לתוך הצנרת ולפעמים שאריות בניה ולכלוך. איתור של מקום הבעיה מאפשר לקבל החלטה כיצד לטפל בה. יש להשתמש ברובוט ומצלמה מיוחדת כדי לראות מה קורה בפנים בלי לפגוע במבנה ובמרזב.

שלב שלישי – תיקון ממוקד

תיקון מרזב חיצוני יכול להתבצע בלי לשבור ובלי להחליף אותו. אם ישנה בעיה בפנים כמו חפצים שתקועים בו, אפשר להוציא או אפילו לרסק אותם, מבפנים. איש מקצוע שמומחה בתחום יחדיר פנימה רובוט וישלוט בו באופן מלא. הוא יזהה את המקום הבעייתי ויחליט מהי הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה. זוהי הדרך היעילה ולעתים גם הזולה והנוחה ביותר לתיקון.

תיקון מרזב חיצוני עם מומחה בתחום

התיקון של המרזב צריך להתבצע עם מומחה בתחום שמחזיק במכשור מתקדם. אין כל סיבה לפתוח את המרזב או להוציא חלקים בלי שברור מה בדיוק עומד להתבצע. כל מומחה בתחום ימליץ לבצע בדיקה מקדימה, לפני בו החורף כדי להימנע מפגיעה במבנה. אם הדבר לא אפשרי או אם כבר נעשה נזק, יש לבחור את הדרך הפשוטה והממוקדת ביותר לתיקון.

גם כאשר המרזב חיצוני ועל פניו קל יותר לפתוח אותו, לא תמיד יש צורך בכך. בבתים פרטיים בעלי קומה או שתיים, יכול להיות שהמשימה תיראה פשוטה, אך בבניינים גבוהים גם מרזב חיצוני פגוע יכול להוות אתגר לאנשי המקצוע. חברת תדמור טכנולוגיות מחזיקה בציוד מתקדם ותשמח להביא ניסיון וידע רב גם אליך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!