כיצד משחררים שורשים בביוב?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

השורשים בביוב הם בעיה נפוצה בהרבה ערים. בעוד שרוב האנשים חושבים שברגע שהם מוצאים את השורשים, הם יכולים פשוט לשלוף אותם החוצה וזה לא נכון.

השורשים יכולים לצמוח בעומקים שונים ואתה צריך לבצע עבודות בקרת נזקים לפני שתוכל להסיר אותם בבטחה מהביוב.

כשמדברים על השורשים בביוב, בדרך כלל חושבים על שורשים שעלולים לסתום לכם את הצנרת ולגרום להצפה. עם זאת, הם מתייחסים גם לדברים אחרים כמו עשבים שוטים ועשבים. חלק זה דן כיצד ניתן לסלק שורשים מצינור ביוב וכיצד זה משפיע על איכות המים של הסביבה.

 

מהן הדרכים איתן ניתן להתמודד עם שורשים?

שורשים בביוב מתייחס לכל דבר שיכול לסתום או להאט מכוני טיהור שפכים. מערכות השורשים הגדולות עוצרות את זרימת המים וגורמות לגיבוי במכוני טיהור מה שמגביר את צריכת החשמל שלהם ובסופו של דבר מביא לשינוי צבע המים עקב חלקיקים מרחפים.

ישנן שתי דרכים להתמודד עם שורשים: לאתר אותם או לחסל אותם. איתור אומר שאתה מסיר פיזית כל פיסת חומר שורש מצינור הביוב ביד תוך ביטול אמצעים שאתה משתמש בכימיקלים כגון מימן.

סוגי שורשים

הסרת שורשים היא משימה בעייתית שכן ישנם סוגים רבים ושונים:

שורשים בביוב:

ישנם מספר סוגים של שורשים בביוב שצריך לחסל, בהתאם לגודלם ומיקומם. הסוג הנפוץ ביותר של שורש הוא שורשי עצים. אלה דורשים לעתים קרובות ציוד מיוחד והליך מיוחד להסרתם, מכיוון שהם עלולים להיות קשים להסרה מבלי לפגוע בתשתית התת-קרקעית או לחפור ביוב חיוני של סערה או ניקוז סערה.

שורשים בניקוז סערה:

סוג הרבה יותר נפוץ של שורש שצריך להסיר מניקוז סערה הוא הסוג שצומח מהצדדים או התחתית של מכסה ביוב או רשתות המכסות צינור ניקוז תת קרקעי. רוב השורשים הללו נוצרים מסדקים במדרכות, בטון, אספלט.

 

כיצד משחררים שורשים בביוב?

אחת המשימות הקשות ביותר בעבודות אינסטלציה היא פתיחת סתימות הניקוז. שרברבים משתמשים לעתים קרובות בכפפות בטיחות כדי להימנע מלכלוך את ידיהם. אבל לפעמים, יש מקרים שבהם הם צריכים לשחרר שורשים בביוב ללא כפפות.

חשוב מאוד שתלבשו כפפות עבודה בעת עבודה עם צנרת ביוב מכיוון שביוב עלול לגרום לגירוי חמור בעור. הכפפות צריכות להיות עשויות מעור, גומי, ניאופרן או כפפות ניטריל כדי למנוע כל סיכונים הקשורים לסכנות כימיות.

לסיכום הדרך הטובה ביותר לשחרר שורשים היא באמצעות חותך שורשים. ודא שהקרקע סביב צינור הביוב לחה לפני שתמשיך במשימה זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!