כמה זמן יחסוך לכם שירות פינוי דירות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אחד המשאבים היותר נדירים, כמעט עבור כולנו הוא משאב הזמן. לא סתם אומרים ”זמן שווה כסף“ ולא סתם אנשים רבים תוהים ”מה אם היו לנו רק עוד כמה שעות בודדות ביממה“, בכדי שנוכל להספיק את כל מה שאנחנו רוצים או צריכים להספיק בכל יום. אבל כנראה שזה לא משהו שיקרה בעתיד הקרוב. אם גם אתם צריכים לפנות נכס נטוש, דירה שקיבלתם בירושה, סיוע במעבר דירה, פינוי, מיון וניקיון, כנראה ששירות פינוי דירות הוא הפתרון המושלם עבורכם. הפתרון שלא יחסוך לכם זמן, אלא גם הרבה מאוד כאבי ראש ובלאגנים. למעשה, תוך מספר שעות, מקסימום יומיים עבודה, כמובן שזה תלוי בגודל הנכס ובכמות הבלאגן והחפצים שיש בו, תוכלו להנות מנכס מפונה, נקי ולעשות בו את כל מה שאתם צריכים.

 

איך פועל השירות ולמי זה מתאים?

שירות פינוי דירות נעשה למעשה על ידי חברות מקצועיות שזה בעצם התפקיד שלהן. לאחר שבחרתם חברה מתאימה, תוכלו לקבוע זמן שמתאים לכם לתהליך פינוי הנכס. זה יכול להיות גם מחסן, בית פרטי, משרד או כל דבר אחר. אתם תוכלו לקבוע ביחד עם צוות החברה מה בדיוק נדרש לעשות באותו מקום. כלומר אם צריך לפנות, מפנים, אם צריך למיין לפני הפינוי, אז ממיינים, בודקים מה אתם רוצים לשמור אצלכם ומה אתם רוצים להעביר הלאה, לתרום או למסור. יש אפילו חברות שירכשו מכם בעד סכום סימלי חלק או אפילו את כל תכולת הדירה. השירות מתאים ל:

 

  • אנשים שקיבלו דירה או בית בירושה – אם קיבלתם לאחרונה בית או דירה בירושה ואתם ממש לא יודעים מאיפה להתחיל, השירות הזה יכול להקל עליכם מאוד. בדרך כלל, נכסים מהסוג הזה מלאים ברהיטים, בציוד שנאסף ונצבר שנים על גבי שנים ולכן, אנשי החברה יגיעו לנכס, יבצעו מיון, ישמרו את הדברים שאתם רוצים לשמור בצד, ימסרו מה שצריך ויזרקו את כל השאר. כך תוכלו לחסוך המון זמן, להיפטר מהתחושה המעיקה שמלווה רבים מהאנשים שאיבדו לאחרונה את יקירהם ולהעביר את האחריות למישהו אחר.
  • אנשים שעוברים דירה- אם יש לכם הרבה דברים למסור ולפנות, רהיטים וחפצים שאתם לא רוצים לקחת אתכם הלאה לדירה הבאה שלכם, השירות יכול לעזור גם לכם.
  • אגרנות כפייתית – מדובר למעשה בתופעה המאפיינת אנשים שמתקשים או מסרבים לזרוק חפצים במשך השנים ופשוט אוספים ואוספים עוד ועוד חפצים. לעתים הדבר מוביל עד לכדי מצב שהם פשוט לא יכולים לדרוך בבית שלהם עצמם והם פשוט צריכים סיוע ועזרה כדי להשיב את הבית לסדר נורמלי ונקיון.
  • לפני שיפוץ – אם אתם צפויים לשפץ את הדירה או הבית שלכם ומעוניינים לרכוש הכל חדש אחרי השיפוץ, גם לכם השירות יכול לעזור.

 

 

 

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!