כמה עולות מדרגות שיש כולל התקנה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

 

אם אתם תוהים כמה עולות מדרגות שיש, הנה סקירה מהירה:

טווח מחירים למטר מרובע: 160-740 ₪.

ממוצע למטר מרובע: 140 ₪.

עלות התקנה: 160 ₪ לשעה.

מדרגות גרניט: 160-400 ₪ למ"ר.

מדרגות קוורץ: 160-240 ₪ למ"ר.

מרכז לשיש ואבן המוביל בארץ

https://aven-s.co.il/  AVEN  המרכז לשיש ואבן

שיש הוא אבן מפוארת. זוהי האבן הנבחרת לפיסול ואדריכלות קלאסית. זוהי גם בחירה אלגנטית למשטחי מטבח, וכשאתם תוהים כמה עולות מדרגות שיש, אתם עשויים לגלות שזוהי בחירה משתלמת יותר מכפי שאתם חושבים.המחיר של משטחי שיש מושפע ממגוון רחב מאוד של פרמטרים ביניהם עובי השיש (ככל שהשיש עבה יותר הוא גם יקר יותר), סוג השיש – שיש טבעי יעלה יותר בהשוואה לדמוי שיש ורמת הגימור של השיש. יחד עם זאת, מה שעוד משפיע על מחיר השיש הוא גודל וכמות המדרגות. הדרך שבה אתם משלבים את השיש בתוך הבית שלכם גם כן משפיעה על המחיר. מה זה אומר? למשל אם תבחרו לשלב כחלק ממדרגות השיש גם מעקה, הדבר מייקר משמעותית את העלויות. הגוון, הדגם, תהליכי ההובלה וההתקנה של השיש, האחריות שאתם מקבלים – כל אלה משפיעים על העלות. יש המון דרכים להוזיל עלויות מבלי לפגוע באיכות התוצאה.

כמה עולות מדרגות שיש גרניט?

אם אתם תוהים כמה עולות מדרגות שיש גרניט, הנה מה שאתם צריכים לדעת. משטח שיש ממוצע עולה 240 ₪ למ"ר, אבל העלות תלויה בסופו של דבר בסוג השיש שתבחרו. כך, לדוגמא, קאררה, סוג שיש עם דוגמת ורידים רכה, עולה כ-160 ₪ למ"ר.

סוגים נדירים יותר של שיש עשויים לעלות הרבה יותר מ-800 ₪ ולהגיע אפילו עד 1,000 ₪ למטר מרובע.

כמה עולה להתקין משטח שיש למעברים בין גרמי המדרגות?

ראשית, חשוב להבין שהתקנת מדרגות שיש צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע בלבד, ולא להתפתות לבצע את העבודה לבד. המומחים בתחום מסירים את השיש הקיים שלכם, מעבירים בבטחה לוחות שיש גדולים ומיישרים את המשטח לפני ההתקנה. למתקינים מקצועיים יש גם ציוד לחיתוך לוחות שיש בדיוק לפי הגודל והצורה שאתם צריכים.

שנית, התשובה לשאלה כמה עולות מדרגות שיש לריצוף המשטחים היא בסביבות 160 ₪ לשעה לביצוע ההתקנה. בהתאם לגודל ולמורכבות הפרויקט, ההתקנה תימשך בין מספר שעות למספר ימים.

שיש קאררה

אם אתם מעוניינים להתקין מדרגות שיש מרהיבות, שיש קאררה בגוון לבן או אפור-כחול מתאים היטב. שיש זה זמין בעיצוב עדין בהשוואה לאפשרויות היקרות יותר.

לכן אנשים עם תקציב שאינו גדול, שתוהים כמה עולות מדרגות שיש, בוחרים בשיש זה מכיוון שהוא זול, ועלה בסביבות 160 ₪ למטר מרובע.

שיש כחול

שיש כחול בהיר עם ורידים בגוונים לבנים נחשב לאפשרות מדהימה נוספת. בחישוב השאלה כמה עולות מדרגות שיש כחול, המחירים יכולים להיות בסביבות 280 ₪ למ"ר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!