מדבירים את ביתכם? כל מה שאתם חייבים לדעת לפני

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

שאלות רבות עולות בהקשר של הזמנת מדביר או חברת הדברות. מי מוסמך לבצע הדברה ואיך בודקים את זה? האם יש סיכונים בכך שאנחנו מבצעים בבית או בדירה שלנו הדברה? האם הדברה גורמת לנזק אקולוגי לסביבה שלנו וכמה זה בכלל אמור לעלות? בשורות הבאות נענה לכם על כל השאלות כדי שתוכלו להגיע מוכנים לקראת תהליך ההדברה בביתכם או בבית העסק שלכם.

 

הדברה של חאפרים“ – ככה לא עושים הדברה!

בין אם נמאס לכם מנחיל הנמלים שפוקד אתכם בכל בוקר ובין אם עוד לפני שאתם מכינים את הקפה של הבוקר כבר נתקלתם בכמה מקקים, כנראה שהגיע הזמן להסביר הדברה. מדבירים חאפריםלרוב עושים שימוש בריכוז מאוד גבוה של חומרי ההדברה כדי לגרום לה כביכול להיות יותר אפקטיבית. אבל וזה אבל גדול, מדובר בהחלטה שגויה, מיותרת ואפילו מסוכנת. לעומת זאת, חברת הדברה מקצועית תדע בדיוק באיזה חומר להשתמש וגם תדע לקבוע את המינון המדויק המתאים של החומר, אותו מדללים כמובן עם מים. בכל מקרה, כדי לקבל אינדיקציה וטווח מחירים תמיד תוכלו לגשת לעמוד  מחירון עדכני של שירות ההדברה השונים.

 

זרחן אורגני מה זה בכלל אומר?

אין שום קשר בין זרחן אורגני להדברה ירוקה או אורגנית. זרחן אורגני הוא חומר מאוד מסוכן שאסור בכלל להשתמש בו.

 

רישיון מדביר ובטיחות לפני הכל

הדברה איננה משחק ילדים. מדביר מקצועי חייב להחזיק ברישיון מדביר מוסמך. רישיון זה מעיד כי בעל המקצוע עבר את ההכשרה המתאימה ויותר מזה, מדביר שמגיע אליכם הביתה גם צריך נדרש להציג תעודת יושב וזאת משום שהוא נשאר אצלכם בבית בזמן שאתם בחוץ. מדבירים שמבצעים הדברה בצורה לא מקצועית לא מכירים את הוראות הבטיחות ולא מקפידים עליהן כמו שצריך, מה שעלול לגרום לנזקים חמורים ואפילו למוות. אל תכניסו אליכם אף מדביר שאין לו רישיון הדברה.

 

כמה אמורה לעלות הדברה?

מחירים של הדברה נקבעים בהתאם לסוג ההדברה וגודל הנכס. למשל, בהדברה נגד גוקים, המחיר לדירת סטנדרט נע בין 170-260 שח. המחיר להדברה של בית פרטי קטן נע בין 180-320 שח ולהדברה של בית פרטי גדול 290-530 שח.

 

מהם הסיכונים הקיימים בחומרי ההדברה?

זה תלוי לאיזו משפחה שייך חומר ההדברה. למשל, שמדובר בהדברת גוקים החומרים ששייכים למשפחת הפירתרואידים. רעל עצבים במילים אחרות. למרות השם המרתיע שלהם, רמת הרעילות שלהם לבני אדם היא נמוכה ועדיין אסור לבוא איתם במגע. זו הסיבה שהדברה מחייבת יציאה של כל בני הבית לפחות לשעתיים החוצה.

 

האם ניתן למנוע ביצוע הדברה?

חרקים ומזיקים נכנסים דרך חריצים ופתחים הביתה. סתימה של כל הסדקים הנראים לעין היא פעולת המנע הטובה ביותר נגד כניסה של נמלים למשל. אם תתקינו רשתות, תמנעו כניסה של יתושים וגוקים גדולים שיש להם כנפיים. כמובן שחשוב לשמור על ניקיון והיגיינה, להימנע מהשאר כלים בכיור ואשפה חשופה.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על הדברה מקצועית? המדבירים נט ישמחו לתת לכם מענה מלא לכל שאלה ולתאם את סוג ההדברה המתאים לבעיה ממנה אתם הסובלים במחיר הוגן וללא פשרות. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

 

 

 

 

 

 

 

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!