מדריך ייבוש ריצוף ללא פירוק

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מאמר זה סוקר את אחד הסוגים הנפוצים ביותר של נזקי רכוש שמתרחשים בבתים רבים, ואפשרויות ההתמודדות עם ייבוש ריצוף ללא פירוק. יש מגוון רחב של מצבים בהם יש צורך לבצע שיקום וייבוש של הריצוף כאשר המרכזיים שבהם הם לאחר נזקי מים ולאחר נזקי שריפה. יש היום מגוון שיטות, טכנולוגיות ודרכים לייבש ולשקם ריצוף מכל סוג שהוא בין אם מדובר ברצפת שיש, קרמיקה או חיפוי אחר. כמובן שניתן לשקם ריצוף שניזוק ברמה סבירה. במידה ומדובר בנזקים הקשורים למים, צריך קודם כל לאתר את הבעיה ואת הרטיבות, לפתור אותה מהיסוד ורק אחר כך לבצע את תהליך השיקום בשלבים.

https://dry.org.il/   DRY  ייבוש נזקי הצפות

האם ניתן לשחזר ריצוף שניזוק במים?

ברוב המקרים, התשובה היא כן. אם נשפכו מים על הרצפה, הם יתחילו לחלחל ולהתפשט אל קצוות הקירות וכך להיכנס מתחת לריצוף. אם נכנסו מים מתחת לריצוף, אתם זקוקים לשירותי המומחים בתחום שבקיאים בתהליכי ייבוש ריצוף ללא פירוק, בתהליך שמזרים זרימת אוויר ומכונות ייבוש שניתן ליישם מתחת לרצפה.

המים שמתחת לרצפה מתייבשים באמצעות תהליך בטכנולוגיה מתקדמת לפני שהם נספגים בחומר הריצוף וגורמים לנזקים על פני השטח, כך שניתן להימנע מהצורך להחליף את המשחק. מכשיר אדים פועל בעוצמה ומייבש את המים שנלכדים מתחת לריצוף.

משחזר מקצועי בקיא בתהליכים הנכונים הדרושים לפרויקט ייבוש ריצוף ביעילות ללא פירוק כדי לשחזר את כל סוגי הריצוף, ומניעת התפשטות הנזקים, גם אם הם נרחבים. כך שאין צורך להתחיל לפרק את הריצוף, אלא פשוט להזמין את איש המקצוע המומחה בתחום.

שחזור רצפת פרקט

בכל הנוגע לתהליך ייבוש ריצוף ללא פירוק על רצפת פרקט, התשובה היא כן, ניתן לשחזר את הריצוף לאחר פגיעת מים. ריצוף עץ מלא, כפי שאולי ניחשתם, עשוי מעץ מלא לכל אורכו, והוא מיוצר ממערכת חריצים מיוחדת מתחתיו.

אפשרויות תיקון ריצוף שנפגם כתוצאה מנזק מים

רוב האנשים שסובלים מריצוף שניזוק מפגעי מים תוהים אם עליהם להחליף את הריצוף, או שניתן להתמודד עם הבעיה בשיטות אחרות. ובכן, ריצוף שניזוק מפגעי מים יכול להתרחש כתוצאה מדליפות מדיח כלים, דליפות מכונת כביסה, הצפת שירותים, הצפת מקלחת, כיורים, פיצוצים בצנרת או כל נזק אחר של מים עומדים שמשפיע על הריצוף שלכם.

ייבוש ריצוף ללא פירוק מאפשר לשחזר את הרצפות ללא החלפתן. אז אם רצפת האבן או הפרקת שלכן נפגם כתוצאה מפגעי מים, שיטה זו תסייע לכם להתמודד היטב עם הנזקים. ניתן לשחזר את רוב סוגי הריצוף, ולהסיר את כל המים ביעילות ובמהירות. איש מקצוע מומחה בשיקום רצפות מקפיד לבצע עבודה מקצועית שמובילה לתוצאות של ייבוש הולם.

במידה ואתם צריכים שיקום של ריצוף כדאי לפנות לחברה או איש מקצוע שזו ההתמחות שלו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!