מהם הדברים החשובים שיש לבדוק בטרם הזמנתם מאתר נזילות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אחד הדברים היותר מעצבנים שיכולים להתגלות הוא נזילה. למעשה, די בטפטוף קטנטן שמוביל לזליגת מעט מים וכבר אנחנו נמצאים בבעיה. לעתים מדובר בנזילה די פשוטה שקל מאוד לאתר אותה ואין צורך במומחה. אך לעתים מדובר בנזילה שאין אנו יודעים את המקור שלה ואז אנחנו צריכים לחפש מאתר נזילות מקצועי. חשוב לעשות אבחנה ולהבדיל בין אינסטלטור לבין מאתר נזילות, שכן לא כל אינסטלטור יכול לזהות את המקור לנזילה מורכבת. הבסיס לאיתור נזילות מקצועי הוא שילוב בין ידע מקצועי, ניסיון בתחום ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומתאימה לסוג ומיקום הנזילה אותה אנחנו צריכים לאתר.

 

מה בעצם ההבדל בין מאתר נזילות לבין אינסטלטור?

אינסטלטור שם דגש על טיפול בצנרת עצמה. איתור נזילות הוא תהליך שמטרתו למצוא את התקלה ולתת עבורנו פתרון נקודתי וממוקד. שמדובר בסתימה או נזילה שנראית לעין, פעמים רבות אינסטלטור בהחלט ייתן מענה מצוין, אך אם אנחנו לא יודעים איפה הנזילה מסתתרת ורוצים להימנע משבירה של קירות, הרמה של הריצוף וסיבוך התהליך עוד יותר, שווה לפנות למאתר נזילות. בכל פעם שיש חשד שקיימת בעיה בצנרת המים או בצנרת הביוב, כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות. כמובן שכדאי לדעת שיש לא מעט אינסטלטורים שגם מתמחים באיתור נזילות וכל שעלינו לעשות הוא לבדוק לפני כן באיזה ציוד בעל המקצוע עושה שימוש.

 

לאתר נזילה בשנות ה-2000 זה כבר לא מה שהיה פעם

בעבר, כדאי לאתר נזילה שלא ניתן היה לדעת מה המקור שלה, פעמים רבות היה צורך בשבירת קירות. היום, תודות לציוד מתקדם ומשוכלל, תוך זמן קצר ניתן לזהות את מקור הנזילה וגם לפתור אותה. למעשה, קיימים שני גורמים עיקריים שיכולים להוביל לנזילה. האחד – בעיות איטום. השנייה- נזילה מהצנרת. מכיוון והצנרת נמצאת מתחת לרצפות ואין אנו יכולים להגיע אליה, חשוב לשים לב לסימנים חיצוניים המעידים על נזילה כמו קירות לחים ורטובים, היווצרות של עובש, קילופים שמופיעים בקירות וברצפה, שינויים של צבע ברצפות ועוד. גם חשבון מים גבוה מהרגיל, יכול להעיד על הימצאותה של נזילה.

 

3 פעולות שניתן לעשות לפני שמזמינים מאתר נזילות

  1. בדיקת לחץ – במהלך הלילה סגרו את כל הברזים כולל הניאגרה ובדקו האם המונה של המים זז. אם הוא זז, הסיכוי לנזילה גבוה. אם הוא לא זז ועדיין יש סימנים של רטיבות, כנראה שמדובר בבעיה במערכת האיטום ולא בנזילה מהצנרת.
  2. בדקו את הגג- וודאו שלא מדובר בנזילה מהדוד שיכול להוביל לרטיבות בתוך הבית. אם מדובר בבעיה בדוד, צריך להזמין מומחה דודים ולא מאתר נזילות.
  3. ניאגרה- בדקו את תנועת שעון המים אחרי שסגרתם את הניאגרה. במידה והוא מפסיק להסתובב, תוכלו להזמין אינסטלטור שיפתור את הבעיה.

 

מחפשים מומחה לאיתור נזילות? איתור ברור מתחייבים למצוא כל נזילה ללא יוצא מן הכלל. בין אם מדובר בנזילה פשוטה ובין אם מורכבת, שילוב בין ידע נרחב, ניסיון רב שנים בתחום ושימוש בציוד ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הופך עבורנו כל איתור למוצלח. נשמח לסייע לכם אחת ולתמיד, לפתור את בעיית הנזילה אצלכם בנכס. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה או חייגו עכשיו ל- 055-978-0890.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!