מה זה ריצוף האפוקסי ? וכמה זה עולה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

ריצוף האפוקסי נראה כמו אבן ונותן גימור יפה לרצפות. ריצוף עמיד זה מושלם עבור כל סוג של בתים וחללים מסחריים. לריצוף אפוקסי יש מספר יתרונות על פני סוגי רצפות אחרים. הוא עמיד יותר ללחות, קל יותר לניקוי, מתעצב בקלות, אינו נסדק ואינו מתעוות. זה גם קל להפליא להתקנה ולוקח דקות ספורות לעשות זאת. ריצוף זה יכול להיות מיושם על משטחי בטון, בנייה או עץ אך לא ניתן להתקין אותו על שטיח או אריחים מכיוון שהוא לא יידבק כראוי. ריצוף האפוקסי יכול לשמש גם במטבחים, חדרי אמבטיה או מוסכים; גם זה בקלות! רצפת אפוקסי היא סוג של חומר ריצוף המגיע במגוון צבעים ועוביים, והוא עשוי בדרך כלל משרף פוליאוריטן.

אפוקסי מציע את היתרונות הבאים:

  •  הוא עמיד במים.
  • זה מרגיש רך מתחת לרגליים.
  • זה לא נשרט או נשפשף בקלות.
  • הוא יכול לעמוד בפני כתמים, קרני UV וגורמים סביבתיים אחרים העלולים לפגוע או להרוס סוגים אחרים של חומרי ריצוף.
  • ניתן לנקות אותו בקלות עם סבון, מים או חומר ניקוי כדי לשמור על המראה שלו

רצפות אפוקסי משמשות בדרך כלל ביישומים ותעשיות שונות, כגון תעופה וחלל, ימית ורכב. לרצפות אפוקסי, הידוע גם בשם ריצוף קשיח או פל-זכוכית, יש שילוב ייחודי של מאפיינים שהופכים אותן לאופציה מצוינת עבור יישומים רבים. הם מבודדים תרמית ובעלי ערכי חוזק גבוהים. בנוסף, הם עמידים בפני חום וקור. ריצוף אפוקסי קיים כבר עשרות שנים. בשנת 1968, צבא ארה"ב הורה להתקין 5 מיליון רגל רבוע של ריצוף אפוקסי בווייטנאם כדי שיוכלו לבנות משטחי נחיתה זמניים של מסוקים על הקרקע תוך מתן אפשרות למסוקים להשאיר עקבות על פני השטח (בניגוד להשאיר סימן קבוע עם הגלגלים שלהם ).

כמה זה עולה?

רצפות אפוקסי הן סוג של ריצוף עמיד מאוד וניתן להתאים אותו לצרכים שלכם. סוגי ריצוף אלו אינם מיועדים רק לשימוש מסחרי; בעלי בתים גם משתמשים בהם כדי ליצור מראה מסוגנן ואישי יותר בביתם. עלות צבע אפוקסי לרצפה יכולה להיות בין 1,000$ – 20,000$ תלוי בכמות ובאיכות. חשוב למצוא מתקין אפוקסי בעל ניסיון רב בענף וגם בעל מוניטין טוב. רצפות אפוקסי הן ידידותיות לסביבה מכיוון שהן אינן פולטות גזים. בנוסף, הם אינם רגישים לנזקי מים ולהצטברות לכלוך, כמו שסוגים אחרים של חומרי ריצוף יכולים להיות.

רצפת אפוקסי היא ריצוף מורגש ועמיד בקלות. זה קשיח, עמיד למים ועמיד בפני כתמים. העלות שלו משתנה בהתאם למוצר המשמש עבור יישום מסוים. העלות של ריצוף אפוקסי יכולה לנוע בין $3 למטר מרובע עבור קצה נמוך עד $20 עבור יישומים יוקרתיים. העלות הממוצעת של רצפת אפוקסי למגורים תהיה בדרך כלל בסביבות 16 $ למטר מרובע. לריצוף אפוקסי יתרונות רבים על פני סוגי ריצוף אחרים. רצפות אפוקסי הן עמידות ועמידות וניתן לחדש אותן או לחדש אותן כשהן נשחקות. אחד החסרונות של רצפות אפוקסי הוא העלות הכרוכה בהן. למרות שזה פחות יקר בטווח הארוך, רצפות אפוקסי נחשבות ליקרות יותר מריצוף למינציה או אריחים מסורתיים. עלות האפוקסי תעלה ככל שהביקוש יגדל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!