מומחה בדיקת נזילות בצנרת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

זה שאתם רואים מול העיניים סימנים של רטיבות זה ברור לכם, זה שהסימנים האלה נובעים מזרימה של מים במקום שהם לא אמורים לזרום בו זה גם ברור לכם, אבל פרט לכך שום דבר לא ברור. במרבית המקרים מדובר בדליפה מצנרת שעוברת בקיר, בתקרה או מתחת לרצפה ובמקרים אחרים מדובר בדליפה מאגן מים כמו אגן אמבטיה, חיבור כיור או אמבטיה עם הקיר וכן הלאה. בכל המקרים האלה, מגיעים מים אל אזורים אליהם הם לא אמורים להגיע, מה שיוצר את סימני הרטיבות. כדי להבין מהיכן בדיוק מגיעים המים האלה, האם הם מגיעים מדליפה בצינור, מאיזה צינור והיכן בדיוק בצינור, אתם זקוקים לשירותיו של מומחה בדיקת נזילות בצנרת ועל כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות, המציעה שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיות מתקדמות.

מדוע נדרש בכלל מומחה?

עד לפני בערך עשור שנים, לא הייתם צריכים לחשוב הרבה כאשר התגלתה נזילה על קיר הבית. כל שהייתם צריכים לעשות הוא להזעיק אינסטלטור והוא היה פותר לכם את הבעיה. העניין הוא שלפני בערך עשור, כדי לאתר את הנזילה, היה האינסטלטור שובר לכם חצי מהבית, מרים מרצפות ומנסה לאתר את הנזילה בצורה ויזואלית ממש. הוא לא עשה את זה מרוע, הוא עשה את זה כי זאת הייתה הדרך היחידה לאתר נזילות מים בתוך הבית. היום הסיפור לגמרי שונה. היום אפשר לאתר כל סוג של נזילה מכל סוג של משטח, קיר, תקרה או רצפה, מבלי בכלל לגעת במשטח. העניין הוא שהיום גם אי אפשר להזעיק סתם כל אינסטלטור, אלא נדרש מומחה בדיקת נזילות בצנרת שיודע לעשות את זה נכון.

מה יודע לעשות מומחה שלא יודע לעשות אינסטלטור?

ובכן, מומחה בדיקת נזילות בצנרת הוא איש מקצוע שיודע ליישם כלים מתקדמים לצורך מתן השירות ללקוח. כך למשל, אחת הדרכים הטובות ביותר לאיתור נזילות בצנרת כיום היא באמצעות צילום טרמי של הקיר ופענוח מפה של פערי טמפרטורות כדי לזהות תבניות שיכולות להצביע על זרימה של מים באזורים שהם לא אמורים להיות בהם. באמצעות המפה ניתן לזהות גם את המקום בו מתחילה הנזילה ולהצביע על הצינור "האשם". הגישה לציוד הזה והיכולת להפעיל אותו ולפענח את התוצאות שהוא מייצר, מחייבות רמה גבוהה של מומחיות, במיוחד לאור העובדה שצילום טרמי היא לא הטכנולוגיה היחידה שעומדת לרשותו של מומחה בדיקת נזילות בצנרת. ישנה גם טכנולוגיית אולטרה סאונד וסונאר וטכנולוגיות נוספות שמתאימות לסיטואציות שונות.

אז לפני שאתם מזמינים איש מקצוע לאיתור נזילה, וודאו שמדובר במומחה בדיקת נזילות בצנרת ולא סתם כל אינסטלטור. חברת תדמור טכנולוגיות מתמחה בדיוק בשירותים מתמחים אלה ועושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר המשמשות כיום את ענף האינסטלציה גם לצורך איתור נזילות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!