מחשב נייד או נייח בשביל גיימרים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

לא יכולים להתנתק מהמסך? יושבים שעות על המשחקים הכי כבדים ומהירים ברשת? אם כך, אפשר לומר שהמחשב הוא החבר הטוב ביותר שלכם. אבל מזמן לזמן צריך גם להחליף מחשב בנסיבות שונות, למשל עקב תקלה שכבר לא ניתן לתקן, או עקב הצורך לשדרג לכיוון של ביצועים יותר מהירים. כאן עולה השאלה מה מתאים יותר – מחשב נייד או נייח בשביל גיימרים. בואו נראה כמה פרמטרים עיקריים בנושא זה.

אין ספק, בכל שנה הגיימינג ברשת עושה עוד קפיצת מדרגה בגרפיקה, בפיצ'רים, במהירות וכן הלאה. בד בבד, גם עולם המחשבים נותן קפיצות משלו ולמעשה מדובר בשני תחומים המתקדמים במקביל זה לזה. בתור גיימרים, בוודאי שאתם חייבים להחזיק את המוצרים היותר רציניים, את המעבדים היותר חזקים, ואת כרטיסי המסך היותר טובים בתחום. האם עדיף נייד או נייח למען מטרה זו? תלוי את מי שואלים.

freepik

מחשבים ניידים מומלצים בשביל גיימרים שנמצאים בתנועה

הן למחשב נייח והן למחשב נייד יש יתרונות אופייניים. אבל אם נסקור מחשבים ניידים מומלצים בשביל גיימרים נראה שהיתרון המשמעותי, כמעט היחיד הוא האפשרות להיות בתנועה. אכן, אין זה פשוט להכניס את המארז של מחשב נייח לתוך תיק ולהתחיל להסתובב איתו ברחבי העיר, אצל חברים וכדומה. אז כן, מחשבים ניידים בהחלט יכולים להתאים ובעת האחרונה הם מספקים ביצועים שממש לא מביישים את הנייחים.

אפשר להביא כדוגמא את Lenovo IdeaPad Gaming 3 81Y4009MIV, מחשב נייד שבאמת מתאים לגיימרים עם מסך 15.6 אינטש ומעבד Intel® Core™ i5-10300H 2.50GHz – 4.50GHz. הוא גם מגיע עם רזולוציה FHD, זיכרון פנימי של שמונה ג'יגה, כונן קשיח SSD בנפח של 256 ג'יגה, ומאיץ גרפי NVIDIA Geforce GTX 1650 4GB. אין ספק שמדובר בלפטופ רציני ביותר שמספק חוויית שימוש ומשחק מהירה, נוחה ואטרקטיבית.

למי מומלצים מחשבים נייחים?

עם כל הכבוד לניידים, ויש הרבה כבוד, מרבית הגיימרים שתשאלו אותם יגידו שאם אין לכם צורך מיוחד לנוע עם המחשב ממקום למקום, עדיף ללכת על נייח. מדוע? ראשית, בגלל העלויות. הניידים של ימינו כבר באמת מסוגלים לספק רמה דומה לזו של הנייחים, אולם הם עושים זאת בעלות גבוהה יותר שיכולה בהחלט להגיע לאלף ₪ ולמעלה מכך עבור אותם הביצועים פחות או יותר.

מעבר לכך, ברמות הגבוהות מחשבים נייחים עדיין מציעים מענה יותר טוב, פשוט כי יש גבול למה שניתן לדחוף אל מחשב נייד שגם צריך להיות בסופו של דבר בגודל ובמשקל סביר. כמו כן, מערכת האוורור במחשבים נייחים נוטה להיות יותר חזקה, דבר שיבטיח פעילות יותר חלקה וימנע תקלות לא רצויות בדיוק בחלק הכי חשוב של המשחק.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!