איתור נזילות במצלמה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

סתימה או פיצוץ בצנרת, קווי ביוב פגומים המצויים מתחת לאדמה ואיטום לקוי, כל אלו מובילים לנזילות ולפגיעה בערך הנכס לך. חברה מקצועית המשתמשת במכשור מתקדם תאתר את הנזילה ותחסוך לך זמן וכסף.

איתור נזילות במצלמה

חשבון מים מנופח ללא כל סיבה, רטיבות בקירות, ברצפה או בתקרה, כל אלו יכולים להתרחש בבית שלך בכל רגע בגלל צנרת ישנה או לא מותקנת כראוי, איטום לא מקצועי או סתימה במרזב. על מנת לאתר את המקור בצורה מהירה ולמנוע נזקים גדולים יותר בהמשך, מומלץ לפנות אל חברה מקצועית המתמחה באיתור מקורות נזילה ולה ציוד חדיש ומתקדם המאתר במהירות את הבעיה ללא כל צורך בעקירת רצפות או שבירה של קירות ובצורה המדויקת ביותר המביאה לפתרון הבעיה בצורה מיטבית.

שירות איתור נזילות במצלמה מתקדמת

נזילות בצנרת המים או צנרת הביוב או בניקוז של הבית שלך, איטום לא איכותי במבנה, נזילות במרפסת או במרתף הבית, קירות חיצוניים גגות וחלונות וכן נזילות בחדר האמבטיה, המקלחת, השירותים או המטבח, יכולות להזיק מאוד למבנה ולהביא לירידה בערך הנכס שלך. לעיתים קרובות לא ניתן לאתר את מקור הנזילה ולצורך כך מומלץ לפנות אל חברה מקצועית המאפשרת איתור מקור הנזילה באמצעות מכשור חדיש הכולל בין היתר מצלמה תרמית המזהה הצטברות של נוזלים באזורים שונים.

לגלות את הנזילות

שימוש במצלמה תרמית מאפשר גילוי וזיהוי של אזורי רטיבות שלא ניתן לראותם בעין. הם מסתתרים מאחורי קירות, ריצוף, חיפוי קרמיקה, מדרגות, פרקט או שטיחים. לאחר צילום באמצעות המצלמה התרמית, מתקבלת דו"ח מרוכז המציג חוות דעת מקצועית המצביעה על הליקויים ומקורם וכולל תמונות הממצאים וכן הנחיות לתיקון הנזילה כולל עלויות משוערות של עבודת השיקום, התיקון והשיפוץ של אזור הנזילה.

סיבות אפשריות לנזילות

נזילות מים עלולות להופיע בנכס עקב ליקויי בניה חמורים, בלאי של צנרת, בלאי של חלקי צנרת, עבודה לא מקצועית אשר נעשתה על ידי קבלן שיפוצים בניסיון לחסוך בחומרים איכותיים או עבודת איטום לא מקצועית. הרטיבות עלולה להביא עמה בעיות נוספות ולגרום לנזקים בלתי הפיכים במבנה. הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת את איתור הנזילות ומקור הרטיבות ללא צורך בהריסה של קירות או עקירה של רצפות ובכך גם מאפשרת גילוי מהיר של הבעיה וגם חוסכת כסף רב.

נזילות מים זה עסק למקצוענים

נזילות מים עלולות לגרום לנזקים עצומים בנכס. סדק קטן בצינור עלול להפוך לפיצוץ גדול ולהביא להחלפה של הצנרת כולה הטמונה מתחת לרצפות. רטיבות מביאה להיווצרות של עובש, נפיחות בקירות, קילוף צבע וכן לגרום לנזק במערכת החשמל בבית. בעיות רטיבות שאינן מאותרות בזמן עלולות להביא לירידה משמעותית בערך הנכס שלך. לכן, עם התעוררות החשד לנזילה, מומלץ ליצור קשר עם חברה המתמחה בעבודות איתור נזילות מים באמצעים טכנולוגים מתקדמים כדי שתאתר את מקור הנזילה.

כשמומחיות פוגשת טכנולוגיה

חברת תדמור טכנולוגיות מתמחה באיתור רטיבות וחוסכת לך זמן יקר וכסף. המומחים של תדמור משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הכוללות מצלמה תרמית על מנת לאתר את כל סוגי הנזילות והרטיבות. החברה מפיקה ללקוחותיה דו"ח מפורט. אם יש לך סתימות חוזרות בצנרת, רטיבות בקירות או דליפה בביוב, זה הזמן להשאיר פרטים באתר החברה או להתקשר ולקבוע עם המומחים של תדמור טכנולוגיות המעניקים שירות מקצועי ויחס מעולה.

איך מאתרים נזילות מים ביעילות? כיצד נטפל בנזילות בצנרת כך שלא יחזרו שוב? אם שוב נסתם הביוב או הצינורות מטפטפים, יש להיעזר בשירות איתור נזילות מקצועי ואמין המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת.

איתור נזילות מים במצלמה – הדרך המושלמת לתחזוקת הצנרת

אין דבר מתסכל יותר מנזילה שהזמנו בגללה שירותי אינסטלציה שוב ושוב ללא הועיל. אנשי מקצוע רבים ללא מכשור טכנולוגי מתקדם, עובדים בשיטת "מצליח". הם מעריכים מניסיונם ותחושתם היכן הדליפה ומבצעים תיקון על פי תחושה זו ובמידה וטעו, ימשיכו עד שינחשו נכונה. לכן, בכל הקשור לאיתור נזילות, מצלמה תספק את הפתרון היסודי והמתקדם ביותר טכנולוגית כיום.

בעבר שירותי איתור נזילות מים באמצעות מצלמה היו יכולים להגיע לעלויות של עשרות אלפי שקלים והיו בהישג ידם של עשירים בלבד, אך כיום שירות זה נעשה נגיש יותר ועשוי להיות בהישג ידך.

איתור נזילות מים במצלמה

כיצד עובד תהליך איתור נזילות מים במצלמה?

לאחר איסוף נתונים על-ידי איש מקצוע מנוסה על אופי הנזילה כפי שזוהתה על ידך, ניתן לאתר את הנזילה באמצעות כמה טכניקות שימוש במצלמה:

  • צילום פנים הצנרת בסיב אופטי – החדרת כבל אופטי עם מצלמה אל תוך ניקוזים, מרזבים ומערכות צנרת שונות, שתאפשר לנו לצפות בזמן אמת בדליפה מבפנים.
  • איתור נזילות מים באמצעות מצלמה תרמית – תסייע לנו לזהות טמפרטורות שונות ותמפה את המערכת לאזור קר וחם לפי צבעים. הדבר יסייע על מציאת הנזילה שלרוב תימצא באזור בו הטמפרטורה נמוכה יותר.
  • אנו ממליצים לבצע פעולה משולבת של שתי הטכניקות ליעילות ומהירות מרבית באיתור הנזילה.

מה היתרונות באיתור נזילות מים בעזרת מצלמה?

שיטת איתור נזילות זו היא הרבה פחות פולשנית ולכן בעלת מספר יתרונות משמעותיים שיחסכו לכם זמן, כסף ותסכול רב:

  1. הזיהוי המידי של התקלה מאפשר טיפול מהיר שימנע נזקים נוספים שעשויים להיגרם מהרטיבות כגון עובש, נזק למבנה ולרצפות, ונפיחות במשקופי עץ ורהיטים.
  2. המצלמה מאתרת נזילות בכל סוגי הצנרת ולשם כך זמינים כבלים בעובי משתנה.
  3. המצלמה מספקת תיעוד מלא של הבדיקה לשימוש עתידי שעשוי לעלות.
  4. צילום הצנרת מבפנים מייתר את הצורך בשבירת קירות, מרצפות או אריחים.

כשמדובר על איתור נזילות מים לא מתפשרים על פחות מהטובים ביותר!

תדמור טכנולוגיות פועלים מעל עשור בתחום איתור נזילות המים וצילום קווי ביוב. בין מגוון הטכנולוגיות המתקדמות בהן אנו משתמשים בתחום התשתיות, אנו מתמחים בשיטות לאיתור נזילות מים במגוון אופנים. תדמור טכנולוגיות מנוהלת על ידי מהנדס בניין ומומחיה מתעדכנים בכל עת בחידושים הטכנולוגיים האחרונים. תוך יחס אישי, צמוד ומכבד, אנו נאתר עבורכם תקלות בכל סוגי הצנרת ונתקן אותן באופן מידי – לא מצאנו, לא שילמתם! השימוש בטכנולוגיות ובאנשי המקצוע המתקדמים ביותר, מאפשרת גם לספק לכם את המחיר המשתלם ביותר.

אנו מזמינים אותך להתקשר עוד היום לייעוץ חינם בנושא איתור נזילות מים – או לכתוב לנו ונספק לך מענה מקצועי ואיכותי בהקדם. אם חשוב לך כאינסטלטור לספק ללקוחות שלך את השירות הטוב ביותר לא תוכל לוותר על מצלמה תרמית לגילוי נזילות. היום כאשר הלקוחות כבר מכירים את היתרונות של הצילום התרמי הם דורשים אותו.

שימושים של מצלמה תרמית לגילוי נזילות

הצילום התרמי משפר בצורה משמעותית את היכולת של האינסטלטור לאבחן בעיות איטום ובעיות צנרת. אינסטלטורים שהתנסו פעם אחת בעבודה עם מצלמה תרמית לגילוי נזילות אינם חוזרים עוד אל השיטות הישנות. הצילום התרמי נותן מענה לצורך משמעותי בתחום האינסטלציה. תמה התקופה בה אינסטלטורים נאלצו לנחש היכן הנזילה או מהיכן חודרים מים אל המבנה. היום, בעזרת הציוד החדיש אפשר להקדים תרופה למכה ולטפל בבעיות איטום בשלבים מוקדמים.

הפעלת מצלמה תרמית לגילוי נזילות

השימוש במצלמה אינו דורש פעולות פולשניות או מורכבות. כל שיש לעשות הוא להעביר את המצלמה מעל האזור אותו תרצו לצלם ולבחון את התוצאות. המצלמה מצביעה על אזורים חמים וקרים ובהתאם לכך אפשר לאתר מצבורים של מים ונזקי צנרת חשוב שיבוצע על ידי מאתר נזילות מקצועי יבצע את הבדיקה. התמונות שמתקבלות מהמצלמה התרמית מאוד מדויקות כאשר איכות התמונה מושפעת מאיכות המצלמה. את התמונות שמתקבלות בוחן האינסטלטור וקובע בהתאם את המשך העבודה.

איך מטפלים בנזילות?

עם מצלמה תרמית לגילוי נזילות קל יהיה לאתר את האזור הדורש תיקון. המצלמה מצליחה לגלולת גם נזילות במקומות נסתרים ולאבחן מקרים בהם מקור הנזילה הוא בעיית איטום ולא פיצוץ בצנרת. מצלמה תרמית לגילוי נזילות תהיה שימושית גם איתור נזילות בגגות, בריכות שחייה, בריכות נוי ומאגרי מים. האיתור המדויק של מקור הנזילה מאפשר לאינסטלטור לבצע תיקון מדויק ונכון תוך גרימת מינימום נזק למבנה. שימוש בציוד תרמי משרת את טובת כל הצדדים.

בדיקות איטום שגרתיות תקופתיות

בעבר, לא הייתה כל דרך למנוע מראש נזקי רטיבות או איטום לקוי. היום כבר אפשר לבצע בכל מבנה בדיקה תקופתית ולאתר כך נזקי צנרת קטנים שיהפכו עם הזמן לנזקים משמעותיים ויקרים מאוד לתיקון. בעיות איטום מסובכות מטופלות בראשיתן ונפתרות באופן מלא מבלי לגרום נזק למבנה. אם אתם יודעים שיש אצלכם במבנה צנרת ישנה או בעיות איטום כדאי לבצע בדיקה תקופתית עם מצלמה תרמית לגילוי נזילות. מצלמות תרמיות מצליחות לאתר גם נזילות ובעיות איטום בקירות חיצוניים עבים.

איתור נזילות סמויות

ליקויים רבים בתחום הצנרת אינם ניתנים לאיתור ללא ציוד מתקדם. אם יש אצלכם נזילה מאחורי אריחי האמבטיה לא תבחינו בסימני הרטיבות עד שהנזק יהיה כבר חמור. מקרים של רטיבות כלואה מורכבים מאוד לאיתור ללא ציוד מתאים. המצלמות התרמיות מצליחות ללא כל ספק לשפר את היכולות בתחום, לאתר בשלב מוקדם את הבעיה ולטפל בה.

סריקה תרמית אבחונית לצנרת

אם אתם עומדים לקראת תקופת שיפוצים ותרצו לאבחן בצורה מדויקת את מצב הצנרת – לנו יש את היכולת לעשות זאת. השימוש במצלמה מאפשר מיפוי של הצנרת כולה כך שתדעו כיצד למנוע פגיעה בצנרת במהלך העבודה ואלו חלקים בצנרת דורשים טיפול. בין אם הצנרת שלכם ממוקמת בתוך קיר ובין אם היא ממוקמת מתחת לריצוף, המצלמה התרמית תצליח לתעד אותה. נצלו את תקופת השיפוצים על מנת לטפל בצנרת הישנה ותמנעו כך את הצורך בשיפוץ נוסף בעתיד הקרוב.

ציוד חובה בתחום האינסטלציה

מכשירי איתור נזילות עם דגש על מצלמות הפכו בשנים האחרונות לפריט חובה. הצילום התרמי משפר בצורה משמעותית את היכולות של האינסטלטור ומייעל את העבודה. אינסטלטורים בכל רחבי העולם המערבי עושים שימוש יומיומי במצלמות ונמנעים כך מגרימת נזק מיותר למבנה. העתיד בתחום האינסטלציה שייך לציוד תרמי וציוד צילום רובוטי. אינסטלטורים שמעוניינים להישאר רלוונטיים מתבקשים להכיר את הטכנולוגיה החדשה ולעשות בה שימוש קבוע.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!