נזילה בקיר חיצוני

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

האם נזילה בקיר חיצוני של מבנה צריכה להטריד אתכם כמו למשל סימני רטיבות בקיר הפנימי של הבית? ואיך זה בכלל שהנזילה נראית כלפי חוץ אך אינה מורגשת בתוך הבית? האם איתור ותיקון של נזילה בקיר חיצוני של מבנה מבוצעים באותה צורה של איתור ותיקון רטיבות בתוך הבית? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המציעה מגוון שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיות מתקדמות.

כיצד נגרמת נזילה בקיר חיצוני?

ובכן, נזילה על גבי קיר חיצוני של מבנה היא נזילה שניתן לראות אותה מבחוץ והיא יכולה להיות ניכרת גם במבנים שאין בהם חיפוי שיש וגם במבנה בעלי חיפוי. במקרים מסוימים ניתן פשוט לזהות סימני נזילה חומים על גבי האבן החיצונית ובמקרים אחרים ניתן לראות ממש מים זורמים לאורך הקיר החיצוני של המבנה. נזילה כזאת נגרמת בדיוק כפי שנגרמת נזילה בתוך הבית – בגלל פיצוץ או דליפה באחד מצינורות המים במבנה. אם כך, מדוע הנזילה נראית כלפי חוץ אך לא כלפי פנים? ובכן, כאשר המים דולפים מהצינור הם מחפשים את הנתיב הקל ביותר לעבור בו. המים תמיד יזרמו אל המקום שהם יכולים לזרום בו ואם המקום הזה מכוון אותם אל הצד החיצוני של הקיר, הנזילה תיראה על גבי הקיר החיצוני של המבנה. ייתכן שאם הייתה אבן חצץ אחת בתוך הבטון של שלד המבנה מונחת במקום אחר, הייתה הנזילה מגיעה דווקא לקיר הפנימי של הבית.

איך מאתרים ומתקנים נזילה בקיר חיצוני?

איתור ותיקון נזילה בקיר חיצוני מבוצעים בדיוק כפי שהם מבוצעים בנזילה בקיר פנימי. אפשרות אחת, מיושנת, יקרה ומסורבלת, היא לשבור את הקיר לאורך הנתיב בו עוברת הצנרת בתוך הקיר בכדי לאתר את הנזילה בצורה ויזואלית ישירה. האפשרות היותר מתקדמת היא באמצעות טכנולוגיות חדישות כמו אולטרה סאונד או צילום טרמי, המאפשרות לנו להתבונן אל תוך הקיר מבלי לגעת בו בכלל. באמצעות טכנולוגיות אלה אנו יכולים לזהות תבניות חריגות בתוך הקיר ולהסיק מהן היכן בדיוק עוברת הנזילה ומהיכן היא מתחילה. מרגע שזיהינו את מקור הנזילה, ניתן לחדור אל הקיר במיקום הספציפי ולהחליף את הצינור התקול. כאמור, מאחר וכל מה שמבדיל בין נזילה בקיר חיצוני לנזילה בקיר פנימי הוא האופן בו זורמים המים בתוך הקיר, אין שום הבדל בתהליך התיקון עצמו ובשני המקרים יכול התיקון להתבצע מתוך החלל הפנימי של הבית ללא צורך להגיע אל אזור הנזילה מבחוץ.

חברת תדמור טכנולוגיות מציעה מגוון רחב של שירותי אינסטלציה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ובכלל זה מבצעת איתור ותיקון של נזילה בקיר חיצוני באמצעות טכנולוגיות טרמיות, טכנולוגיות קול וטכנולוגיות אחרות לאיתור הנזילה ולאחר מכן ביצוע תיקון מהיר, מקצועי ונקודתי באמצעות צוות אנשי המקצוע המיומנים של החברה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!