נזילה בתקרה מהשכן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

יש לכם בבית נזילה בתקרה מהשכן? ברובם המכריע של המקרים נזילה זו תופיע באזור בו בדירת השכן מלמעלה ממוקם חדר רטוב כמו מטבח, חדר שירותים או חדר אמבטיה ובמיוחד באזור חדר האמבטיה שבו מתחילות בדרך כלל מרבית הנזילות. יחד עם זאת, הנזילה יכולה להופיע גם באזורים אחרים בבית ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות מדוע וכיצד ניתן לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה.

מקום הנזילה ומקום מקור הנזילה

כפי שאמרנו קודם לכן, כאשר אתם מזהים נזילה בתקרה מהשכן, בדרך כלל יהיה קל להבין מהיכן נובעת הנזילה ובדרך כלל כתם הנזילה יופיע מתחת לחדר האמבטיה או השירותים של השכן. יחד עם זאת, מקום הופעת הכתם לא תמיד קשור למקום בו מתרחשת הנזילה. המים תמיד יחפשו את הנתיב הקל ביותר לנוע בהם ולכן הם יכולים לנזול במיקום אחד ולהמשיך לנזול בתוך הקיר עד שהם מוצאים מקום קל לצאת אל פני השטח שם תראו את כתם הנזילה. המרחק בין שני המיקומים האלה יכול להיות משמעותי מה שיכול לייצר אתגר באיתור מקור הנזילה.

כמו כן, נזילה בתקרה מהשכן יכולה להופיע במיקום בתקרה שלא קשור לאף אחד מהחדרים הרטובים בביתו של השכן. צנרת מים יכולה לעבור בכל רחבי הבית, החל מהצנרת שמחברת את הדירה עם הצנרת המרכזית של הבניין, ובדרך כלל עוברת באזור הכניסה לבית וכלה בצנרת שמשמשת למערכות שונות בבית כמו הסקה מרכזית או חימום תת רצפתי, שעבורם נפרשת צנרת מים בכל רחבי הבית. במקרה של נזילה מכל אחד מהצינורות האלה, הכתם אצלכם יכול להופיע בכל מקום ברחבי הבית.

איך מאתרים ואיך מתקנים?

על אף שבמקרה של נזילה בתקרה מהשכן התיקון הוא לא באחריותכם, כדאי בהחלט לדעת איך מתרחש התהליך כדי שתדעו מה לעשות כאתם תהיו השכן עצמו. תחילה יש לאתר את מקור הנזילה ולשם כך נדרש איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום של איתור נזילות, איש מקצוע שיודע לחבר בין מיקום כתם הרטיבות ובין המקור שלו. בהמשך לכך, יידרש בדרך כלל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות באמצעות גלי קול או מצלמה טרמית בכדי לזהות את המיקום המדויק ממנו נובעת הנזילה. רק בשלב הזה, ניתן למעשה לבצע את התיקון תוך חשיפת הצינור התקול והחלפתו, או אולי החלפת אגן אמבטיה נוזל. כל אלה כמובן צריכים להתבצע באחריותו של השכן מלמעלה, אבל אתם צריכים לוודא שהדברים אכן מתבצעים ושהם אינם מובילים לנזק אצלכם. חברת תדמור טכנולוגיות מבצעת תהליכים של איתור ותיקון נזילות גם במקרה של נזילה בתקרה מהשכן ומנהלת את התהליך כולו באמצעות טכנולוגיות אינסטלציה מתקדמות המאפשרות לאתר את הנזילה ולתקן אותה עם נזק מינימלי ולרוב ללא נזק כלל, למבנה עצמו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!