סוגי צבעים לשימוש בתהליך צביעת בניין משותף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

 

צביעת בניין משותף משפרת את המראה שלו, וזהו מרכיב נפוץ בפרויקטים של שיפוצים. אבל לצבעים יש שימושים נוספים מעבר לשיפור המראה. הכרת תכונות הביצועים של כל סוג צבע חשובה לבחירת המוצר הטוב ביותר עבור כל יישום. כאשר מחליטים לבצע צביעה של בניין משותף, הדבר דורש היערכות מראש, עלינו ליידע את כל דיירי הבניין מראש, לעתים במידה ואין לכך תקציב בקופת הוועד או דרך חברת הניהול, צריך לגבות מהדיירים את הסכום הנדרש. בנוסף, לעתים הבניין כל כך ישן, עד שעבודת צביעה איננה מספיקה וצריך לבצע גם עבודות שיפוץ ותיקון נוספות כמו למשל חיזוק של המבנה, חידוש מערכת האיטום של הקירות מבחוץ, תיקון של המרזב, תחזוקה של הגג, איטום מחודש של הגג כדי למנוע חדירה של מים פנימה ועוד.

צביעת בניין משותף מתבצעת מהסיבות הבאות:

ברוב המקרים, צביעת בניין משותף מתבצעת לשם השגת מטרות שונות, שכוללות:

  • הגנה על משטחים מפני חרקים, חדירת מי גשם, קרינת שמש וגורמים חיצוניים אחרים.
  • תחזוקה קלה וקלות השמירה על הניקיון והבטיחות עם משטחים צבועים היטב.
  • הגברת היופי החזותי של הבניין.
  • איטום.
  • עמידות על פני השטח.

צבע שמן

צבעי שמן מורכבים מעופרת לבנה כבסיס, ומוחלים בשלוש שכבות: שכבה עיקרית, שכבה תחתונה ושכבת גימור. צבעי שמן משיגים גימור מבריק, עם עמידות וזמינות במחיר סביר. הם מאופיינים בקלות היישום לפרויקט צביעת בניין משותף וקלות ניקוי המשטחים הצבועים. צבע שמן משמש בדרך כלל לצביעת קירות, דלתות, חלונות ומבני מתכת.

קבלן צבע מקפיד על התאמת צבע לתנאי מזג האוויר ופרק זמן הדרוש לייבוש מוחלט. חוץ מזה, לפני מריחת צבעי שמן, הוא מוסיף שמן פשתן ופיגמנטים.

צבע אמולסיה

צבעי אמולסיה כוללים אצטט ופוליסטירן כחומרים מחייבים, ומכילים מייבשים כמו קובלן ומנגן. הם יכולים להיות מבוססי מים או שמן, ופיגמנטים משמשים להשגת הצבע הרצוי. צבעי תחליב מאופיינים בייבושם והתקשותם המהירים לאחר תהליך צביעת בניין משותף, וניתן לנקות משטחים בקלות במים. לאחר המריחה, צבעי האמייל מציעים עמידות שימור צבעי טוב ועמידות לאקלים

צבעי אמולסיה משמשים ברוב המקרים לצביעת קירות פנים, תקרות ועבודות בנייה. ניתן להשתמש בכמה סוגים מיוחדים של צבעי תחליב לעיבוד עץ.

צבע מלט

צבע מלט זמין בצורת אבקה ומעורבב עם מים להשגת עקביות צביעת בניין משותף. חומר הבסיס הוא מלט לבן או צבעוני, והוא עשוי להכיל גם פיגמנטים, מאיצים ותוספים אחרים. צבע מלט עמיד למים, והוא נפוץ בדרך כלל במשטחים פנימיים וחיצוניים גסים.יש לקחת בחשבון שלצבע המלט יש זמן ייבוש ארוך, בדרך כלל יממה, ויש ליישם גם אותו בשתי שכבות על מנת למנוע בעיות רטיבות. מומלץ לצבוע את הבניין שנגמר החורף ויש יותר ימים חמים, אז הייבוש מהיר יותר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!