סולמות נירוסטה- התשובה המנצחת למאגרי המים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

 

המים הוא הנוזל שמניע את העולם ומאגרי מים מהווים מקור שתייה ועתודה למצבי חירום. במדינת ישראל בה יש מחסור תמידי במים עולה אף יותר החשיבות של ניהול נכון של מאגרי מים ותחזוקה אפקטיבית של איתור נזילות מים בכלל של מאגרים בפרט .
מאגרי מים יכולים להופיע במגוון צורות וסוגים ממערכות מים בבניין משותף ועד בריכות אגירה ומתקני אגירה. המכלים משמשים לאחסון מים לצרכים שונים בין אם שתייה, השקיה, כיבוי אש, ייצור כימיקלים או חומרי בנייה ועוד. מדובר במאגרים הן במבנים סגורים והן בתנאי שטח.

הדרך למאגר עוברת בסולם


על מנת להשתמש במאגרים אלו בדרך יעילה, יש להצטייד בציוד מקצועי נלווה כמו סולמות המאפשרים כניסה ויציאה בטוחות של עובדי המתחם לתוך ומחוץ המאגר. העובדים נדרשים לבצע עבודות תחזוקה במאגרים מניקיון דרך חיטוי ועד תפעול של המאגר או טיפול וביצוע תיקונים. היות והמאגרים גדולים, רחבים או עמוקים (כל מאגר והמבנה הייחודי שלו) הדרך לטפס לתוך המאגר מחוץ לפנים היא באמצעות סולם.
מדובר בסולמות שונים לחלוטין מסולמות המוכרים לעבודות שיפוץ ומיועדים במיוחד למאגרי מים.
איכות הסולמות משפיעה על הבטיחות בתהליכי עבודה מורכבים ורגישים ולכן, חשוב לוודא שהסולמות אכן יציבים ועומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.
חשוב לדעת שמדי שנה מתרחשות תאונות עבודה רבות הקשורות לנפילת עובדים מסולמות במאגרי מים וזו הסיבה שמנהל האתר או מנהל העבודה נדרש לוודא שהסולם אינו חלקלק כך שהעובדים לא מחליקים ממנו, שרוחות עזות אינן מסיטות את הסולם ושהסולם עומד תחת העומס הכבד שכרוך לעיתים בהעברת ציוד בעת ניקוי או טיפול במאגר המים.

כיצד לבחור סולמות מוצלחים לתחזוקה וניקוי של מאגרי מים במבנים פרטיים או ציבוריים?


החומר קבוע – סולמות נירוסטה נחשבים לשימושיים מיוחד מבין נבחרת הסולמות, כיוון שהם עשויים מחומר שאינם מחליד גם כאשר הוא חשוף לשמש או לגשם. חומר זה חסון וחזק כך שהוא מחזיק מעמד בסיטואציות שונות – חשיפה לכימיקלים, לחות גבוהה.
המתכת בעלת תוחלת חיים ארוכה ומכאן האמינות הגבוהה שלו בתור חומר המשמש ליצירת סולמות למאגרי מים. כמו כן, היא קלה לניקוי וניתן לשמור עליה נקייה ומבריקה לאורך זמן – תכונה קריטית בשמירה על טוהר המים במאגרי מים בהם שומרים על תברואה מקסימלית.
המאפיינים הפיזיים של סולמות נירוסטה מאפשרת לסולם לשמור על איכות גם בתנאי לחץ גבוהים והפאנל מציע עמידות גבוהה מפני שחיקה. כמו כן, הנירוסטה היא חומר עמיד יחסית בפני חיידקים, אין ממנה דליפות והלוחות שלה מבודדים – כלומר הסולם אינו מעביר קור או חום, כך העובדים יכולים להשתמש בסולם גם בתנאי אקלים קיצוניים. החומר עצמו קל להרכבה ומאפשר ניצול מקסימלי של השטח.

עיצוב מודולארי

יש סולמות בעלי עיצוב מודולארי ייחודי למאגרי מים ומיכלי אחסון. היתרון הבולט הוא שניתן להתאים אותם לגבים לפי המפרט הטכני הנדרש או הגובה של המאגר. חשוב לתכנן את הסולמות בהתאמה אישית לצרכי המאגר כך שהוא יאפשר גישה בהתאם לתנאים הסביבתיים המורכבים ואילוצי השטח, כמו למשל, גישה אנכית ומעבר בטוח אל תוך המאגר או ביציאה ממנו
הקפדה על בטיחות –מבנה הסולם צריך להיות לפי התקנים כמו למשל, מרווח קבוע בין שלבי הסולם כאשר הסטייה מהתקן אפשרית לפי תנאי השטח במאגר פתוח או סגור.
חשוב לבחור סולמות נירוסטה המיוצרים או מיובאים על ידי חברה אמינה ומקצועית מובילה בשוק שתדע להתאים את סוג הסולם והאיכות של הנירוסטה ממנה עשוי הסולם וכן ליהנות משירותי התקנה מקצועיים בהתאמה אישית לסוג המבנה והתשתית הקיימת.

 

עלות צילום קווי ביוב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!