סתימה בביוב בחצר – טיפול מקצועי ללא טרדה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מערכות הבית שלנו אמורות לשמש אותנו במינימום דאגה. אנחנו צריכים להשתמש בכל מערכת בדרך הנכונה וברגע שאנחנו מגלים תקלה, לקרוא לאנשי המקצוע המתאימים לטפל בה. מערכת הביוב שלנו היא אחת המערכות שאנחנו רוצים שתהיה תמיד תקינה ועם זאת, לעתים תדרוש את היחס שלנו, או של אנשי המקצוע.

סתימה בביוב בחצר יכולה להיגרם כתוצאה משימוש לא נכון במערכת, אך לא תמיד אנחנו יכולים לשלוט בכל מה שקורה במערכות בבית. אנשי המקצוע שיגיעו לטפל בבעיה יבצעו אבחון מקדים ולאחר שיפתחו את הסתימה יוכלו לתת המלצות כיצד לנהוג בהמשך הדרך.

הגורמים לסתימה

הדרך הטובה ביותר לטפל בסתימות במערכת הביוב שלנו היא מניעה. הכרות עם הגורמים שיכולים להוביל למצב זה תאפשר לנו להתנהל נכון, לשמור על הביוב ולהרחיק את הטיפול הבא.

זריקה של מוצרים שאינם מיועדים לביוב

אחד הדברים שגורם לסתימה הוא זריקה של דברים שאינם מיועדים לכך, אל מערכת הביוב. מגבונים, טמפונים, נייר סופג, פדים ועוד שלל שאריות, לא אמורים להגיע אל הביוב שלנו. הם מעמיסים על המערכת, סותמים אותה ובסופו של דבר הפתיחה תתבצע על ידי אנשי מקצוע.

שחיקה של המערכת

גורם שאנחנו לא יכולים לשלוט בו הוא שחיקה של המערכת. הזמן עושה את שלו ועם הזמן הצינורות יכולים להתיישן. כתוצאה מכך, יכולים להיות סדקים או סדקים קטנטנים אשר יכולים להיגרם לפסולת התקינה שיורדת בביוב להיתקע בה. הפסולת נתקעת, מצטברת ואנו חווים סתימה בביוב בחצר שיש לנקות אותה עם אנשי מקצוע.

שורשים

מערכת הביוב "מזמינה" את הצמחייה שלנו. החומר האורגני שווה ערך לדשן איכותי והשורשים מנסים למצוא את דרכם אל תוך הביוב. במידה וישנו סדק קטן בצנרת, השורשים ימצאו את הדרך לחדור פנימה והתוצאה תהיה סתימה של הביוב. הפתרון לכך הוא שטיפה או חיתוך ושטיפה של הצמחייה. כדי להימנע ממצב זה, מומלץ שלא לשתול צמחים ועצים על קו הביוב או לידו.

אבחון וטיפול – סתימה בביוב בחצר

השלב הראשון שנרצה לעשות במקרה ויש לנו סתימה בביוב הוא להבין מה הבעיה. ככל שנשכיל לדעת היכן הביוב תקוע או מה גרם לבעיה, כך הטיפול יהיה ממוקד וזול יותר. אנשי המקצוע יוכלו להגיע עם ציוד אבחון הכולל מצלמות אינפרה-אדום, רובוט המיועד לכניסה למערכת, מסך ועוד ו"להיכנס" פנימה בלי להיכנס ובלי לפגוע בשטח שלנו.

לאחר שנדע מה גרם לסתימה אפשר יהיה להתחיל לטפל בבעיה. לעתים יהיה צורך לשחרר את הדברים שנתקעו בפנים. אפשר יהיה לעשות זאת על ידי הוצאה החוצה של אותם דברים (יתבצע בעזרת מכשירים מתאימים) או שיתבצע ניקיון יסודי של המערכת על ידי החדרת מים בלחץ גבוה. ההחלטה כיצד לטפל בבעיה תתקבל רק לאחר הבנה שלה.

במקרה וישנם שורשים במערכת שגרמו להיווצרות סתימה בביוב בחצר, אפשר יהיה לחתוך אותם, לשלוף אותם החוצה ולבסוף לנקות את הביוב במים בלחץ. גם כאן, הפעולה תתבצע תוך שליטה מרחוק וללא מגע יד אדם. בסיום העבודה מומלץ לשקול ביצוע בדיקות תקופתיות ומעקב אחר מצב המערכת.

לפנות לאנשי המקצוע הנכונים

במקרה של סתימה בביוב בחצר נרצה לפנות לאנשי מקצוע שאנחנו יכולים לסמוך עליהם. לשמחתנו, חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו. היא מביאה אלינו ניסיון רב בתחום, מכשור מתאים ואכפתיות. החברה תגיע בזמן שיקבע, עם המכשור הנדרש. אנשי המקצוע יאתרו את הבעיה, יסבירו לנו מהם הגורמים, יטפלו בה ויתנו לנו הנחיות להמשך הדרך, אם יש צורך בכך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!