כמה עולה איתור נזילות במצלמה טרמית?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

המחיר שאנחנו משלמים, ולא משנה אם מדובר על מוצר או שירות, חייב להיות במקביל לאיכות ומקצועיות. אם יש לכם רטיבות בקיר או נזילה בקיר אתם כמובן רוצים לשלם כמה שפחות אבל אתם גם רוצים עבודה מקצועית – האם אפשר לשלב בין שני הפרמטרים? ואם כן, כמה עולה איתור נזילות?

איתור נזילה הנובעת מפיצוץ צנרת מים בחצר עולה יותר מכיוון ויש להשתמש בציוד יקר יותר החל ב-999 שח לצורך איתור נזילה בחצר משתמשים או במערכת איתור נזילות בעזרת גז או במערכת לאיתור נזילות בעזרת סאונד.

כמה עולה איתור נזילות – מחיר קטן, הצלחה גדולה

אומרים שהדרך לפתירת בעיות היא קודם כל לזהות את הבעיות כי זה אולי יישמע לכם מוזר אבל גם אנחנו בחיים הפרטיים שלנו ניגשים לפעמים מיד לפתרון וזאת עוד לפני שבכלל הבנו לעומק מהי הבעיה עצמה. גם כשזה נוגע לנזילות אנחנו צריכים להבין מה מקור הנזילה על ידי שרות של איתור נזילות במצלמה טרמית, מה גורם למים להגיע לתקרה או לקיר שלנו ורק לאחר מכן לגשת לפתרון. תהליך כזה אולי נשמע יקר אבל האמת היא שאם תבחרו בנו תוכלו לקבל גם עבודה מקצועית וגם מחיר משתלם – שווה, לא?

אז כמה עולה איתור נזילות? לא איתרנו, לא שילמתם

כאשר אתם מזמינים אותנו לבצע איתור נזילות מים אליכם אתם רוצים בשורה התחתונה לשים את הבעיה מאחוריכם ולחזור לשגרת החיים שלה הורגלתם לפני שהביוב עלה על גדותיו או לפני שהתקרה שלכם התחילה לנזול. כמו כן, אתם רוצים שזה ייעשה במחיר אטרקטיבי והוגן ושלא תצטרכו לקרוע לעצמכם את הכיס והדבר אולי המרגיז ביותר הוא לשלם את הכסף אבל לגלות שהבעיה שבגינה הזמנתם את אנשי המקצוע מלכתחילה בכלל לא נפתרה.

אנחנו נותנים פרשנות אחרת לגמרי לשאלה כמה עולה לאתר נזילה (החל מ-1000 שח )- כי אצלנו במידה ולא נמצאה הבעיה ולא נפתרה התקלה אתם לא משלמים כלום. בזכות המכשור המתקדם שלנו, בזכות הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים ובזכות השירות המעולה שאנחנו מעניקים זה ככל הנראה לא יקרה אבל גם אם תפסנו יום פחות טוב ולא הצלחתנו לאתר את התקלה אתם למעשה מרוויחים כי לא שילמתם לחינם עד שקיבלתם את המענה הראוי.

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים מידע על איתור נזילות מים בבית או בבית העסק. כיום, טכנולוגיה חדשה מאפשרת איתור נזילות ללא צורך בשבירת קירות. כדאי לכם להתעקש על כך בכדי להימנע מנזק מיותר למבנה.

עלות איתור נזילות מים 

בשנים האחרונות נהנים אינסטלטורים מטכנולוגיה חדשה שמאפשרת להם לספק פתרונות מהירים, מדויקים ויעילים יותר. שימוש בציוד תרמי מביא עמו יתרונות ברורים. אותם אינסטלטורים שמשתמשים נכון בציוד התרמי זוכים לביקוש רב. כאשר בוחנים עלות איתור נזילות מים באמצעות ציוד חדיש כדאי לזכור להתייחס ליתרונות של השירות. שיטת האיתור החדישה מצליחה פעמים רבות לחסוך הרס למבנה או לצמצם אותו בצורה משמעותית. משמעות הדבר בעבורכם היא חיסכון בעלויות.

עלות איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית

בבואנו לבחון עלות איתור נזילות מים נתייחס למורכבות העבודה ולתנאים בשטח. לגבי השאלה: כמה עולה איתור נזילות, מחירים של איתור נזילות עם מצלמות תרמיות יהיו גבוהים במעט מאלו של איתור נזילות בשיטה הישנה. אך חשוב לזכור את היתרונות הברורים של המצלמה התרמית. גם האינסטלטור המנוסה ביותר לא יוכל להתחרות בביצועים של המצלמה התרמית לאיתור נזילות. אם חשוב לכם לשמור על שלמות הנכס ההשקעה הנוספת באיתור נזילות עם מצלמה תרמית מוצדקת.

האם המצלמה התרמית מדויקת?

בעבר נאלצו אינסטלטורים לקבוע את מיקום הנזילה על בסיס ניסיון וניחושים. הכול מסכימים כי שימוש במצלמה תרמית הופך את איתור הנזילות יעיל יותר, מדויק ונכון. אך אין מדובר במדע מדויק. ישנם מקרים בהם המצלמה התרמית אינה מצליחה לאתר את מקור הנזילה ומקרים בהם המצלמה התרמית טועה. שילוב מנצח בין אינסטלטור מנוסה לבין מצלמה תרמית איכותית הוא זה שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר איתור נזילות מים .

מי אחראי לשלם על נזק שנגרם לדירת השכן?

בבניינים משותפים נפוצים מאוד מקרים בהם נזילת מים גורמת נזק לכמה דירות. האחריות למימון התיקון חלה על בעל הצנרת שגרמה לנזק. בדיקה מדויקת ומקצועית של אינסטלטור מנוסה תצליח לאתר את מקור הנזילה ולקבוע בהתאם מי אחראי לשלם על הנזק. צילום של קו המים שמתבצע בעזרת מצלמה תרמית יוכל לסייע באיתור הנזילה וישמש הוכחה לאחריות של השכן או שלכם לטיפול בנזק. על מנת למנוע מחלוקת עתידית כדאי להזמין את השכן להיות נוכח במהלך ביצוע הבדיקה.

כיצד פועלת מצלמה תרמית?

המצלמה התרמית מצליחה לאתר נזילות על פי הפרשי טמפרטורות. יש למצלמה את היכולת לאתר נזילות סמויות ולמקד את האינסטלטור במקום הנכון. השירות מתאים לאיתור נזילות מתחת למרצפות, מתחת לריצוף פרקט, בתוך קירות בטון, בתוך קירות גבס ועוד. התמונה שמתקבלת על מסך המצלמה מציגה את המתרחש מתחת לפני השטח. צבע כחול בתמונה מסמל אזורים קרים ואילו צבע אדום מסמל אזורים חמים.

לסיכום:

עם מצלמה תרמית יש לכם הזדמנות לחסוך את עוגמת הנפש ואת העלויות הגבוהות הכרוכות בהריסת קירות או אריחי ריצוף. כאשר בוחנים עלויות של איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית כדאי לזכור גם את ההוצאות שנחסכות לכם.

עלות איתור נזילות מים

הניסיון הוא זה שעושה את ההבדל

אז אחרי שהסברנו קצת כמה עולה איתור נזילות, הבנו שהמחיר הוא חשוב מאוד, השירות יכול להפוך את התיקון לנעים יותר וכמובן הציוד המתקדם קריטי כדי שנוכל למצוא עבורכם את התקלה ולהתחיל במלאכת התיקון. בנוסף לכל אלו, יש עוד פרמטר שחשוב לשים עליו דגש והוא כמובן הניסיון ועם הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים אפשר להגיע לפתרון של כל תקלה כי פשוט אחרי שכבר ראינו הכל שום דבר לא יכול להפתיע אותנו. אנחנו מבטיחים לכם שאצלנו בחברה מועסקים רק בעלי מקצוע שכבר ראו תקלה אחת או שתיים בחייהם ושכבר איתרו מקור נזילות בעשרות בתים לפני אז כאשר אתם שואלים את עצמכם כמה עולה איתו ר נזילות תשאלו את עצמכם גם כמה ניסיון יש לחברה שאתם עומדים לבחור בה.

יש דברים שלא מומלץ לחסוך בהם. עובדה תשאלו את חנה מבאר שבע. היא הגיעה לרכוש דירה וראתה כתם מים על הקיר והתקרה. "יש לכם רטיבות", שאלה את בעלי הדירה. שהביטו זה בזו בהשתוממות. "לא מה פתאום, מדובר בעיבוי מהמזגן" השיבו. חנה, שלא היתה מומחית גדולה לאיטום או לאינסטלציה, האמינה. שבועיים לאחר שעברה לדירה גילתה לחרדתה שהתקרה התחילה לטפטף עליה. כן מסתבר שכשמדובר בנושא של איתור נזילות – מחיר הבדיקה הוא שולי בהשוואה למה שיש לשלם על הנזק עצמו.

לאתר נזילות דרך הקירות איתור נזילות – מחיר איכות ושירות

מצלמה טרמית שהגיעה אל תחום האינסטלציה מעולם כיבוי האש. שימשה בתחילת דרכה כאמצעי לסיוע לכבאים שמיהרו להכנס לבתים מלאים בעשן, שהקשה עליהם לזהות לכודים אפשריים כמו אנשים או אף בעלי חיים. יתרונה של המצלמה המזהה את חומו של הגוף החי, הפך אותה כאמור לכלי נדרש בעבודתם.

בהמשך החלו להשתמש בה כדי לזהות עומס ייתר במערכות חשמל העומדות בפני קריסה כתוצאה מהתחממות. ברור כי זיהוי כזה הוא בבחינת אמצעי נוסף למניעת כל נזק או אף אסון אפשרי. בתחום הרפואה הפכה המצלמה לנדרשת על מנת לזהות גידולים בגוף האדם. הסתבר כי לגידולים אלו טמפרטורה שונה משאר חלקי הגוף, בשל השוני באספקת הדם אליהם.

ואילו כאשר מדובר בתחום האינסטלציה היא מיועדת לצורך איתור נזילות וכניסת מים. עצם התבססותה של המצלמה על חום, מאפשרת לה לזהות ולאתר נזילות דרך הקירות. כאשר מתחוללת נזילה של מים בתוך הקיר חל שינוי בטמפרטורת הסביבה ממנה נובעת הנזילה. התרחקות ממקור הנזילה תראה טמפרטורה שונה מאשר מקור נביעת הנזילה. המכשיר יציג שינוי זה באמצעותם של צבעים שונים, וכך ניתן לאתר במדוייק את מקור הנביעה ולטפל בו באופן ממוקד מבלי לשבור את הקיר, וכך הוא מונע בעת איתור נזילות מחיר כבד יותר.

איתור נזילות – מחיר ששווה לשלם

לכאורה הנזק בו הבחינה חנה מבאר שבע לא היה דרמטי במיוחד. אבל גם כשמדובר בנזילות "פשוטות" הן יכולות להתפתח ולפתח עובש וכתמים בקירות. עצם יכולתה של המצלמה לסרוק שטחים נרחבים מאפשר לעמוד על כשלים אפשריים שעדיין לא נראים לעין, אבל עתידים בזמן הקרוב להפוך ל"כאב הראש" הבא שלכם. הרי שברור כי עבור איתור נזילות, מחיר הבדיקה הופך לזניח, בהשוואה לצורך לשבור קירות בשטח בלתי ידוע.

לכן שימוש בטכנולוגיה חדישה כמו מצלמה טרמית מטרתו להפוך את חיינו לקלים ונוחים יותר, כמו כל טכנולוגיה אחרת. שהרי אם תקחו זאת בחשבון תיקון מאסיבי בצנרת הבית משמעו שיתוק הפעילות בבית במקרים רבים, ולעיתים לשעות או אף לימים, מעבר להיבט הכספי הכרוך בכך. אז תחסכו לעצמכם את הסיוט הזה ופשוט תדאגו לאתר את מקור הנזילות באופן מהיר ומדוייק, באמצעותו של בעל מקצוע מיומן.

איתור נזילות - מחיר ההזנחה

לא פעם אנו נתקלים ברטיבות מטרידה על הקירות. חייבים להודות כי אלו הן בין הבעיות הנפוצות ביותר שכמעט כל בעל דירה נתקל בהן. אפשר לייחס זאת לאיכות הבנייה, לחומרי האינסטלציה שבהם נעשה שימוש בעבר, וכן גם לזמן ולפגעיו יש הרבה משקל כאן. ובכל זאת, מה עושים? שהרי ברור כי איתור נזילות מים, מחיר משמעותו לרוב להכנס לתוך הקיר ולתקן את הצינור הפגום.

 איתור נזילות מים מחיר איתורה של הרטיבות המסתורית 

בעיקרון יש שני גורמים עיקריים שיכולים לגרום לרטיבות, האחד, הוא חדירתם של מי גשם. ואילו השני,נזילות במערכת האינסטלציה של הבית או הדירה. עצה ראשונית היא שלא תנסו לטפל בבעיות אלו באופן עצמאי, השאירו את הטיפול לאנשי המקצוע. במקרה של חדירת מי גשמים פנו אל אנשי האיטום. בעוד שבמקרה של בעיות אינסטלציה אל תהססו לקרוא לאינסטלטור.

אז איך תדעו מהו מה, ומאיזה מקור מגיעה הרטיבות שהופיעה לפתע על הקיר. בעיקרון הדבר פשוט מאוד לכאורה, כי אם הופיעו אצלכם כתמי רטיבות ואתם גרים בקומה עליונה, או תחת מרפסת מרוצפת קרוב לוודאי שמדובר ברטיבות שנגרמה מחדירתם של מי גשמים. כך גם אם נוצרו כתמי רטיבות סביב חלון או אפילו בקיר חיצוני.

אולם כאשר מדובר במערכות אינסטלציה, הדברים מעט סבוכים יותר. לכאורה, לא קשה לזהות מצב בו קיימת נזילה בברז, או אפילו בקיר שנמצא מאחורי הברז, או בקיר שמאחורי האמבטיה. אבל מה קורה עם נזילה בתקרה, איך תדעו מהיכן נובעת הנזילה. האם היא שייכת לכם או לשכנים.

איתור נזילות מים – מחיר המבטא קושי

כאשר מדובר על איתור נזילות מים יש לזכור כי זהו תהליך שמטרתו זיהוי מקור הנזילה. המים הזורמים בצינורות הבית או הדירה יכולים לעבור מסלול די ארוך לפני שהם מאתרים פתח יציאה מהקיר. לכן המקום בו נבחין בנזילה בפועל, אינו בהכרח המקום ממנו נובעת הנזילה. משמעות הדבר כי לא שם עלינו לשובר את הקיר כדי לסתום את הנזילה. רק מי שהוא מומחה היודע לאתר נזילות מסוג זה ולטפל בהם יוכל לעזור לכם לטפל בבעיה.

שיטות לאיתור נזילות

ישנן מספר שיטות כשפועלים לשם איתור נזילות מים, מחיר כל אחת מהן נקבע בנפרד. השיטה המסורתית לשם כך היא זו המבוססת על הסתברויות ונסיון. לאינסטלטור היכרות קודמת עם מבנה הצנרת בקיר, לכן הוא ישבור את הקיר באותם מקומות בהם הוא מניח שמהם נובעת הנזילה. מדובר בתהליך יקר מאוד ואיטי במיוחד העלול לגרום לקיר נזק בלתי הכרחי.

שיטה חדישה יותר, ומאוד אפקטיבית, היא של צילום תרמי. כאן נכנסת לשימוש המצלמה התרמית הדואגת לאתר ולגלות את מקור נביעת הנזילה שבקיר. מצלמה כזו מצלמת למעשה דרך הקיר, ומסוגלת לזהות רטיבות בקיר, והיכן מתרכזים מים בתוך הקיר.

בעבר איתור נזילות בבתים פרטיים או בדירות כחלק מבנייני מגורים הייתה משימה לא פשוטה בכלל ולעתים אף הייתה נמשכת כמה ימים, בשל הקושי לאתר את מיקום הנזילה ואת הסיבה שהיא נוצרה מלכתחילה. היום, תודות להתקדמות הטכנולוגיה ולשינוי ניכר שחל בכל תחום האינסטלציה ואיתור הנזילות במערכות ביוב וצנרת ביתית, ניתן לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית העובדת על טכנולוגיית אינפרא אדום ומזהה שינויי טמפרטורה באמצעותם ניתן לזהות את מקור הנזילה -מחירון איתור נזילות לרשותכם.

איתור נזילות במצלמה טרמית

מערכת המים הביתית נחשבת לאחת המערכות הכי חשובות ויחד עם זאת גם הכי מורכבות. בדיקת נזילות בביתיש המון סוגים של נזילות ובעיות אשר נגרמות כתוצאה מכשלים וליקויים במערכת הצינורות. פעמים רבות, אנו מוצאים את עצמנו משלמים חשבונות מים גבוהים מהרגיל, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא משום שקיימת נזילה הגורמת לניפוח החשבון.

ברוב רובם של המקרים, נזילות מים נוצרות כתוצאה מבעיות איטום או מבעיות אינסטלציה. כאשר החורף מגיע, צצות להן כל הבעיות מצלמה טרמית , אז נראה כי מערכת האיטום, המרזבים והמרפסות לא נבנו או לא תוכננו כמו שצריך. בשונה מנזילות הנוצרות כתוצאה מכשלים באיטום, אותם קשה מאוד גם לאתר וגם לתקן, נזילות הנוצרות כתוצאה מליקויים במערכת האינטסלציה, קל יותר לזהות ולתקן איתור נזילות במצלמה טרמית.

איתור נזילה במצלמה טרמית, מקצועית

הוא למעשה תהליך שמטרתו להבין את מקור הנזילה. חשוב להבין, שברוב המקרים, המקור לנזילה הוא לאו דווקא איפה שהמים מופיעים. כלומר, יכול מאוד להיות שנזהה רטיבות בקירות הסלון, אבל הנזילה בכלל תגיע מבחוץ בעקבות ליקויים באיטום או בעיה במרזבים.

הופעה של רטיבות במיקום מסוים היא לרוב רק סימן לנזילה במקום אחר ומעידה על בעיה בצנרת. חשוב לדעת שככל שנחכה יותר זמן בביצוע תהליך איתור נזילות במצלמה תרמית, כך הבעיה יכולה רק להחמיר וכידוע מים יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך,איתור נזילות במצלמה טרמית. נזק שיהיה בשלב מאוחר יותר, הרבה יותר קשה לתקן אותו.איתור תשתיות

סוגים של נזילות מצלמה טרמית

צנרת המים עוברת בכל מיני נקודות בבית: בחלל המטבח, בגינה, בחדרי האמבטיה, בדוד השמש, במכונת הכביסה ולכן כל אחד מהמקומות הנ“ל יכול לגרום לנזילה כזו או אחרת. נזילה יכולה להיגרם גם כתוצאה משחיקה של הצינורות. מה שקורה זה שעם הזמן נוצרים מאין סדקים, לפעמים גם מלחץ מוגבר של מים, סדקים אשר לאחר זמן מה נהיים עמוקים יותר ואז נוצר פיצוץ. גם קורוזיה יכולה לגרום לבעיה בצנרת החיצונית.

איך תדעו שיש נזילה?

ובכן, יש כל מיני סימנים היכולים להעיד על בעיית נזילה כמו למשל כתמים של רטיבות בקירות או בתקרה, התנפחות או עיוות של הקיר, שטיח רטוב, עובש, ריח לא טוב של טחב ועוד. גם כאשר האזור החיצוני של המרצפות בבית נראה כהה בהשוואה לחלק הפנימי, הדבר יכול להעיד על נזילה כי כאשר המים ”יושבים“ זמן רב במקום מסוים, נגרמים שינויים בצבעים של החיפויים בבית.

מתי כדאי להיעזר בבעל מקצוע?

ובכן, רק במצבים שבהם הנזילה היא נזילה הנראית לעין ואנו יודעים בוודאות שמדובר בבעיה בצינורות החיצוניים ולא הפנימיים, נוכל לטפל בבעיה בעצמנו. בכל מקרה אחר או במקרים בהם הנזילה חוזרת על עצמה לאחר תיקון מקומי, מאוד חשוב שלא להתהמה ולהזמין בעל מקצוע המתמחה באיתור נזילות במצלמה טרמית.

איתור נזילות במצלמה טרמית – איך זה מתבצע?

בפועל המצלמה פועלת על טכנולוגיית אינפרא אדום ובעצם הקרניים עוברות דרך הקיר או דרך הרצפה ומזהות הפרשים בטמפרטורה. המקום שמזוהה בצבעים כחולים, סגולים או שחורים, הוא לרוב המקום שדרכו ניתן יהיה לזהות את הנזילה. צבעים חמים מעידים על כך שלא קיימת נזילה לעומת צבעים קרים המעידים על כך שיש נזילה או חשד לנזילה באזור מסוים.

איתור נזילות במצלמה טרמית נחשב היום לדרך היעילה, המהירה והטובה ביותר לזהות סוגים שונים של כשלים בנכס. לאחר שמבצעים את הבדיקה, מקבלים הדמיה תרמית שמציגה בפני המומחים לאיתור נזילות תמונה מדויקת של השטח שעבר בדיקה. מהרגע שיש הדמיה, תוך זמן קצר אפשר לבנות את תהליך התיקון ולהתאים את הפתרון בצורה המתמקדת בשורש הבעיה.

מהם היתרונות של איתור נזילות במצלמה טרמית?

  1. חיסכון אדיר בזמן
  2. חיסכון בכסף,איתור נזילות במצלמה טרמית.
  3. איתור הנזילה בצורה מדויקת

מהם הגורמים להופעה של נזילה או רטיבות?

  • פיצוץ בצנרת
  • שחיקה של הצינורות
  • בעיות איטום
  • בעיות במרזבים
  • ליקויי בנייה
  • סדקים שהולכים וגדלים
  • ועוד…איתור נזילות במצלמה טרמית.

מתי כדאי לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית?

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית הוא תהליך שמומלץ לא רק למי שחווה הופעה של מים בתוך הכנס או סימני רטיבות כאלה או אחרים. התהליך מומלץ גם לרוכשי דירות יד שנייה ורוכשי דירות מקבלן כחלק בלתי נפרד מתהליך של בדק בית, במטרה לבדוק את כל מערכות הצינורות הקיימות וכך למנוע הופעה של נזילות עתידיות.איתור נזילות במצלמה טרמית. היום אנו עדים לכך שדיירים רבים נכנסים לבית, אפילו חדש ותוך כמה שבועות סובלים מנזילות, זאת כתוצאה מליקויי בנייה וניסיון של הקבלן לחסוך בעלויות ולקצר תהליכים על חשבון אותם איתור נזילות מים המלצות דיירים.

מה אפשר לעשות בינתיים צילום במצלמה טרמית איתור נזילות?

במידה ויש נזילה ואתם לא מצליחים לאתר את המקור שלה, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עד לכדי תיקון הבעיה הוא לזכור את השיבר, עד שבעל המקצוע אותו הזמנתם יגיע ויאתר את מקור הנזילה. כאשר מדובר בנזילה נקודתית כמו למשל נזילה מברז האמבטיה או נזילה מהאסלה שבחדר השירותים,איתור נזילות במצלמה טרמית. ניתן לעשות שימוש בסרט ליפוף אותו יש בכל חנות של עשה זאת בעצמך.

לסיכום, בעיית נזילות איננה עניין של מה בכך ויש לטפל בנושא באופן מיידי בלי להזניח, משום שככל שנחכה יותר זמן, כך הבעיה רק תחמיר ותקשה על בעל המקצוע הן באיתור המקור לנזילה והן בהתמקדות בבעיה עצמה איתור נזילות במצלמה טרמית רק עם המומחים שלנו..איתור נזילות מים במצלמה טרמית לפני רכישת דירה

אנו מתמחים בתחום איתור ליקויים במערכות ביוב, אינסטלציה ותשתיות. אנו משקיעים משאבים רבים ועובדים עם בעלי מקצוע מובילים תוך שימוש בציוד ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

כיצד מתבצע איתור נזילות במצלמה תרמית ומדוע זה הכרחי? אם יש לכם נזילה בבית חשוב שתדעו כיצד אפשר לאתר נזילה ללא נזקים ובצורה קלה ונוחה וזאת על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום.

איתור נזילות במצלמה תרמית, איך זה מתבצע?

נזילה בכל מקום בבית, כמו גם בשטחים חיצוניים יכולה להעיק מאד על איכות החיים שכן היא משבשת את אורך החיים, הנזילה גורמת לנפיחות בקירות, עובש ורטיבות וכל מה שגורע ממראה המבנה, כמו שנזילה שאינה מטופלת עלולה לגרום לתחלואים בקרב בני הבית והתפוררות של קירות.איתור נזילה מצלמה

בשל כל אלה, במידה ויש לכם נזילה במבנה, חשוב שתדעו כי בכל הנוגע לחברות המבצעות איתור נזילות במצלמה תרמית, חיפה נחשבת עיר שיש בה את המומחים שמבצעים את העבודה במקצועיות רבה.

איך מאתרים נזילות באמצעות מצלמה תרמית?

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית נועד על מנת לאתר נזילה הנובעת משלל אלמנטים כמו מערכות האיטום, הקירות האינסטלציה והמים, כמו גם ממרזבים ומערכות אינסטלציה ודוודים.

האיתור מקנה את האופציה להבין מהיכן נובעת הנזילה ללא שבירה או חציבה בקירות וזאת באמצעות גילוי על ידי מצלמה שבודקת את הפרשי הטמפרטורות בקירות ומסמנת אותם על הצג. לדוגמא: מקום שבו ישנו חום – יסומן על ידי צבעים חמים, בעוד שבמקומות קרים (שבם בדרך כלל ישנה נזילה) המצלמה תסמן על הצד צבעים קרים.

כיצד המצלמה עובדת?

על מנת לבצע איתור נזילות במצלמה תרמית, מחדירים מצלמה טלסקופית אל תוך הקיר, שנראית כמו נחש דק שבראשו יש מצלמה. המצלמה חודרת אל המקומות שבהן יש נזילה כמו אל קירות, בין גגות, חומרי איטום, מרזבים או כל מקום שנראה כי יש בו נזילה וזאת תוך שמירה על שלמות האלמנטים השונים במבנה.

המצלמה כפי שהזכרנו, תבחן את הטמפרטורה בכל מקום ותסמן על ידי הצבעים היכן קר או חם ובכך תסייע למצוא את הנזילה.איתור נזילה מצלמה

מדוע איתור נזילות במצלמה תרמית כה פופולארי? הנה הסיבות:

  • קלות הבדיקה – קלות הבדיקה היא אחת הסיבות המרכזיות שבזכותן רבים מחפשים איתור נזילות במצלמה תרמית. חיפה, תל אביב, ירושלים, אילת ושאר ערים בארץ הן כאלה שהתושבים בהן מתוודעים לטכנולוגיה המתקדמת ומבצעים איתור נזילות באמצעות אנשי המקצוע המומחים בתחום שיודעים כיצד מתפעלים מצלמה תרמית.
  • איתור נזילות ללא הרס – אם בעבר על מנת להבין את מקור הנזילה היה צורך בשבירת קירות והרס של רצפות או שאר אלמנטים במבנה: הרי שבאמצעות השיטה החדשה, אפשר גם אחרת.
  • עבודה מהירה – עבודת של איתור נזילה באמצעות מצלמה מתרחשת בקלות תוך תיקון מהיר לאחר הבנת מקור הנזילה.

בעבר כלי העבודה שעמדו לרשותו של האינסטלטור היו פטישים, מברגים, צינורות ועוד. היום בעידן הטכנולוגי הממוחשב הכלים השתנו. כיום אינסטלטור מקצועי משתמש באמצעים טכנולוגיים שונים וזאת כדי לבצע את עבודתו טוב יותר, נקי ומהר יותר. אחד מהאמצעים הטכנולוגיים הללו היא המצלמה הטרמית המאפשרת לו איתור נזילות במצלמה טרמית. מחיר האיתור אינו כה גבוה כמו שחשבתם, אז הנה קצת מידע על המצלמה ושימושיה.

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר הזול בארץ

מצלמה טרמית היא מצלמה המתבססת על חום, כשלמעשה כאשר מתרחשת נזילה של מים בתוך הקיר מתחולל שינוי בטמפרטורת הסביבה שממנה נובעת הנזילה. כלומר היכן שמתחילה הנזילה נבחין בטמפרטורה אחת אשר תלך ותשתנה ככל שנתרחק ממקור החום. שינויי הטמפרטורה יוצגו על ידי המכשיר בצבעים שונים, ויאפשרו לנו להבחין במדוייק במקור נביעת הנזילה. נוכל לשבור את הקיר, לתקן את הנזילה ולסגור אותו, ואין צורך לגרום לנזקים גדולים בעקבות נזילה קטנה.

אם תהיתם היכן התחיל השימוש במצלמות אלו, הרי שכדאי לסבר את האוזן ולגלות כי תחילת דרכה של מצלמה זו היתה בעולם כיבוי האש, כשסייעה לכבאים שנכנסו לבתים אפופי עשן ולא היו מסוגלים לראות כלום. המטרה היתה לאפשר להם להבחין באנשים ובבעלי חיים, מאחר ומדובר במצלמה המזהה את חומו של הגוף החי.

מאז ועד היום משמשת מצלמה טרמית למספר לא קטן של שימושים. היא מזהה עומס ייתר במערכות חשמליות המתחממות ככל שהעומס עליהן גובר. זיהוי כזה יכול למנוע נזק ואף אסון כי הוא מונע מהמערכות השונות להתלקח. היא גם יכולה לזהות כשלים ובעיות במערכות הבידוד השונות. בתחום הרפואה השימוש בה נעשה לשם זיהויים של גידולים בגוף. באופן מפתיע לגידול יש טמפרטורה שונה מאשר לשאר חלקי הגוף, אם בשל אספקת דם מוגברת או לחילופין מועטה.

וכמובן בתחום האינטסטלציה היא מיועדת לאיתור נזילות וכניסת מים.

איתור נזילות במצלמה טרמית – מחיר הקידמה

כמו בהרבה מאוד תחומים השימוש בטכנולוגיה חדישה הופך את חיינו לקלים יותר, זהו ללא כל ספק מחיר הקידמה. חישבו על סיטואציה בה מים מטפטפים לכם בבית ואתם מתקשים לאתר את מקור הנזילה. בכל מקרה במצב כזה יהיה עליכם לסגור את הברז הקרוב, אם לא את הברז הראשי של הבית. מצלמה טרמית תוכל לחסוך מכם את הסיוט הזה, מאחר ואיתור מקור נביעת הנזילה יהיה מהיר יותר.

גם נזילות לא דרמטיות יכולות להפוך לכאלו כאשר מתפתח לאורכן עובש והקירות מתכסים בכתמים כתוצאה מהן. עובדה חשובה לא פחות כשמדובר ביעילות כאן היא שמצלמה טרמית יכולה לסרוק שטחים גדולים מאוד ולעשות זאת בתוך זמן קצר מאוד.

אתם בוודאי מכירים את הרגע הזה שבו אתם מבינים כי יש לכם נזילה בדירה. זה יכול לקרות בבוקר או בשעות הערב בהן אתם מתקלחים. זה יכול להתרחש בעת שטיפת כלים או אפילו להפתיע לפני שאתם יוצאים מן הבית – כאשר בואו נודה, נזילה אף פעם לא מגיעה בעיתוי נכון.

עם זאת החדשות הטובות הן שניתן כיום לבצע ביתר קלות איתור נזילה במצלמה תרמית – מה שיעזור לכם לפתור את הבעיה בקלות, כמו גם לחסוך זמן, כסף ומשאבים.

איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר, המלצות ואיתור איש מקצוע

בעבר, על מנת לאתר נזילה היה צורך בקידוח וחציבה בקירות כדי להבין מהיכן בוקעת הרטיבות, בעוד שבמידה ולא ניתן היה לאתר את המקור לתקלה – היו פונים אנשי המקצוע להרמת המרצפות בדירה: מה שהוביל ללא מעט בלגן והוצאות.

כיום ניתן לבצע איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, בזמן שפעולה זאת מקלה מאד על מי שסובל מרטיבות במבנה, כמו גם שבאמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית, מחיר העבודה יהיה נמוך יותר וזאת משום שהוא נעשה באופן נקודתי, ללא פגיעה במבנה.

כיצד מצלמה טרמית מסייעת לאיתור נזילות?

בעשורים האחרונים הפכה טכנולוגיית אינפרא אדום למפותחת במיוחד, בעוד שמצלמות טרמיות הן כאלה אשר מגלות את מקור הנזילה על ידי איתור אזורים חמים וקרים במבנה, בזמן שצג המצלמה יסמן באמצעות צבעים חמים או קרים: מקומות בהם ישנו קור או חום. איש המקצוע המומחה באיתור נזילות, ידע בכך לאן לכוון בבדיקה ובתיקון, ובזאת יחסוך זמן, כסף ומשאבים עבור הלקוח.

איתור נזילות במצלמה תרמית, מחיר

בכל הנוגע למחיר איתור נזילות, חשוב על מנת למצוא מחיר טוב, לא להתפשר על איכות ולבחור אנשי מקצוע מומחים תוך השוואה בין הצעות מחיר שונות. עם זאת יש לקחת בחשבון גם את האופציה כי לאחר הבדיקה תזדקקו לתיקון מסיבי של תשתיות המים, החלפת צינורות, או תיקון קל יותר, כאשר בבתים ישנים לעיתים אין ברירה אלא להחליף לגמרי את תשתיות המים.

כיצד מאתרים איש מקצוע טוב?

כדי לאתר את האינסטלטור הטוב ביותר, שימו לב לפרטים כמו המלצות טובות (ניתן למצוא המלצות ברשת החברתית), הצעת מחיר הוגנת, בחרו איש מקצוע אמין ומקצועי, וכזה שיש לו את כלל האמצעים והכלים לאתר נזילות ולאפשר לאחר מכן תיקון טוב, יעיל ומותאם אישית לצרכים של המבנה שלכם.

איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר

וכמובן ללא כל ספק עבור איתור נזילות במצלמה טרמית, מחיר אמיתי כאן הוא היכולת לגלות את מקור הנביעה מבלי לשבור את הקיר.

 

אחד הדברים הכי פחות נעימים שאפשר להיתקל בהם בחיי היום יום הוא תקלה במים בבניין או בבית, פיצוץ בצנרת שעושה נזק כלכלי, גורם לכאב ראש ודורש הרבה מאד התעסקות, תיקונים ודאגות. איתור נזילות איננו דבר קל, כמובן בעיקר במקרים בהם לא מדובר על צנרת באמצע הבית שמתפוצצת וכל אחד יכול לראות – אלא במקרים בהם התשתית חבויה, ודורשת בעלי מקצוע וכלים מיוחדים.

איתור נזילות בדרך המהירה והחסכונית ביותר

אם פעם זה באמת היה סיוט, היום איתור נזילות הוא עדיין התעסקות לא נחמדה במיוחד, אבל אזרחי ישראל יכולים להיות רגועים. כיום יש כלים מיוחדים שמסייעים למצוא את הנזילה גם אם היא חבויה מהעין ומקשה על העבודה. אפשר היום למצוא את הנזילה ללא חפירה או הרס שמחייב אתכם בשיפוץ הבית. חברה איכותית, מתקדמת ומקצועית תסייע לכם למצוא את הנזילה בקלות באמצעות טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות כלים כמו מצלמת אינפרה אדום, איתור נזילות באמצעות סיבים אופטיים שרגישים ללחות, צבע ודחיסות המים, הדמיות וסריקה תרמית, ועוד. אין צורך במגע אדם, לא הורסים לכם את הבית ועושים זאת בצורה הטובה ביותר. כמובן, שחברה מקצועית יכולה גם להציע לכם איתור נזילות בשיטה הישנה, ואם אתם מעדיפים אותה, שעולה כמובן פחות לביצוע, אתם מסתכנים בצורך בשיפוץ שעולה הרבה מאד כסף. לשיקולכם.

איך זה עובד?

איתור נזילות באמצעים טכנולוגיים מאפשר לראות את הליקויים על גבי מסך, במהירות ובצורה צבעונית ופשוטה. בדומה לבדיקה רפואית, גם כאן רואים את הצבעים השונים ומבינים את משמעותם, והכול נעשה במהירות וללא הריסה של הבית או המבנה. בעצם הטכנולוגיה מאפשרת גם להתחקות מאיפה התקלה מתחילה, מהו נתיב המים שגורם לרטיבות, מזהה בקלות איפה בדיוק הקיר רטוב ולמה, או כמובן גם בתקרה וברצפה, ואפשר לסמן תוואי במהירות ובקלות בלי לחפור את כל הרצפות או הקיר. בנוסף, הטכנולוגיה של הסיבים האופטיים מאפשרת לבדוק איפה יש כשל באיטום הגלל, המרתף או המחסן ובכך גם למנוע מקרים דומים בעתיד.

מעבר לחסכון בכסף והעבודה המהירה והיעילה – איזה עוד יתרונות יש לעבודת איתור נזילות טכנולוגית

יש יתרון גדול נוסף, בנוסף לכל מה שתואר עד כה. בגלל שעובדים מול מחשב שיכול לייצר דוח, חברות איתור נזילות יכולות כיום גם לשמש כראייה בבית משפט באמצעות דוח משפטי מקצועי שמאושר על ידי נוטריון. במילים אחרות – אם מישהו גרם לכם נזק, יהיה לכם קל אלפי מונים יותר להוכיח זאת באמצעות דוח של חברה מקצועית, מאשר בשיטות של פעם.

לכן, אם אתם רוצים חסכון בכאב ראש, כסף או זמן, וגם באמת לפתור את הבעיה ולא רק לעשות לה קוסמטיקה, איתור נזילות באמצעות שיטות מתקדמות הוא הדבר שאתם צריכים ומחפשים. שיהיה חורף קל ויבש לכל אזרחי ישראל!

לסיכום, בכל הנוגע לתהליך של איתור נזילות במצלמה תרמית. חיפה ושאר ערים הם מקום שבהם ניתן לקבל שירות טוב מקצועי ויעיל.

צוות המומחים שלנו מבצע איתור נזילות במצלמה טרמית

במטרה לזהות את מקור הנזילה בזמן הקצר ביותר ומבלי לגרום להרס בתשתית או לקירות המבנה.איתור נזילות במצלמה טרמית. אנו מציעים ליווי מלא לאורך כל הדרך ומעניקים לקהל לקוחותנו קשת רחבה של שירותים מקצועיים ביניהם איתור בעיות צנרת, נזילות, רטיבויות מים, בעיום וליקויי איטום, שיקום חידוש ותיקון צנרת ביוב, מרזבים וניקוז, ביצוע בדק בית לפני קניה מכירה או מסירה של נכס.

אם יש לכם נזילה בבית או בכל מקום, אתם בוודאי מחפשים את הדרך המהירה והיעילה ביותר לתקן את התקלה, שכן נזילות ורטיבות בבית בעסק או במבנה ציבורי, לא מאפשרות תפקוד טוב, תוך שמים דולפים משבשים את איכות החיים! לכן חשוב להכיר דרך טובה שבה מבצעים איתור נזילה, מצלמה טרמית היא אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת. אבל מה צריך לדעת על מצלמות וציוד מתקדם לאיתור נזילות? הכל בהמשך!

איתור נזילה מצלמה וציוד מתקדם שייסע לכם לחזור לשגרה

נזילה המתרחשת באזור המגורים, בין אם בתוך הבית או מחוצה לו: יכולה לשבש מאד את איכות החיים, תוך שהיא יכולה לבקוע משלל אלמנטים במבנה, כמו גם מתשתיות שאינן מתפקדות, כמו גם ישנות.

כאשר ישנה נזילה בבית, היא תופיע תמיד בזמנים הגרועים ביותר (כי הרי אין זמן טוב באמת להתמודדות עם מים דולפים), לכן חשוב להחזיר את החיים למסלולם כמה שיותר מהר, וזאת באמצעות טיפול ממוקד ויעיל אשר מאפשר מניעה של התפתחות הנזילה, כמו גם היווצרות שלל נזקים במבנה ומחוץ לו.צילום קווי ביוב בחיפה והצפון

מה קורה שלא מטפלים בנזילה באופן מידי?

ישנם אנשים ובעלי בתים שרוצים לבצע תיקון נזילות באופן מהיר וכזה אשר יחזיר את המצב לקדמותו, אך זאת ללא איתור נזילה בצורה נכונה ומקצועית תוך מתן פתרונות "אינסטנט" שאינם יעילים.

החלטה זאת אינה מומלצת שכך העדר טיפול מקצועי והעדר איתור באמצעות ציוד מתקדם, יוליד נזקים במבנה, העדר פתרון ממשי, כמו גם היווצרות עובש ולחות שעלולים להיות מסוכנים לבריאות. בשל כך תמיד יש לבצע איתור מקצועי שנעשה עם הציוד המתקדם ביותר שישנו בתחום האינסטלציה.

איזה ציוד מתקדם קיים לאיתור נזילה?

כפי שהזכרנו, בכל הנוגע לתהליך איתור נזילה, מצלמה היא אחת הדרכים החכמות והיעילות לעשות זאת, שכן מצלמה תרמית לאיתור מקורות מים, נחשבת ציוד מתקדם שיסייע לכם לחזור לשגרה במהירות, כמו גם לגלות את מקור התקלה ובכך לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית מסייע לאנשי המקצוע לבחון את מצב הקירות במבנה, כמו גם את הרצפות באמצעות מצלמת אינפרא שפועלת על פי איתור טמפרטורות חמות וקרות וסימונם על ידי צבעים.איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר

המצלמה תצלם ותתעד את מערכות המים ותאפשר לאיש המקצוע להבין את מקור הנזילה, בזמן שלאחר מכן באמצעות שינוי של צבעים על צג, המצלמה תתריע בפני איש המקצוע אודות מקור הנזילה והמיקום שלה.

מצלמה מסוג זה מאפשרת לאנשי המקצוע סימנים ברורים על מיקום הנזילה והמקור שלה תוך שבאמצעות הסימון יוכלו אנשי בנייה וחברות שיפוצים לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

בנוסף לטכנולוגיה המתקדמת של איתור נזילות באמצעות מצלמה שמאפשרות צילום אינפרא שחודר אל מערכות המים רק על ידי צילום וללא חציבה או נזק למבנה, ישנן שלל טכנולוגיות נוספות אשר באמצעותן מאתרים אנשי המקצוע את מקור המים, כמו שימוש בסטטוסקופ אשר באמצעות שמע מאפשר איתור ממוקד של מקורות המים במבנה, כמו גם איתור באמצעות גז, כאשר באמצעות פיזור גז בעל צבעים שונים שאינו רעיל, ניתן לבצע איתור ממוקד של נזילות וזאת משום שגז עולה במקומות קרים ולחים איתור נזילות מים.

יתרונות של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית וציוד מתקדם

נפיחות בקירות, דליפות, עובש ורטיבות בבית: כולם חייבים טיפול מידי, כאשר בכל הנוגע לפעולת איתור נזילות, מצלמה טרמית נחשבת פתרון מהיר ויעיל!

מלבד זאת, שימוש בכלים מתקדמים ובטכנולוגיה חכמה לשם ביצוע הגילוי והזיהוי, מקנה כמה יתרונות בולטים, ביניהם:

  • חסכון בעלויות – באמצעות איתור יעיל וממוקד כמו גם תיקון יעיל של מקור הנזילה ללא הרס ושבירת קירות, כמו גם שללא צורך בעבודות אינסטלציה מורכבות, ניתן לבצע תיקון במחיר אטרקטיבי יותר תוך חסכון בזמן ומשאבים.
  • העדר נזקים למבנה – בשל העובדה שהמצלמה אינה מסבה נזק לקירות או למרצפות ובכל שהמצלמה יכולה לבצע זיהוי וצילום של כל חלל או מערכת, אפשר לבצע תיקון ללא הרס וללא פסולת בנייה מצלמה לאיתור נזילות מים.
  • תיקון יעיל יותר – איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית מאפשר תיקון יעיל יותר, ממוקד ואיתור מקור הנזילה בזמן קצר.
  • עקירת הגורם לתקלות מן השורש  – בשל היכולת של מצלמה תרמית ושאר ציוד מתקדם לגלות נזילה ואת מקורה בקלות, ניתן להתאים את אופן התיקון כך שהוא "יעקור" את בעיות הרטיבות מן השורש ויקנה איכות חיים במבנה.

נזילה של מים פוגעת בנכס וכרוכה בעלויות גבוהות. הקדימו לפעול לאיתור נזילות אצלכם בבית ותצליחו לצמצם את הנזק. חפשו צוות שמשתמש בטכנולוגיה מתקדמת ותופתעו לגלות עד כמה הענף התפתח.

איתור נזילות במצלמה תרמית בצפון

עושים סוף לנזקי רטיבות בבתים בצפון עם טכניקה חדשה של איתור נזילות במצלמה תרמית בצפון. שימוש בטכנולוגיה החדשה מאפשר איתור נזילות מים  בתוך הקירות או מתחת לריצוף מבלי לגרום נזק למבנה. ישנם מקרים בהם גם את תיקון הצנרת אפשר יהיה לבצע ללא מגע ישיר וללא גרימת נזק כלשהו למבנה. אם אתם סובלים מרטיבות בקירות, עובש או חדירת מי גשם – צרו קשר עוד היום ותקבלו מענה מהיר ואדיב מצוות של מומחים.

יתרונות של איתור נזילות במצלמה תרמית בצפון דרכנו

תושבי הצפון נהנים משירות איתור נזילות מקצועי ויעיל לבתים פרטיים, בנייני מגורים, מגדלי יוקרה, בתי עסק, מפעלים ומוסדות. השירות ניתן תוך שימוש במצלמה תרמית מקצועית ויעילה. הצוות עושה כל מאמץ למנוע שבירת קירות או הרמת אריחי ריצוף. שיטות העבודה כולן הן שיטות מתקדמות. השירות ניתן לטיפול בכל סוגי בעיות האינסטלציה (קלות וחמורות). כל העבודות מתבצעות תוך הקפדה על רמה גבוהה של מקצועיות, שירות, אמינות, עמידה בזמנים ומחירים הוגנים.

איתור נזילות במצלמה באזור חיפה

מדוע נחוצה מצלמה תרמית?

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת עם דגש על מצלמה תרמית חיוני על מנת להימנע מגרימת נזק למבנה. שבירת קירות או הרמת אריחי רצפה גורמת עוגמת נפש ללקוח. על כן, אנו עושים כל מאמץ להימנע מכך. המצלמה התרמית מצביעה על האזורים בהם ישנם מצבורים של מים בתוך הקירות. בזכות המצלמה הצוות אינו מנחש או משער היכן הנזילה. עלות איתור נזילות מים הוא שובר קירות או מרים אריחים רק כאשר הוא יודע בוודאות היכן הנזילה ומה מקורה.

מה גורם לנזילות?

נזילה של מים יכולה להתרחש בכל מבנה אך לרוב נזילות נפוצות יותר במבנים בהם הצנרת ישנה. הסיבה לנזילת המים תוכל להיות צינור סדוק,נזילה באסלה או צינור ישן שנשבר או צינור שהתפורר. מקום הנזילה יושפע ממיקום הצנרת כך שהמקום בו אתם מבחינים בסימני רטיבות אינו בהכרח המקום בו הצנרת פגועה. כאשר הצנרת נמצאת מתחת לריצוף הנזילה תופיע ברוב המקרים בתקרה של השכן. נזילות בצנרת שנמצאת בתוך הקיר תוכלו לזהות לפי כתמים של רטיבות בקיר, ריח של טחב וכתמים של עובש.

השכן מתלונן על נזילת מים – מה עושים?

בבניינים ישנים רבים בישראל הצנרת עדיין מותקנת מתחת לריצוף. משמעות הדבר היא נזק שנגרם לדירת השכנים עם כל פיצוץ בצנרת. אם השכן הגיע אליכם בטענה שנזילת מים שלכם גורמת נזק לדירתו כדאי להזמין צוות מקצועי לבדיקה. רק צוות מקצועי שמגיע עם ציוד חדיש יוכל לאתר את מקור הנזילה ולקבוע האם האחריות לתיקון ולנזק שנגרם חלה עליכם. ישנם מקרים בהם המקור של כתמי הרטיבות שמופיעים בתקרה הוא חדירת מי גשם או צנרת שנמצאת בקירות הבית. אל תמהרו לקחת אחריות על הנזק ללא בדיקה מדוקדקת.

הבדלים בין שירותי איתור נזילות מים בצפון, במרכז ובדרום

תשתיות הביוב והצנרת ברוב אזורי הארץ הוקמו לפני עשרות שנים. על אף מערכות ביוב חדשות בשכונות מגורים מודרניות, רוב התשתיות מיושנות ולכן סובלות מבלאי, שחיקה ושורה ארוכה של בעיות. בנוסף, קיימים הבדלים מסוימים בין תשתיות המים והביוב בצפון לבין אלו שנמצאות במרכז ובדרום. הבדלים אלו נובעים מהאופן שבו בחרה המדינה לבנות בכל אזור ומרמת הצפיפות שמאפיינת אותו. מבחינת אנשים פרטיים, הדבר החשוב הוא לטפל בתשתיות שנמצאות בעיר שלהם בצורה טובה ומקצועית.

איתור נזילות מים בצפון

היתרונות של שירותי איתור נזילות מים בצפון

אחת הדרכים לזהות בזמן את הבעיות הנפוצות של הביוב היא באמצעות שירותי איתור של נזילות מים. שירותי האיתור מבוססים על שימוש בציוד מעולה, איכותי ומתקדם שאותו ניתן להחדיר לתוך מערכת הביוב. החדרת מצלמות וציוד איתור לתוך הביוב מבטיחה לזהות לא רק את היקף הנזילה אלא גם את המקור שלה. בתוך כך, ציוד האיתור גם חוסך את הצורך בשבירת קירות והרמת מרצפות. יתרונות אלו הופכים את ההשקעה באיתור נזילות למשתלמת ולאמצעי הגנה מפני נזילות וסתימות כאחד.

מה גורם לנזילות ברחבי הארץ?

נזילות באזור הצפון, במרכז והדרום נגרמות כתוצאה משילוב בין תשתיות ביוב ישנות לבין הרגלי שימוש לא נכונים מצד התושבים. הנזילות בביוב מתחילות כאשר התשתית לא עומדת בעומס ובגלל שמשליכים לתוכה חפצים זרים, נייר ועוד דברים שגורמים לבעיות. במקביל, לקוחות פרטיים נוטים לוותר על שירותי תחזוקה של קווי הביוב ומזמינים טיפול מקצועי רק כאשר ההצפה מתחילה. הטיפ בהקשר הזה הוא לשלב את שירותי האיתור של נזילות המים כחלק בלתי נפרד מתחזוקת התשתית ולא לחכות לרגע האחרון.

סימנים לצורך בשירותי איתור נזילות

תושבי הצפון שרוצים להקדים תרופה למכה יכולים לזהות את הצורך בשירותי איתור נזילות בעזרת כמה סימנים ודגלי אזהרה. ראשית, הכי קל לזהות נזילה באמצעות המים שנאגרים מסביב לפתחי הביוב בבית או בחצר. אם רוצים, ניתן גם להוריד את המים בשירותים כדי לבדוק האם יש נזילה או לעקוב אחר מעבר המים מחדרי הרחצה אל פתחי הביוב המרכזיים. שנית, את הצורך בשירותי איתור נזילות מגלים באמצעות ריחות לא נעימים. רוב הנזילות נגרמות בגלל עומס על הצנרת וריחות של ביוב מעידים על פעילות לא תקינה ברמה המוניציפאלית או הארצית.

בעבר עבודתו של האינסטלטור דמתה לעבודת בילוש וגישוש. בעלי הדירה היו מזמנים אותו כשחשדו שמדובר בנזילה גלויה או סמויה. והוא היה צריך לבדוק לאורך הקירות על סמך נסיונו, או באמצעות ניחוש מושכל את מקור הנזילה. חשדם של בעלי הבית יכול היה להתעורר מכמה גורמים. בנזילה סמויה מדובר היה בחשבונות מים כבדים ללא הסבר ברור. ואילו כאשר מדובר בנזילה גלויה אנו נראה כתמים, עובש , נזק לקירות ולתקרות, חלודה בצינורות. אבל גם כל הסימנים הללו עדיין לא הצליחו לסמן לאינסטלטור היכן בדיוק נמצא מקור הצרה הזו. לכן איתור נזילות מים בצפון או בדרום הארץ הם זהים לחלוטין, שניהם דרושים מאוד, ושניהם נפתרים נכון להיום באמצעים טכנולוגיים.

מהיכן יכולה לנבוע הנזילה איתור נזילות מים בצפון

כאשר מדובר בדירת מגורים, הרי שמקור אפשרי לנביעת הנזילה יכול להיות אחד משלושה מקורות. הראשון, מצינורות המספקים מים נקיים . השני, מצינורות המעבירים מי דלוחים וביוב, או לחילופין מצינורות של מערכות הסקה ומיזוג.

לכן כאשר מזמנים אינסטלטור לבדוק את מקור הרטיבות שעל הקיר, הדבר הראשון בסדר הפעולות שלו יהיה לזהות את המקור. הוא יכול לעשות זאת על פי מיקומה של מערכת הצינורות המעורבת, לפי סוג הרטיבות, או לפי בדיקות חיצוניות המתייחסות למערכת בכללותה. לדוגמה, איתורה של נזילה בצנרת המים הנקיים או במערכת ההסקה תעשה על ידי בדיקת לחץ, שבמהלכה ניתן יהיה לראות אם המערכת מאבדת מים. אם מדובר במי הדלוחין או הביב הרי חסימה של מוצא הביוב תאפשר לו לבדוק להיכן נעלמים המים. לכן כל אינסטלטור, מכל מקום במדינה, יכול לעשות בדיקות פשוטות מעין אלו לשם איתור נזילת מים בצפון, בדרום או במרכז.

איתור נזילות מים בצפון או בכל מקום אחר חייב להעשות במהירות

ואכן איתור נזילות מים ותיקונן יש לבצע כמעט ללא עיכוב. נזקי המים עלולים להיות כבדים ולהשליך על חלקים שונים במבנה. הם יכולים להתבטא בנזקי צבע וטיח, או נזקי ריצוף וחיפוי. שלא לדבר על נזקי חלודה או נזקים של עובש ופטריות היכולים להשפיע על בריאותם של דרי הבית, במיוחד אם הם רגישים לכך. וכמובן שגם האסתטיקה של הבית נפגמת. לא פעם מדובר בנזקים הפולשים לדירת השכנים, ואשר אי טיפול בהם יכול להביא לסיכסוך קשה מולם.

שימוש במצלמה טרמית – פתרון קל במיוחד

כדי לחסוך בזמן ובמאמצים רצוי להשתמש במצלמה טרמית שתהיה מסוגלת לאתר נזילות ממש מבעד לקירות. מאחר ומדובר במצלמה המבוססת על חום היא יכולה לגלות את הנזילה המתרחשת בתוך הקיר, כאשר זו מביאה לשינוי טמפרטורת בסביבת הנזילה. כאשר מתרחקים במקרה זה ממקור הנזילה משתנה הטמפרטורה. במכשיר עצמו בא הדבר לידי ביטוי באמצעות צבעים שונים המאפשרים איתור נזילות מים בצפון או בדרום הארץ היינו הך.

איתור נזילות מים בצפון

בחברת תדמור טכנולוגיות מביאים לכל רחבי הארץ את הציוד המתקדם ביותר עבור איתור נזילות גדולות או קטנות. אנו מתחייבים לשירות אמין וביצירת קשר עם נציגינו נוכל לתאם עבורך שירות מהיר ויעיל של איתור נזילות מקצועי.

 

כיצד יודעים איזה תיקון יש לבצע?

מרזבים ישנים ולא תקינים, בעיות באיטום המבנה, ברזים תקולים, מערכות אינסטלציה ישנות, צינור שבור, פגעי מזג האוויר ועוד: כולם יכולים להיות מקור לנזילה. בשל כך יש תמיד להיעזר בחברות בנייה ושיפוצים מקצועיות על מנת לאתר את הסיבה לנזילה ולתקן אותה בהתאם לתקלה שהובילה לנזילה מלכתחילה.

לסיכום, אם בעבר על מנת לאתר נזילה היה צורך בהרס של קירות ומרצפות כדי להבין את מקור המים, כמו גם באבחון ושיפוצים מסיביים הרים שכיום, בכל הנוגע אל איתור נזילה, מצלמה טרמית משמשת פתרון מושלם!

 

הידע המקצועי העומד לרשותנו לצד השימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הם אלו המאפשרים לנו להעמיד לרשות קהל לקוחותנו את הפתרונות המתקדמים, היעילים והמהירים ביותר לאיתור נזילות מכל הסוגים.

נשמח לסייע לכם בביצוע בדיקות יסודיות לרבות איתור תקלות בצנרת ניקוז וביוב,איתור נזילות במצלמה טרמית. איתור נזילות סמויות בצנרת כתוצאה מחדירת גשם, איתור ליקויים במערכות אינסטלציה ואיטום תוך מתן שירות מקצועי ועמידה מדויקת בלוחות זמנים. אנו עובדים בפריסה ארצית ומעניקים שירות מלא, זמין ומקצועי לקהל לקוחותנו. צרו עימנו קשר עוד היום ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי ובדרך אליכם לאיתור בעיית הנזילה ומציאת פתרון מתאים.

 

 

ביוב סתום, נזילות בקיר או רטיבות בתקרה זה סיוט גדול מאוד, השאירו את פרטיכם ואנחנו מבטיחים לכם שהסיוט הזה הולך להיגמר בקרוב מאוד.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!