פינוי אסבסט מחיר על ידי המרכז לפינוי אסבסט

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

כמו בכל שירות שאנו מזמינים וכל מוצר שאנו רוכשים, מחיר הוא פרמטר שיכול להכריע את החלטת הרכישה שנקבל. יחד עם זאת, ישנם מוצרים וישנם שירותים בהם המחיר לא יכול להוות עילה לירידה מתחת לרף מסוים של סטנדרטים. בדיוק כפי שכאשר אתם קונים טלוויזיה חדשה, אתם תקפידו לקנות טלוויזיה של מותג איכותי ואז אולי תבחרו את הדגם הזול שלו כדי לעמוד במסגרת התקציב שעומד לרשותכם, כך גם ובעיקר בתהליך של פינוי אסבסט מחיר לא אמור להכריע את ההחלטה שתקבלו. למעשה, המקרה של פינוי אסבסט הוא הרבה יותר קריטי מאשר רכישת טלוויזיה חדשה.

מה קשור המחיר לאיכות הביצוע של פינוי אסבסט?

ובכן, מלכתחילה בשירות פינוי אסבסט מחיר אמור לשקף את היקף המאמץ הנדרש להשלמת התהליך וקבלנים מומלצים ניתן למצוא באתר המרכז לפינוי אסבסט. בניגוד להרבה חומרי גלם אחרים בענף הבניין והתעשייה, האסבסט הוא חומר מסוכן מאוד שיכול בקלות לשחרר מיליארדי סיבים מיקרוסקופיים לאוויר, לחדור לריאות האדם ולהוביל בסופו של דבר למוות. בעוד שלאורך שנים, "נח" האסבסט במקומו, דווקא בזמן הפינוי שלו קיים הפוטנציאל לנזק הרב ביותר, יותר מאשר לאורך כל חיי האסבסט ובדיוק מהסיבה הזאת, חייב תהליך הפינוי להתבצע בצורה מאוד מקצועית וזהירה. לאופן הביצוע של התהליך יש השלכות גם על המחיר. הפינוי חייב להתבצע על פי פרוטוקול מסודר שמחייב ביצוע צעדים מסוימים כמו הרטבה של לוחות האסבסט לפני הפינוי, פירוק זהיר וטיפול עדין בכל לוח בנפרד, הנמכה של הלוחות כשהם אטומים לגמרי ולא השלכתם מהגג וכן הלאה. כל אלה מאריכים מאוד את הפרויקט והופכים אותו למורכב יותר ועל כן יש להם השלכה גם על סוגיית המחיר.

עד כמה המחיר או הקונסטרוקטור צריך להנחות אתרם ?

ובכן, מומלץ לשכור את שירותיו של קונסטרוקטור אתם לחלוטין לא חייבים לבחור את מי שמציע לכם את השירות במחיר הגבוה ביותר מתוך הנחה שהוא גם מבצע את המשימה בצורה המקצועית ביותר. בהזמנת שירות פינוי אסבסט מחיר הוא לא הפרמטר שצריך להכריע מבחינתכם. מה שצריך להכריע הוא שאתם מזמינים את השירות מגורם מקצועי שהוסמך והורשה לפינוי אסבסט על ידי הרשויות ושאותו גורם מקצועי אך מבצע את הפינוי על פי כל הכללים המחייבים עד האחרון שבהם. לאחר שווידאתם את זה, תוכלו לבחור את הגורם המקצועי שמציע לכם את המחיר הנמוך ביותר. בכל מקרה, אתם רוצים להימנע מבחירת נותן ההצעה הנמוכה ביותר רק בגלל שזו ההצעה הנמוכה ביותר ומבלי שאתם יכולים לוודא שאותו גורם אכן מבצע את הפינוי בצורה המתחייבת על פי החוק. אז לא חייבים לבחור ביקר ביותר כדי לקנות איכות לכאורה, אבל עוד יותר גרוע לבחור בזול ביותר רק כדי לצאת בזול. שימו לב שלביצוע לא נכון של פינוי אסבסט מחיר גבוה הרבה יותר מכל סכום כסף ואת המחיר הזה גם אתם צפויים לשלם כמו אנשים רבים בסביבתכם והרבה מעבר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!