צילום צנרת ניקוז

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

ניקוז הוא פונקציה קריטית בכל מקום שבו יכולים להצטבר מים או נוזלים אחרים. שיבוש במערכת או בצנרת ניקוז יכול להוביל למפגעים משמעותיים, לרבות מפגעים תברואתיים, סביבתיים ובטיחותיים. בשונה מסוגים אחרים של צנרת, המטרה בצנרת ניקוז היא לוודא שהיא תקינה לפני שמתחילות הבעיות. צנרת ניקוז היא תקינה כאשר אין בה סתימות ומתאפשר מעבר חופשי של מים דרכה. מן הסתם, גם סדקים ונזילות בצנרת הם תקלה, אבל הם לא מונעים את תפקודה התקין של הצנרת כצנרת ניקוז. בכדי לוודא שהצנרת אכן תקינה ובכדי לאבחן סתימות כאשר ישנה כבר תקלה, ניתן לבצע צילום צנרת ניקוז ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות.

למה לצלם צנרת ניקוז?

תחילה חשוב להבהיר כי השירות של צילום צנרת ניקוז לא לפתיחת סתימה בצינור הניקוז בגינה שלכם. לשם כך אפשר פשוט לדחוף חוט ברזל גמיש שיפנה את הסתימה. צילום צנרת ניקוז הוא פתרון שמיועד לקווי ניקוז ארוכים ואולי גם מורכבים. צנרת כזאת קיימת במפעלי תעשייה, בבניינים משותפים אבל גם בכל בית. כך למשל, צנרת הניקוז בחדר האמבטיה שלכם כוללת בתוכה מספר הסתעפויות ומספר צמתים ואלו יכולים ללכת ולהתרבות ככל שיש יותר חדרים רטובים בבית, שבסופו של דבר מנוקזים כולם באמצעות אותה צנרת ניקוז. במקרה כזה, יכול הכיור בחדר האמבטיה השמאלי למעלה לעלות על גדותיו, אבל הסתימה היא בכלל בצינור הניקוז של חדר השירותים בקומה התחתונה. במקרים אלה, היכולת שלנו לראות את הצנרת, יכולה לחסוך לנו זמן רב, מאמץ רב ולכן גם כסף רב בפתרון הבעיה.

כיצד מבוצע צילום צנרת ניקוז?

צילום צנרת ניקוז נעשה באמצעות מערכות המשמשות כיום בעיקר לצילום של מערכות ביוב. המדובר על צינור גמיש שבקצהו מותקנת מצלמה זעירה ומקור אור חזק. המפעיל מחדיר את קצה הצינור אל צינור הניקוז ומכוון את תנועתו בתוך המערכת תוך שהוא רואה על גבי מסך בחוץ, את כל האזורים בהם עוברת המצלמה. כך יכול המפעיל לבחון את דפנות הצנרת, את מצב הצנרת מבחינת עומס לכלוך ולבסוף גם לאתר סתימות חלקיות או מלאות, לסמן את המקום המדויק שלהן ולאפשר תיקון מהיר עם גישה מיידית לאזור הספציפי בו מתקיימת הסתימה מבלי לגרום נזק היקפי.

צילום צנרת ניקוז הוא שירות שכדאי להזמין בכל מבנה שבו יש מערכת ניקוז מורכבת למי גשמים ולעשות זאת לפני החורף, במיוחד אם המערכת נוטה להיסתם בכל חורף מחדש. כמו כן, את הצילום ניתן לעשות כמובן לאחר שהצנרת כבר נסתמה, במטרה לאתר את הסתימה ולבצע תיקון מתאים. חברת תדמור טכנולוגיות מציעה מגוון רחב של שירותי אינסטלציה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ובכלל זה, מציעה גם שירות צילום צנרת ניקוז בבתים פרטיים, בבניינים משותפים, במפעלים ומבני תעשייה ובכל מרחב אחר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!