צילום קווי ביוב בבאר שבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

הצפה של הביוב בחצר? הזמנת אינסטלטור שמציע לחשוף את כל קוו הביוב אשר קבור באדמה ולאתר את מוקד הבעיה? הוא מציע מחיר מטורף? זה הזמן לצלם את הצנרת מבפנים ולחסוך כסף בכל מה שקשור לתחום צילום קווי ביוב בבאר שבע או בכל עיר אחרת.

כלים לאיתור ותיקון צנרת

בירת הנגב הדרומית והחמה, הוכרזה כעיר ב-1906. העיר באר שבע מתפתחת מאוד בשנים האחרונות ובכל זאת הרבה מהבנינים בעיר הם ישנים ומערכות הצנרת שלהם זקוקות להחלפה. הטכנולוגיה המתפתחת מציעה שיטות חדשניות לטיפול בבעיות בקווי ביוב ישנים, שיטות החוסכות זמן, אנרגיה ובעיקר הרבה כסף. בעבר, על מנת לאתר נזילה בקוו ביוב היה צורך לחפור באדמה ולחשוף את הצנרת לכל אורכה עד למציאת מקור הבעיה. היום בעזרת מכשור מתקדם זה הרבה יותר פשוט.

צילום קווי ביוב בבאר שבע חוסך זמן וכסף

במה יתרונו הגדול של הצילום? מרבית צינורות הביוב מוחבאים מתחת לאדמה, מתחת לרצפות או בתוך קירות. על מנת לאתר נקודה אחת של נזילה, לפני המצאת מצלמות הצנרת, היינו נאלצים לחפור עמוק באדמה או לשבור רצפה או קיר, להוציא את הצנרת ולהתחיל לחפש את הסיבה לנזילה. צילום קווי ביוב למעשה מאפשר לצלם את הצנרת לכל אורכה וללא פעולות נוספות העלולות לגרום נזק נוסף מעבר לזה שכבר קיים. המצלמה מעבירה מידע למוניטור ואיש המקצוע מחליט על תכנית פעולה.

ההצמדות לישן

לא מעט אנשים מתקשים להתנתק מהרגלים ישנים ואף על פי שהם יודעים שישנן דרכים אחרות, יותר משתלמות ויותר קלות, הם נצמדים לישן, ויוצאים למעשה נפסדים. הפחד לשנות והקושי להשתחרר מהרגל הוא טבעי ומובן. אבל האמת היא שצילום קווי ביוב מעניק למשתמשים בו הקלה עצומה. הצילום מקצר את זמן העבודה, מוריד עלויות ומביא לתוצאות יותר טובות. העבודה עם המצלמה דורשת ידע ומקצועיות אשר לא לכל אינסטלטור יש.

חברה מקצוענית

כשמדובר על שימוש במכשור בטכנולוגיה מתקדמת, עדיף לשכור את שירותיה של חברה מסודרת ומומלצת בתחום נזילות מים, ידועה ובעלת מוניטין. בחברה כזו ישנם האנשים עם הידע המתאים והמקצועיות הדרושה. עובדים בעלי ידע בהנדסת אינסטלציה עם הבנה טכנולוגית רחבה. הדבר המדהים הוא כי במקרה הזה, השימוש באצעים טכנולגים הוא זה החוסך כסף לעומת הדרך הישנה הכרוכה בהוצאות לא קטנות.
העבודה הרבה, הזמן והנזק האפשרי בעקבות הטיפול בסופו של דבר מתורגמים לכסף לא קטן.

מזג האוויר בבאר שבע

באר שבע עיר מדברית יבשה. הבדלי טמפרטורה קיצוניים, סופות חול ורוחות מדבר עזות. צנרות אשר אינן עשויות מחומר חזק מספיק מתבלות מהר ואינן עומדות בפגעי מזג האוויר. להוציא צנרת ישנה מהאדמה זה אומר לגרום לה נזק בוודאות גדולה מאוד. אין בזה הרבה הגיון לתקן נקודה אחת בצינור ולגרום נזק לכל שאר הצינור. צילום קוו הביוב נותן לנו אינדיקציה מדויקת על מצב הצינור מבלי הצורך להזיז אותו ואפשרות להתיעץ עם מומחה במהלך הבדיקה תוך צפייה במוניטור, על המשך הטיפול.

זה תרחיש מוכר ומעצבן שחוזר על עצמו שוב ושוב: ארוחת הערב הסתיימה, מסיימים לשטוף את הכלים והמים בכיור מסרבים להתנקז. שוב פעם סתימה, שוב מחפשים אשמים. אולי כדאי לבדוק את הביוב?

צילום צנרת ביוב בבאר שבע מבית תדמור טכנולוגיות

כשמדברים על סתימות חוזרות ונשנות, על פי רוב האשם המידי נופל על שימוש לא אחראי בצנרת הביתית. הוי אומר, זריקת שאריות מזון לחור הניקוז בכיור. אך לעתים הבעיה נעוצה במקום אחר, והוא בצנרת הביוב עצמה, וכדאי מאוד לבדוק את העניין על מנת לטפל בבעיה הזו פעם אחת ולתמיד. הכלי היעיל ביותר הידוע כיום לאיתור בעיות בצנרת הביוב הוא פשוט לצלם אותו. התהליך הוא פשוט: מחדירים מצלמה מחוברת לכבל אל תוך פתח הביוב וצופים במסך המציג את הווידאו. כך, ניתן בקלות לאתר תקלות או סתימות אם ישנן ואין צורך לנחש את מיקום הסתימה.

צילום צנרת ביוב בבאר שבע

האם ניתן לקבל שירותי צילום צנרת ביוב בבאר שבע?

כמובן, אך הרבה לפני שנתעסק בפתרונות מבוססי מיקום, כדאי לציין מספר בעיות נפוצות בצנרת הביוב שניתן לאתר באמצעות המצלמה. כמו למשל, חדירת שורשים לצנרת הביוב: מצב שבו שורשי צמחים ועצים חודרים אל הצנרת, מסיטים אותה וגורמים לה לנזקים קשים. במרבית המקרים קשה מאוד לאתר את השורשים שכן מיקומם נמצא הרחק מהעץ. הפתרון היעיל ביותר יהיה, כאמור, צילום קווי הביוב באמצעות צוות מקצועי והסרת השורשים הבעייתיים. דוגמא נוספת היא טיפול בצנרת ישנה ומתפוררת.

תהליך הצילום על כל שלביו

על מנת לבצע שירות יעיל ומקצועי, על המקצוע לבצע את תהליך הבדיקה והתיקון בכמה שלבים יסודיים. ראשית, עוד לפני תחילת הצילום בפועל, יש לברר את מהות הבעיה ולתכנן את הצילום באופן המתאים ביותר. כמו כן מומלץ לעבוד כשתכנון הצנרת המקורי נוכח ונגיש. מטרת שלב זה היא לייעל כמה שיותר את הצילום ולצלם אך ורק מה שנדרש לשם פתרון התקלה ובכך לחסוך בזמן ובכסף. השלב הבא יהיה לצלם את הצנרת כפי שנקבע בשלב הראשון, והשלב הבא יהיה לאבחן את תוצאות הבדיקה ולהציע פתרון הולם.

שימושים נוספים

אכן, צילום קווי ביוב הוא כלי יעיל ומתקדם לאיתור וטיפול בתקלות – אך בכך לא מסתיימת תרומתו. ניתן, בין השאר, לבצע מעקב שנתי במערכות צנרת ציבוריות או פרטיות ובכך לעקוב אחר שינויים טבעיים במערכת שיגרמו עקב פגעי הזמן והשימוש התכוף, מעקב ומדידת השחיקה והבלאי של הצנרת, מעקב אחר תשתיות המשנה, גורמים מזיקים, תנאי שטח, גשמים וכו'. אבחון עקבי שכזה יאתר את הבעיות עוד בשלביהם הראשוניים ויסייע רבות לטיפול זול ויעיל.

צילום צנרת ביוב הוא המומחיות שלנו. לחברת תדמור טכנולוגיות ניסיון רב בצילום קווי ביוב, תוך שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם וביחס אישי מעולה ומחיר ללא תחרות. לפרטים נוספים ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או במייל.

תדמור טכנולוגיות

צילום צנרת ביוב, איתור כל סוגי הנזילות, איתור רשת חשמל ותקשורת, מחיר משתלם והגיוני, יחס אישי וליווי צמוד, מוניטין ומקצועיות בלתי מתפשרת. את כל אלה ועוד תעניק לך חברת תדמור טכנולוגיות, כל שעליך לעשות הוא ליצור אתנו קשר ואנחנו נחזור אלך בהקדם.

צילום קווי ביוב בבאר שבע

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!