תיקון צנרת ללא חפירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מאחר ורוב הצנרת המשמשת אותנו להובלת מים וביוב, קבורה בתוך הקירות, מתחת לרצפה ומתחת לאדמה, קשה לחשוב על האופציה של תיקון צנרת ללא חפירה. מן הצד השני, קשה גם לחשוב על סיטואציה בה לא קיימת שום אפשרות לחפור בכדי לבצע את התיקון. העניין הוא שישנן בהחלט סיטואציות כאלה שבהן נדרש תיקון של הצנרת ללא חפירה, ורק לשם דוגמא נזכיר את המצב של צינור שעובר מתחת לבית או מתחת לתוספת של חדר לבית. במקרה כזה, חפירה יכולה לערער את כל יסודות הבית ולהיות יקרה מאוד ומסורבלת מאוד. אז האם ניתן בכלל לבצע תיקון צנרת ללא חפירה? את התשובה נותנים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המתמחה בשירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיות חכמות ומתקדמות.

למה לא לחפור?

הדעת אומרת שאם הצינור קבור בתוך הקיר או בתוך האדמה, אז בכדי לתקן אותו יש לחפור כך שניתן יהיה לגשת אליו ולבצע את התיקון. את איתור הנזילה אפשר אולי לבצע באמצעות מכשור חכם שמאפשר איתור ללא נזק היקפי וללא שבירת קירות או חפירה באדמה, אבל מרגע שזיהינו את מיקום התקלה, הרי שיש חובה לבצע חפירה בכדי להגיע לצינור שיש לתקן. העניין הוא שישנם מקרים בהם אי אפשר לחפור. מקרים אלה כוללים תשתיות צנרת שעוברות מתחת למבנים, תשתיות שעוברות בסמוך לתשתיות רגישות אחרות כמו תשתיות חשמל ותקשורת וכל מקרה אחר שבו העלות תועלת של החפירה היא לחלוטין לא כדאית. במקרים אלה, יש למצוא אלטרנטיבה שתאפשר לנו לבצע תיקון צנרת ללא חפירה ועל אף שאפשרות זו לא הייתה קיימת בעבר, היום היא דווקא כן קיימת.

איך עושים את זה?

בכדי לבצע תיקון צנרת ללא חפירה אנחנו צריכים לעמוד במספר תנאים: אנחנו חייבים לדעת בדיוק היכן התקלה, אנחנו חייבים להיות מסוגלים להגיע פיזית אל מקום התקלה ולראות את המרחב ואנחנו חייבים להיות מסוגלים להגיע אל מקום התקלה ולבצע בו פעולות פיזיות שנדרשות לצורך ביצוע התיקון. אבל ישנן גם אפשרויות אחרות. כך למשל, אפשר לבצע תיקון צנרת ללא חפירה ממש כפי שעושים ניתוח זעיר פולשני בבית חולים, באמצעות מכשור חכם שמחדירים דרך חור באדמה וביצוע פעולות פשוטות באמצעות עזרים מותאמים. לחילופין, ניתן להשתמש בחומרים ייעודיים שאותם אנו מחדירים דרך קצה הצינור ומקדמים אותם עד לאזור התקלה, שם הם עושים את פעולתם (שרוול פלסטיק, חומר שמתקשה על דפנות הצינור ואוטם אותו וכן הלאה).

עולם האינסטלציה היום הוא עולם מתקדם מאוד ויש אפשרות לעשות כמעט הכל ללא מגע יד אדם, ובכלל זה גם תיקון צנרת ללא חפירה. תדמור טכנולוגיה היא חברה שמתמחה בדיוק באינסטלציה הזאת, ומספקת שירותי אינסטלציה מתקדמים באמצעות טכנולוגיות חכמות וחדשניות, הן לאיתור נזילות והן לתיקון שלהן ללא חפירה וללא נזק היקפי.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!