3 טיפים חשובים לפני איתור נזילות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

חוששים כי יש לכם נזילה בבית? הצעד הראשון שאותו תעשו יהיה לקרוא לאיש מקצוע. איש מקצוע בדמות אינסטלטור ינסה לבחון את המצב על מנת להבין בדיוק מה קורה. אך ישנם כמה טיפים חשובים שמוטב לכם להכיר אותם לפני שתזמינו איש מקצוע. הטיפים הללו יהיו חשובים מאוד, במיוחד אם זוהי הפעם הראשונה שבה אתם מזמינים אינסטלטור. אחרי שתכירו את הטיפים האלה, אף אחד לא יתפוס אתכם לא מוכנים. תוכלו לדעת מה לעשות כדי להוציא את מירב התועלת מהעבודה עצמה על כל גווניה.

 

מתמקדים במוקד של הנזילה

נזילה עשויה להתפרס על פני אזורים שונים בבית, וככל שהזמן עובר היא גם תחמיר. אך על מנת שעבודת האיתור תהיה יעילה, יהיה עליכם להתמקד במוקד של הנזילה. כלומר במקום שממנו היא התחילה, שם בעצם נמצאת הבעיה המשמעותית שאיתה תצטרכו להתמודד. אם לא תטפלו במוקד של הנזילה, אתם עוד עלולים למצוא אתכם בבעיה רציני מאוד. יכול להיות כי תפתרו נזילות בכל מיני אזורים שונים בבית, אך את הבעיה הראשית לא פתרתם. בתוך זמן קצר תמצאו אתכם שוב נמצאים בדיוק באותו המצב שבו הייתם לפני כן.

 

אל תאתרו נזילה באופן עצמאי

נדמה לכם כי איתור נזילות זוהי משימה שתוכלו לבצע אותה בעצמכם? אנו מציעים לכם שלא להכניס ראש בריא אל תוך מיטה חולה. מוטב כי תפנו לאיש מקצוע שיעשה את העבודה הזאת עבורכם. אותו אינסטלטור יצליח לאתר את מקור הנזילה, וגם יספק לכם פתרונות נוספים. לאחר איתור הנזילה ישנו צורך לבצע ייבוש תת רצפתי ועוד כל מיני פעולות שונות אחרות. כך שאם תיקחו את המשימה כל הכתפיים שלכם, מאוד יכול להיות כי היא לא תושלם בהצלחה. כך שמוטב שתזמינו אליכם איש מקצוע שמכיר את העבודה.

 

אחריות בסיומה של העבודה

האינסטלטור סיים את העבודה בצורה מוצלחת? על מנת שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם לדרוש לקבל אחריות על העבודה. כלומר אחריות שתוכיח כי העבודה בוצעה בדיוק לפי כל הכללים השונים. אם אינסטלטור לא מספק אחריות על העבודה, ככל הנראה הוא לא ביצע אותה כמו שצריך. גם על ייבוש תת רצפתי או כל עבודה אחרת שמתבצעת בנוסף ישנו צורך לדרוש אחריות. רק כאשר תקבלו אחריות תהיה לכם את היכולת לדעת כי אתם עשיתם את הבחירה הנכונה. הזמנתם אליכם איש מקצוע שמוכן להתחייב על העבודה שאותה הוא בעצמו ביצע.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!