איתור לחות מתחת לריצוף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מהי רטיבות מתחת לריצוף? כיצד היא נגרמת? כיצד ניתן לבצע איתור לחות מתחת לריצוף? או האם ניתן להימנע ממנה? זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר הבא!

לחות מתחת לריצוף נגרמת בעקבות מים הנמצאים שם וככל הנראה אין להם לאן לזרום, המים אינם יכולים להתאדות ולכן, נספגים אל תוך הטיח, דבר זה יכול לגרום בנוסף לרטיבות בקירות הבית וכן לנזק רב.

מצב זה יכול להיגרם בעיקר בעקבות כך שיש בעיות בצנרת הנמצאת מתחת לריצוף, במידה והצנרת מתחת לריצוף הינה צנרת לקויה דבר זה יכול לגרום לרטיבות מתחת לריצוף, דבר נוסף שיכול לגרום לרטיבות כזו היא שישנה אפשרות כי קיים פיצוץ בצנרת מתחת לריצוף.

מקרים אלו יכולים לקרות בעיקר בבתים ישנים, מכיוון שהצנרת עשויה מברזל ומתמלאת באבנית עם השנים, לחץ המים בצנרת יכול לגרום להתפרץ, וכן למים לנזול מתחת לריצוף.

רטיבות בבית

האם ישנה אפשרות להימנע מלחות מתחת לריצוף?

כמו שכולם יודעים, בעיות של רטיבות נזילות וכו', הם בעיות אשר אין באפשרותנו למנוע, זאת מכיוון שאין לנו אפשרות למנוע פיצוץ פתאומי ולא צפוי של הצנרת, כאמור פיצוץ בצנרת יכול לנבוע מרשלנות בהתקנה, אך באותה מידה יכול להיות שמדובר כבר בבלאי בצנרת, דבר אשר יצריך החלפתה. בחלק מהמקרים כדאי לבצע צילום צנרת ביוב.

מה שאתם כן יכולים לעשות זה איטום מקצועי למקלחת, חשוב להבין כי איטום בחדרי המקלחת אינו בשביל היופי אלא בעיקר על מנת להימנע מבעיות כאלו.

ברוב המקרים לחות מתחת לריצוף מגיע ממקלחות הבית ולכן, חשוב שהאיטום הנמצא בחדר המקלחת שלכם ייעשה על ידי אדם מקצועי בתחומו.

כיצד תוכלו לזהות לחות מתחת לריצוף בביתכם?

איתור לחות מתחת לריצוף יכול לנבוע בעקבות אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • רטיבות מעל הפאנלים.
  • רובה אשר קיים ומשנה את גוון הצבע שלו.
  • כתמי רטיבות על קירות.
  • סימן המראה להתקלפות בין הקיר לרצפה.
  • רטיבות במשקופים.

אחד מהסימנים הללו יכול להראות על רטיבות ואיתור לחות מתחת לריצוף, ולכן במידה ואתם נתקלים באחד מהסימנים הללו מומלץ להזמין בעל מקצוע מומחה בתחום איתור נזילות על מנת שיוכל לאתר את מקור התקלה, לאחר שבעל המקצוע יזהה את התקלה תוכלו להזמין איש מקצוע המתמחה באיטום על מנת שיוכל לאטום במקצועיות כך שהתקלה לא תחזור על עצמה שנית.

בנוסף מומלץ להזמין בעל מקצוע אשר מתמחה באיתור נזילות עם מכשורים טכנולוגיים חדשניים ולברר על איתור נזילות מים מחיר, כך בעל המקצוע לא צריך לעשות בלאגן רב בפירוק הריצוף, וכן ההוצאה שלכם תהיה קטנה יותר.

מה הנזק היכול להיגרם במידה ומתעלמים מהבעיה ולא דואגים לטיפול מהיר?

במידה והינכם גרים בבניין רב דיירים, רטיבות כזו יכולה לעשות נזק לבטון וכן לתשתיות הבית, דבר זה יכול לגרום לנזק רב לא רק לכם אלא שבמידה ואכן לא תטפלו בבעיה המים יחלחלו להם ויעשו נזל לשכן הגר מתחת לביתכם, סיטואציה כזו יכולה להיות לא נעימה כלל, בנוסף שתיאלצו בסופו של דבר לתקן את הנזק שנוצר אצלכם וכן את הנזק שנוצר אצל השכן בעקבותיכם, דבר זה יגרום לכם לעלויות לא קטנות שאתם יכולים בהחלט לחסוך לעצמכם במידה ותטפלו בבעיה בזמן.

בנוסף, בעקבות הרטיבות יכול להיגרם נזק לריהוט הקיים בבית, לנזקים בחשמל, בנוסף לכל זאת במידה ולא מספיק, רטיבות יכולה לעלות לכם עובש ופטריות, דבר זה הינו מסוכן ולא בריא לבריאות של בני אדם כלל.

לכן, במידה ונתקלתם באחד מהסימנים שהוזכרו למעלה, קראו לאיש מקצוע על מנת שיוכל לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה במקצועיות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!