איך גגון למרפסות משדרג מרפסות ולמניעת נזילות ?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

בקיץ הישראלי הקופח, כמעט כולם מעוניינים להפיק את המרב מבריזה נעימה. מרפסות מהוות תוספת נפלאה לדירה בחודשים החמים, אבל בעלי דירות רבים אינם מנצלים את המרב מהחללים החיצוניים הייחודיים האלו. שעות של רגיעה והתאוששות או מפגשים עם בני משפחה וחברים, אלה הם הרגעים היקרים בהם תוכלו לחיות את חיי החוץ שלכם במלואם. גגון למרפסות לא רק נותן לכם צל, הוא מציע הזדמנויות חדשות ליהנות מהחיים. באמצעות גגון צל למרפסת אנחנו יכולים לצאת החוצה כמעט בכל ימות השנה ולהנות מצל. הרי כולנו מבינים ומודעים לנזקים של קרני השמש וכך באמצעות הגגון אין צורך להגביל את עצמנו, שהרי כמעט בכל השנה נעים כאן בארץ. ניתן להתקין במרפסת מאוורר, פטריית חימום או מזגן נייד והנה לכם כמעט 100% מהזמן הפנוי שלכם לבילוי באוויר הפתוח.

גגון למרפסות מספק הגנה בימים חמים ואווירה נעימה הרבה אחרי שקיעת השמש

בבחירת גגון מעוצב, אתם בוחרים באיכות הטובה ביותר ובשעות אינסופיות של כיף קליל באוויר נעים.

אז אם יש לכם מרפסת אבל אינכם משתמשים בה לעתים קרובות מכיוון שהיא חמה או חשופה מדי, מאמר זה יסביר לכם איך גגון למרפסות משנה את החלל החיצוני שאינו בשימוש.

צל נעים

היתרון הברור של גגון למרפסות הוא הצל המעולה שהוא מספק מהשמש. קל לשלוט בו באמצעות שלט ידני או אפליקציה במכשיר חכם. גגונים נפתחים או נסגרים בעדינות על מנת לכסות או לחשוף את המרפסת שלכם בלחיצת כפתור.

לכן, בין אם אתם מעוניינים ליהנות מהשמש או ליצור קצת צל, הגגון הופך את המרפסת שלכם למקום נוח להירגע בו בכל עת.

הוספת תאורה

הנאה מהמרפסת בשעות היום והערב, זמינה עם התקנת מנורות משולבות על גגון למרפסות. נורות הלד היעילות במיוחד יוצרות זוהר נעים מתחת לגגון כך שתוכלו ליהנות מבילוי בחוץ למשך פרקי זמן ארוכים.

חוץ מזה, העיצובים מסוגננים ואלגנטיים בגימור מסודר ומיוצרים מחומרים עמידים בפני טחב לעמידות נוספת.

פרטיות

אם ביתכם ממוקם בקומה נמוכה והשכנים שגרים בקומות גבוהות ממול משקיפים על המרפסת שלכם, גגון למרפסות הוא שיטה מצוינת ליצור קצת פרטיות. כל שעליכם לעשות הוא לפרוס את הגגון וליהנות ממנוחה על המרפסת שלכם בבידוד מוחלט.

בשורה התחתונה, גגון למרפסות זמין במגוון סוגים את כולם ניתן למצוא באתר המרכז לפרגולות אלומיניום

עכשיו זה הזמן להזמין גגון למרפסות. אם אתם מעוניינים להבין יותר על האופן שבו גגון חשמלי אוטומטי ישדרג את המרפסת שלכם, פנו למומחים בתחום.

לפני שמתקינים גגון למרפסת מומלץ לקחת בחשבון את הגודל של הגגון בהתאם לגודל המרפסת וכמות הצל שאתם רוצים ליצור, את החומרים מהם הגגון יהיה עשוי, האם תרצו לשלב עם הגוון פתרון הצללה נוסף וכמובן לבחור ספק אמין, מקצועי שיספק לכם גגון איכותי ועמיד.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!