איתור נזילות מים המלצות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מבנים פרטיים, מבני ציבור, בתי עסק, מוסדות ושלל מבנים פרטיים או ציבוריים: כולם חשופים מידי יום לתקלות שונות כמו גם מורכבות, בעוד שנזילות, רטיבות, דליפות, פיצוץ צינורות, ביובים דולפים ועוד – כולן תקלות שחשוב לטפל בהן ויפה שעה אחת קודם! שכן העדר טיפול יוליד נזקים חמורים בעתיד הקרוב.

כדי להבין יותר חשוב לדעת כי אחת הפעולות שרבים חייבים לבצע בזמנים של בעיות אינסטלציה במבנה, היא איתור נזילות מים. המלצות, שיטות ופתרונות כולן כאלה שנדון בהן בהמשך.

איתור נזילות מים המלצות, שיטות ופתרונות

נזילה במבנה היא תקלה שעלולה להפריע לנו בכל זמן, כאשר נזילות הבוקעות באלמנטים בתוך המבנה ומחוצה לו, חייבות התייחסות, שכן העדר טיפול והעדר תיקון מקצועי: יוליד נפיחות בקירות, התרוממות של מרצפות, פגיעה ונזקים במבנה, כמו גם שעובש ולחות הנוצרים כתוצאה ישירה של נזילה – עלולים להוביל לתחלואים בקרב בני אדם ובעלי חיים אשר נמצאים באזור.

בשל כל אלה, חשוב להבין ולהכיר את הסיבות השכיחות לנזילות, כמו גם לדעת כיצד מטפלים ומאתרים את מקור הנזילה, איך בוחרים את אנשי המקצוע המומחים בתחום וכיצד מבצעים איתור נזילות במצלמה טרמית או איתור נזילות בגז.

מהן הסיבות העיקריות להיווצרות נזילות במבנה?

בכל הנוגע לסיבה להיווצרותן של נזילות כמו גם נפיחות בקירות, דליפות, עובש ורטיבות בכל מקום: חשוב לדעת כי הסיבות להיווצרות יכולות להיות מגוונות, כמו למשל: מרזבים תקולים הנמצאים על הגג, איטום מבנה חיצוני ופנימי לא תקין או כזה שדורש טיפול, ברזים תקולים, מערכות אינסטלציה לא מתפקדות, צינורות שבורים, גשם עז שחודר דרך חריצי המבנה ודרך חלונות שאינם אטומים, תוך שהסיבות עלולות להיות מגוונות ושונות. לכן חשוב תמיד  להיעזר במומחים בתחום השיפוצים והאינסטלציה, כדי להבין יותר, כמו גם כדי לאתר את הסיבה לנזילה וזאת על מנת לפתור אותה במהירות, אך ביעילות!

כיצד מאתרים נזילה ללא חציבה בקירות?

אם בעבר על מנת לאתר נזילה היה צורך בחציבה בקירות, בהרמת מרצפות ובביצוע שלל פעולות שהיו מחרבות חלקים ואלמנטים שונים במבנה, הרי שכיום ישנן מגוון שיטות מתקדמות לאיתור נזילה, ללא הרס, ביניהן:

איתור באמצעות מצלמה טרמית – איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית (ידועה גם בשמה: מצלמת אינפרא), יסייע לאנשי המקצוע לבחון את מצב הקירות במבנה ואת הרצפות, כמו גם את מערכות המים והביוב ללא הרס של קירות והכל באמצעות מצלמה שחודרת באמצעות קרני אינפראמבעד לקירות ובודקת באמצעות טכנולוגיה ייחודית את הטמפרטורה במבנה ובשאר אלמנטים הקשורים למערכות המים.

המצלמה, לאחר בדיקה צילום ותיעוד, תציג לאיש המקצוע סימנים ויזואליים של חום וקור שמסייעים לבעל המקצוע להבין מהיכן בדיוק נובעת הנזילה ולטפל בה באופן נקודתי איתור נזילות מים.

איתור באמצעות סטטוסקופ – איתור נזילות באמצעות סטטוסקופ (ממש כמו זה של רופא), מאפשר לאינסטלטורים ומומחים של חברות שיפוצים להקשיב לקירות ולרצפות במבנה ולהבין באמצעות תהודה ובאמצעות הניסיון של אותם אנשי מקצוע, מהיכן בוקעת הנזילה. בכך אפשר לאתר באופן נקודתי את מקור התקלה.

איתור באמצעות גז – שיטה נוספת לאיתור נזילה, מתבצעת באמצעות פיזור גז צבעוני שאינו רעיל בחלל וזיהוי הנזילה על פי הגז והפעולות שהוא מבצע, בעוד שגז עולה היכן שישנם מים קרים, מקורות לחות ורטיבות.איתור נזילות מים המלצות שיטה זאת מאפשרת זיהוי חכם ויעיל יותר ללא פגיעה במבנה.

כל אמצעים אלה מעולים ומתקדמים, תוך שהם מאפשרים ללקוחות לבצע תיקון מהיר יותר של מקור הנזילה, ללא צורך בשיפוצים או בתיקונים שדורשים עבודה רבה, מולידים פסולת בניין ואורכים זמן רב מאתר נזילות מים.

צילום קווי ביוב -אנו מתמחים גם בצילום קווי ביוב

האם אפשר לאתר נזילה לבד?

אם אתם רוצים לבצע איתור באופן עצמאי, חשוב לדעת כי בכל הנוגע לניסיון איתור נזילות מים,איתור נזילות מים המלצות  המלצות ישנן רבות לאיתור באופן עצמאי עם חסכון של שכירת אינסטלטור, כאשר  ההמלצה הטובה מכל היא סגירת ברזים במבנה ומחוצה לו ובחינת שעון המים.

ברזים שיסגרו אך עדיין יגרמו לשעון המים לפעול: הם כאלה שכנראה מהם בוקעת הנזילה, לכן שיטה זאת נחשבת טובה למי שרוצה לאתר את המקור ולבצע החלפת ברזים תקולים.

נזילות שנובעות מחדרי אמבטיה, מקלחות או מטבחים, קשורות לעיתים למחברים ולכלים הסניטריים, כמו גם לצינורות שמחברים את הצנרות לכלים. במקרים כאלה אפשר לבצע בזהירות פירוק של חלקים באסלות, בכיורים או באמבטיה (מומלץ להניח דלי מתחת לכלים הסניטריים למניעת הצפה), תוך שיש לבדוק מהיכן בוקעת הנזילה ולבצע תיקון והחלפה של כלים סניטריים וחלקים שונים תוך התייעצות עם מוכרים בחנויות בניין.

חשוב לדעת כי לעיתים סתימה בכלים סניטריים יכולה להוליד רטיבות והצפות ולכן יש להשתמש  בחומרים לפתיחת סתימות וזאת עם שימוש באמצעי הגנה כמו מגפיים גבוהות, כפפות וביגוד ארוך להגנה על הגוף איתור נזילות מים המלצות.

.

מהם הפתרונות למניעת נזילה?

בכל הנוגע לפתרונות שנועדו למנוע נזילה, ישנן מגוון דרכים לתקן נזילה ולהחזיר את החיים לקדמותם, כאשר חברות המתמחות בבנייה ושיפוצים יבצעו התאמה של סוג התיקון לאופי התקלה, כמו איטום מחודש של מבנה לא אטום, החלפת מרזבים, התקנת מערכות אינסטלציה חדישות, שאיבת לכלוכים מהביוב, סילוק עובש ולחות, תיקון מערכות הביוב, תיקון ברזים ושלל תיקונים ופתרונות מעולים שיסייעו לאורח חיים איכותי ונעים יותר במבנה.

כדי ליהנות מפתרון מהיר ואיכותי, חשוב תמיד לבצע את התיקון ואיתור הנזילה רק באמצעות אנשי מקצוע שיכולים להבטיח את המבנה ולהפוך אותו לנעים ומוגן יותר.

איתור נזילות מים, המלצות אודות הדרכים לבחור את אנשי המקצוע המומחים: 

עקב כך שכיום מבנים ישנים או כאלה שלא נבנו בפיקוח של חברות בנייה מקצועיות, סובלים מנזילות – מרבית חברות הבנייה והשיפוצים כמו גם אינסטלטורים מקצועיים, מאפשרים שירות תיקון נזילות.

עם זאת בכל הנוגע אל איתור נזילות מים, המלצות אודות חברות טובות חייבות להיות אותנטיות, לכן כדאי לקבל אותן מפורומים העוסקים בבנייה ושיפוצים, מחברים ובני משפחה, מלקוחות מרוצים של חברות אינסטלציה, אפשר לקבל המלצות על חברת אינסטלציה טובה ברשתות החברתיות, תוך בחינת ההצלחות והעבודה של בעלי מקצוע באתרים שלהם .

בנוסף מומלץ לבחור חברות שיפוצים המתמחות בתחום האיטום, עבודות אינסטלציה, עבודות בגובה, שיפוץ מבנים תוך בחירת אנשים מקצועיים שיודעים לבצע את כל הפעולות הדרושות למען ביצוע עבודות אינסטלציה מתקדמות, איתור נזילות מים המלצות.

חושדים שיש אצלכם נזילת מים מהצנרת בתוך הקירות או מתחת לריצוף? בדיקת נזילות מים שמתבצעת בשיטות עבודה חדשות בתחום האינסטלציה תוכל לגלות מה אכן מתרחש בצנרת שלכם מבלי לגרום כל נזק למבנה. בואו להכיר את האינסטלטורים החדשים.

בדיקת נזילות מים בשיטות חדשות

אם בעבר אינסטלטור נאלץ לבסס חלק ניכר מעבודתו על ניחושים וניסיון קודם – היום הוא כבר יכול לדעת מה קורה בתוך הצנרת שלכם בשלט רחוק. האינסטלטור המודרני כבר לא ממהר לשבור קירות או אריחי ריצוף מבלי לבצע תחילה בדיקת נזילות מים עם מצלמות תרמיות, מצלמות רובוטיות ומצלמות צינור. הטכנולוגיה החדשה בענף טובה גם לאינסטלטורים שמצליחים להיות כך יותר מדויקים וגם ללקוחות שחוסכים לעצמם נזקים מיותרים למבנה.

בדיקת נזילות מים עם מצלמה תרמית

שימוש במצלמות תרמיות מתבסס על הבדלי טמפרטורות. בדיקות לאיתור נזילות בצנרת שנמצאת בקיר או מתחת לרצפה מתבצעות תוך צילום / סריקה של האזור עם המצלמה. התוצאה הסופית תציג אלו אזורים מאופיינים בטמפרטורה נמוכה ואלו אזורים מאופיינים בטמפרטורה גבוהה. בהתבסס על הנתונים מצליח האינסטלטור לאתר מצבורי מים, נזילות ונתיבי זרימה של מים. בדיקת נזילות מים עם מצלמה תרמית מאפשרת את איתור מקום הנזילה בשלט רחוק.

איתור נזילות מים עם מצלמות ביוב

קיימים היום שני דגמים של מצלמות ביוב בהן משתמשים מאתרי נזילות  : דגם של מצלמה רובוטית ודגם של מצלמת צינור. השימוש בשני הדגמים מיועד רק לבעלי מקצוע מוסמכים ומנוסים. אם חשוב לכם לטפל בצנרת תוך גרימת נזק מינימלי למבנה חפשו מראש אינסטלטורים שמשתמשים במצלמות ביוב. גם כאשר אתם לחוצים בזמן וזקוקים לשירות מהיר, לא כדאי להתפשר על אינסטלטור שלא משתמש בטכנולוגיה החדשה או משתמש בה ללא הסמכה וללא הכשרה.

מדוע חשוב לבחור אינסטלטור מנוסה?

הפעלה של מצלמות ביוב דורשת יכולת שלא לכל האינסטלטורים יש. על מפעיל המצלמה לדעת לשלוט בה מרחוק, לכוון אותה, לנוע בתוך הצנרת העדינה ולפענח את הנתונים שהיא מעבירה. בידיים לא מקצועיות גם ציוד הצילום החדיש והטוב ביותר לא יצליח לאתר נזילות. תמיד כדאי לברור היטב את בעלי המקצוע שמגיעים אליכם הביתה. מבחן התוצאה מוכיח פעם אחר פעם שעדיף להמתין עוד שעה לאיש מקצוע מיומן וטוב מאשר להתמודד עם נזקים של עבודה חובבנית.

מתי מומלץ לבצע בדיקת נזילות מים?

בעיות של רטיבות נפוצות יותר בימי החורף אך הן מופיעות בכל חודשי השנה. על מנת לגלות מוקדם ככל האפשר את הבעיה עליכם לשים לב לסימנים של רטיבות בקירות (בועות בצבע, עובש, ריח רע), סימנים של רטיבות ברצפה (מים שעולים מהאריחים, תחושת רטיבות לא מוסברת באריחי הריצוף), סימנים של רטיבות בקירות חיצוניים, במרפסות חיצוניות ובגג הבית. בדיקת נזילות מים תגלה את מקור הנזילה ותבדיל בין רטיבות שנובעת מאיטום לקוי לבין רטיבות שנובעת מנזקי צנרת.

מדוע כדאי להשקיע בתחזוקת הצנרת?

ההשקעה שלכם בצנרת היא השקעה נבונה לטווח הארוך. בצנרת שמטופלת כראוי יהיו פחות נזילות ובעיקר, פחות הפתעות. צנרת לא תקינה פוגעת באיכות החיים של כל בני הבית וגם בתקציב. הזנחה של בעיות צנרת תגרום להחמרת נזק ובהתאם לכך גם להוצאות גבוהות יותר. אם חשוב לכם למנוע כאבי ראש עתידיים והוצאות כספיות גבוהות עליכם לטפל ולשפץ את הצנרת באופן קבוע. לקבלת המענה הטוב ביותר כדאי לפנות אל אינסטלטור מומחה שיוכל לאתר נקודות תורפה בצנרת ונזילות באופן יעיל, מדויק ומהיר.

לסיכום:

בדיקת נזילות מים שמתבצעת עם מצלמות מאפשרת קבלת מידע על המתרחש אצלכם בצנרת. חפשו אינסטלטורים שמשתמשים בטכנולוגיה החדשה ולא תאמינו כמה בקלות אפשר לאתר נזילות ולטפל בהן.

בדיקת נזילות מים

.

איתור נזילות מים בבית

איתור נזילות מים – כוחה של המצלמה התרמית

אחד היתרונות הבולטים של איתור נזילות בשנות ה-2000 טמון בעובדה שכאשר מאתרים את הנזילה, כבר לא צריך לשבור קירות או להגיע מתחת לרצפות במטרה לאתר את קו המים ומקור הנזילה או הפיצוף.

איתור מדויק של הבעיה יאפשר לבצע את התיקון בצורה יסודית. לקבלת הצעת מחיר מסודרת לגבי בדיקת רטיבות ונזילות בקירות הבית, פנו אלינו עוד היום ומומחה מטעמנו יחזור אליכם תוך זמן קצר. אנו פועלים בפריסה ארצית ומציעים מגוון של שירותים מקיף בתחום.

אנו חיים במציאות שבה בדירות רבות, הן חדשות בהן הקבלן רק סיים את עבודותיו לפני מספר חודשים והן בדירות ישנות יותר, אנו זקוקים לבעל מקצוע שידע לאתר סוגים שונים של נזילות ובעיות איטום. היום, תודות לטכנולוגיה מתקמת ולמכשור מיוחד, ניתן לאתר נזילות בצורה מהירה יחסית, מבלי לבצע עבודות חפירה והרס של התשתיות.

כל מה שכדאי לדעת על: איתור נזילות

נזילות מים וכשלים באיטום לא תמיד ניתן לצפות ולזהות בעין רגילה. בעבר, כאשר היינו מזהים רטיבות או נזילה, בין אם בקירות, בחלונות, בכיורים או במקלחת, עלינו היה לסגור לגמרי את שעון המים וברזי המים בבית ובחוץ בכדי לבחון את פעילות השעון, מה שהיה מצריך מאיתנו המון זמן לזיהוי והבנה של מיקום של נזילה. היום, באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן לחסוך את הזמן הזה ולאתר את הנזילה בדיוק מירבי.

סוגים של נזילות ובעיות איטום

  • נזילות בצנרת מים וצנרת ניקוז בתוך מבנה או נכס
  • איתור נזילות במרפסות, מרתפים ומבנים תת קרקעיים
  • איתור נזילות בקירוץ חוץ, גגות וחלונות
  • איתור נזילות בחדרי אמבטיה, מקלחות שירותים ומטבחים
  • היווצרות עובש

איתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם – מה זה כולל?

בין השאר, המכשור הזה כולל מצלמה תרמית המזהה את הצטברותם של הנוזלים באזורים מסוימים, בדיקה אקוסטית אשר מסייעת לנו לזהות נזילות בעומק, מצלמות אופטיות המיועדות למערכות ותשתיות ביוב ובדיקות מיוחדות של שעוני לחץ. המצלמות מאופיינות ברגישות של 0.04, כלומר רגישות של מאית המעלה. מה זה בעצם אומר?.

בעזרת השימוש במצלמה תרמית ניתן לזהות ולגלות רטיבויות אותן לא ניתן לבחון באמצעות עין רגילה. לרוב, נזילות מהסוג הזה מסתתרות מאחורי קירות, ריצופים וחיפויים של קרמיקות, מדרגות, פרקטים או שטיחים. לאחר פעילות המצלמה אנו מקבלים את ממצאי הבדיקה בדו“ח מרוכז המציג את חוות הדעת ובו מאופיין איתור מדויק של הליקויים, תמונות חיצוניות, תמונות תרמיות, הנחיות לתיקון הנזילה ואפילו עלויות משוערות של תהליך התיקון והשיקום.

נזילת מים מכל מקום ומבנה, הופכת לבלתי נסבלת, וזאת במידה והיא לא נעצרת בזמן ומטופלת כיאות, בזמן שהיא עלולה לגרום למגוון נזקים, החל מרטיבות ברצפות ובקירות, עובש, נפיחות של קירות המבנה, נזק לרצפות, בעוד שנזילה מקשה על היכולת לקיים את החיים כסדרם.

בשל כך רבים משתמשים במומחים בתחום, שבאמצעות גלאי נזילות מים מאתרים את מקור הדליפה ולאחר מכן פותרים את הבעיה. אבל מה צריך לדעת על גלאי מסוג זה? וכיצד הוא מסייע לטיפול ותיקון? כל המידע בהמשך.

קיימים כל מיני סוגים של נזילות

כאשר חלקן גלויות לעין ואחרות סמויות. סימנים המעידים על נזילה קיימת כוללים בין השאר ריח רע של טחב מהארונות או הקירות, נזילות של מים מהתקרה, הרצפה או הקיר, קילופים של הקיר, עיוותים של הקיר, הופעה של עובש ועוד.

ברוב המקרים המקום הרטוב או הפגום אינו המקור לנזילה, אלא רק האזור אליו המים מצאו את הדרך הנוחה ביותר לצאת או להגיע. אחד הסממנים לנזילה קיימת הוא התנפחות של חשבון המים. במאמר הבא נספר לכם את כל מה שצריך לדעת על איתור נזילות.

איתור נזילות

נזילות מים נחשבות לאחד מליקויי הבנייה החמורות והקשות ביותר לטיפול הן משום שמים מביאים איתם מגוון של בעיות נוספות ואפילו עלולות להוביל לנזק בלתי הפיך והן משום שלא פשוט לאתר את מקור הבעיה לנזילה. יחד עם זאת, תודות לשכלולים רבים בתחום, היום ניתן לאתר את מקור הנזילה תוך זמן קצר וללא מאמץ. כמובן שנדרשת טכנולוגיה וידע מקצועי לחפיפה עם תוצאות הבדיקה, מה שיאפשר לבצע את תיקון הנזילה על הצד הטוב ביותר.

מדוע מומלץ שלא לחכות עם תהליך של איתור נזילה?

לנזילות של מים יש נטייה להתפרס ולהתרחב. מה שמתחיל בתור סדק קטן בצינור, יכול להפוך לפיצוץ גדול שיגרום לצורך להחליף את כל הצנרת. יחד עם זאת, נזילות מים מתחת למרצפות או מאחורי הקירות עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לתשתיות וליסודות של המבנה ואף לגרום למבנה לאבד מיציבותו הטבעית. מים יכולים לגרום להופעה של עובש, לנפח את הקירות ואפילו לגרום לנזק בלתי הפיך למערכת החשמל הביתית. יחד עם זאת, בעיות רטיבות הנמשכות לאורך זמן ולא נפתרות תוך זמן קצר עלולות לפגוע בערך הנכס. לכן, אם אתם רק חושדים שיש נזילה באיזשהו מקום בבית שלכם, מומלץ לקרוא למומחים לאיתור נזילות.

בדיקה עצמית האם קיימת נזילה בבית

במידה ואתם חושדים שיש לכם נזילה בבית, מה שאתם יכולים לעשות הוא לסגור את שעון המים והמרכזי ואת כל הברזים שיש בבית בכל החללים. בשלב הבא יהיה עליכם להמתין בין 30-40 דקות. עכשיו לאחר שהמתנתם, גשו לשעון המים ובדקו האם המספר במונה השתנה. במידה והמספר אכן השתנה, זה מעיד על פיצוץ כלשהו בצינורות של המערכת הביתית. במידה ואין שינוי בכלל, יכול מאוד להיות שמקור הנזילה או הרטיבות קשורה לחדירה של מי גשמים כתוצאה מבעיות במרזבים, בעיות בידוד או איטום או כתוצאה מליקויי בנייה. במידה ויש בעיה באסלה, תוכלו לבדוק בעצמכם את אטם הניאגרה וברוב המקרים, כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להחליף אותו כי הוא שחוק.

סיבות לנזילה בבית

בלאי של צנרת
בלאי של חלקי חילוף
ליקוי בתהליכי עבודה ובניה
עבודה לא מקצועית של קבלן שיפוצים בניסיון לחסוך בחומרים
מערכת איטום בעייתית
מערכת צנרת ישנה
סתימה
ועוד…

מתי כדאי להיעזר בבעל מקצוע ומתי ניתן לפתור את הנזילה בכוחות עצמכם?

אנשים רבים הסובלים מנזילה שואלים את עצמם האם הם באמת זקוקים לבעל מקצוע. ובכן, כבר אמרנו שמים יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך. יחד עם זאת, כאשר מדובר בבעיה מקומית, יכול מאוד להיות שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם. היום יש מגוון של מדריכים וסרטונים שיסבירו לכם שלב אחר שלב כיצד לטפל בבעיה מקומית של רטיבות או מים. לעומת זאת, במצבים בהם הבעיה איננה נקודתית או חוזרת על עצמה, בהחלט לא כדאי להתמהמה ויש לפנות לבעל מקצוע בהקדם האפשרי.

שלבים באיתור נזילות

כמו כל תהליך הדורש טיפול בבעיה, גם תהליך של איתור נזילות מתבצע בשלבים.
שלב גילוי הנזילה -בשלב זה עושים סקירה של העיניים ובודקים את הנזילה בצורה יסודית. בשלב זה גם משלבים אמצעים טכנולוגיים לאיתור נזילות כמו למשל מצלמה תרמית. מצלמה זו פועלת על טכנולוגיית אינפרא אדום ודרך רמת רגישות גבוהה מזהה הפרשי טמפרטורה. ההפרשים מוצגים על גבי מסך המצלמה בתצורה של צבעים כאשר צבעים קרים מעידים על נזילה וודאית באזור מסוים. המצלמה התרמית מסייעת לנו לקצר את זמן גילוי הנזילה וכך חוסכת לנו זמן יקר.
איתור מקום הנזילה – בשלב זה כבר מבינים איפה הבעיה ומתחילים לבנות פתרון.
תיקון הנזילה – התיקון תלוי במקום הנזילה ועד כמה היא גדולה כמובן. ברוב המקרים החלפה או תיקון של הצנרת יספיקו

בין אם מדובר בפיצוץ בצנרת ובין אם בנזילה ממקור חיצוני

בכל מקרה כדאי לפנות לבעל מקצוע. מים שנוזלים לא רק גורמים לנזק בלתי הפיך, אלא עצם העובדה שהמים ממשיכים לזרום, הדבר מבזבז לנו כסף רב והרי לא חבל לבזבז מים, בעיקר בישראל במדינה שכל כך זקוקה להם?. בנוסף, מים שממשיכים לזרום יכולים לגרום אפילו להצפה ולהרוס את כל הרהיטים בבית וגם את הריצוף.

אז איך באמת מאתרים נזילה?
פרט לשלבים שיש לבצע אותם תיארנו לעיל, עלינו לעשות שימוש בציוד מקצועי ומתקדם מבחינה טכנולוגית. כאשר מדובר ברטיבות בקירות הבית, בתקרה או ברצפה, המכשיר המתקדם ביותר שיכול לעזור לנו לזהות את מקור הנזילה נקרא מצלמה תרמית. המצלמה משקפת לנו את הבדלי הטמפרטורה באזורים מסוימים ודרך זה ניתן לזהות את מוקד הרטיבות. לעומת זאת, כשהרטיבות מגיע ממערכת הביות, מומלץ להיעזר במצלמת סיב אופטי שגם כאן עוזרת להבין מאיפה מגיעה הבעיה.

היתרונות שבשימוש מכשור מתקדם לאיתור נזילות

חיסכון בזמן
מניעה שבירת המרצפות או הקירות
תיקון הבעיה בצורה מהירה ויעילה
חיסכון אדיר בכסף

לאחר שאותר המקום שהוביל לפיצוץ ולהופעה של מים, יש צורך להחליף את החלק הבעייתי בצנרת. במידה והחלק הזה נמצא מאחורי הקירות או לחלופין, מתחת למרצפות, לרוב יהיה צורך לשבור את האזור הבעייתי ולבצע את ההחלפה. במקרים בהם כל הצנרת ישנה, מומלץ לבצע החלפה של מערכת הצינורות כולה, במטרה למנוע פיצוץ נוסף.

לסיכום, דליפות של מים מהוות מטרד של ממש ויחד עם זאת תהליך איתור הנזילה יכול לעתים להיות ארוך ומעייף. לכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע המתמחה באיתור נזילות ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. ניסיון של שנים רבות, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וזמינות גבוהה הם שלושת הדברים החשובים ביותר בתהליך של בחירת בעל מקצוע לביצוע איתור נזילות.

איתור נזילות- עושים רק עם המקצוענים

תוצאות הבדיקה המתקבלות בתהליך איתור הנזילה מספקים לנו נתונים המסייעים לנו לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר, ביעילות, מהירות וללא הרס של תשתיות.
בנוסף, פרט לנתוני הדו“ח המתקבלים לאחר שימוש במכשור המתקדם ביותר בעולם, המומחים שלנו יספקו לכם מענה עבור כל שאלה שעולה לכם וילוו אתכם לאורך כל תהליך התיקון. יחד עם זאת, אחר שהמומחים יבצעו את תיקון הליקויים מתבצעת גם בדיקה נוספת, בכדי לוודא שהכל כשורה וכי אין נזילות או בעיות נוספות.

איך מתקדמים ??

סובלים מרטיבות? מחפשים פתרון שיחסוך לכם זמן יקר וכסף? לביצוע איתור נזילות בבית בעזרת מומחה באיתור נזילות, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר והצגת דוחו“ת מפורטים, מלאו את הפרטים שלכם ותוך זמן קצר נחזור אליכם.

בנוסף, פרט לנתוני הדו“ח המומחים שלנו יספקו לכם מענה עבור כל שאלה שעולה לכם וילוו אתכם לאורך כל תהליך התיקון. בנוסף, לאחר תיקון הליקויים אנו מבצעים בדיקה נוספת, בכדי לוודא שהכל כשורה וכי אין נזילות או בעיות נוספות. לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף על איתור נזילות וליקויים, השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור אליכם תוך זמן קצר ממש בקרוב.איתור נזילות

איתור נזילות מים

כאשר אתם בוחרים בחברה אשר לדעתכם היא המקצועית והטובה מכל, הקפידו לבחור בכזאת שתקצה לכם איש מקצועי ומיומן שיבצע בדיקה ואיתור מקור הנזילה ביעילות ובחכמה.

בנוסף, יש לבחור בחברת שיפוצים אשר לה ישנם כל הכלים, המכונות והמכשירים המתקדמים לאיתור נזילות תוך בחירת אנשי מקצוע מומחים שיכולים לבצע את תיקון הנזילה בקלות, יעילות ומהירות.

לסיכום, בכל הנוגע לתחום איתור נזילות מים: המלצות, שיטות ופתרונות הם חלק מכריע במיוחד ולכן יש תמיד לבצע את הבחירות הנכונות על מנת שלא תצטרכו להתמודד בעתיד עם תקלות מסוג זה.

איתור נזילות מים המלצות

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!