בדיקת גילוי מקור רטיבות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

גילוי מקור רטיבות  -הצבע החדש מתקלף בגלל רטיבות בקירות? אל תמהרו לדחות למחר את הטיפול בבעיה. ייתכן מאוד ומדובר בנזילת מים שמקורה בצנרת : נזילת מים שגורמת נזק משמעותי לנכס שלכם.

כל מה שחשוב לדעת על בדיקת גילוי מקור רטיבות

הזמנת בדיקה מקצועית לטובת גילוי מקור רטיבות בקירות הבית לא דוחים למחר. התעלמות מבעיית רטיבות בקירות עשויה להחריף את הנזק ולייקר משמעותית את התהליך. הזמינו עוד היום צוות מקצועי המומחה לאיתור נזילות, גלו את מקור הרטיבות וטפלו בבעיה אחת ולתמיד. אם חשוב לכם לשמור על שווי הנכס, על איכות החיים ועל הבריאות – אל תמתינו אפילו דקה והזמינו כבר עכשיו את הבדיקה. פטריות עובש שמתפתחות בעקבות רטיבות מסוכנות מאוד לבריאות הילדים.

גילוי מקור רטיבות

מתי נדרשת בדיקת גילוי מקור רטיבות בבית?

אם הבחנתם בצבע שמתקלף באחד הקירות ללא כל סיבה או בריח של עובש – מדובר ככל הנראה במקרה של נזילה ולא כדאי להתעלם מהבעיה. אם יש אצלכם צנרת ישנה אתם נמצאים בסיכון לנזקי צנרת. פעמים רבות, דיירי הבית טורחים להזמין בדיקת גילוי מקור רטיבות רק כאשר הנזק כבר חמור. תהיו אתם חכמים יותר והקדימו תרופה למכה. מיד כאשר מופיע שינוי אסתטי בקירות הבית הזמינו בדיקת בעל מקצוע עם ציוד מתאים, לרוב יבוצע איתור נזילות במצלמה טרמית מקצועית.

סימנים סמויים של רטיבות

רוב הסימנים שמעידים על בעיית רטיבות הם סימנים סמויים. לא תוכלו להבחין בקלות בחול רטוב מתחת לאריחי הריצוף או בריקבון פנימי של העץ במשקופים. יתר על כן, לא תוכלו להבחין ברטיבות שגורמת לברזל בשלד הבניין להחליד או בנזקים שנגרמים ליציקות הבטון. אם אתם יודעים שיש אצלכם צנרת ישנה או סימנים מעוררים חשד לבעיית רטיבות – אל תמתינו אפילו רגע אחד נוסף. כל יום נוסף בו הבעיה אינה מטופלת הוא יום בו הנזק שנגרם למבנה מחמיר ואתם מסכנים את בריאותכם רטיבות בקיר.

איך מאתרים רטיבות בקיר בצורה הכי טובה?

גילוי מקור רטיבות עם מצלמה תרמית הוא הדרך בה תצליחו לחשוף את מקור נזילת המים מבלי לגרום נזק למבנה. הבדיקה מתבצעת תוך צילום הקירות או הרצפה עם מצלמה תרמית ללא הרס וללא כל פעולה חודרנית. את תוצאות הבדיקה מנתח צוות מקצועי ומנוסה ואתם מקבלים בהתאם דוח המצביע על מיקום הנזילה ועל אפשרויות הפעולה. חשוב לציין שקיימים מקרים בהם המצלמה התרמית אינה מצליחה לאתר בצורה מדויקת את מקור הנזילה,  באם הנזילה מגיעה מתוף צנרת ביוב מבצעים לצילום צנרת ביוב עם מצלמת ביוב.

לא עסק לחובבנים

איתור מקור של רטיבות הוא מקצוע לכל דבר. מדובר בפעולה מאוד מורכבת הדורשת מיומנות, ניסיון עשיר וציוד מתאים. מיקום נכון ומדויק של מקור הנזילה הכרחי על למנת להימנע מגרימת נזק מיותר למבנה. בדיקה לא מקצועית או לא יסודית עלולה להסתיים בהחמצה של מקור הרטיבות או חשיפה חלקית בלבד של נזקי הצנרת. את התוצאות הטובות ביותר תקבלו מאינסטלטור מקצועי ומנוסה שעושה שימוש בטכנולוגיה התרמית החדשה.

טיפול ברטיבות בבית בחורף

בעיות של רטיבות בבתי מגורים ובתי עסקים הופכות הרבה יותר נפוצות בתקופת החורף. איטום לקוי גורם לחדירת מי גשם אל תוך המבנה ויוצר סימני רטיבות. בחלק קטן מהמקרים סימני הרטיבות הללו יחלפו ללא טיפול בתוך כמה ימים. ברוב המקרים, המים יצטברו בתוך הקירות, יחלחלו אל נקודה נמוכה, יגרמו לנזק משמעותי ורק אז יתגלו. לכם יש את היכולת למנוע את הנזק שנגרם בעזרת שיטות חדשות של גילוי מקור רטיבות בתוך מבנה.

לסיכום :

טיפול בבעיות של רטיבות בקירות הפך הרבה יותר פשוט עם ציוד תרמי חדיש לאיתור מצבורי המים. חייגו עוד היום להזמנת בדיקה ותגלו כיצד נחשף גם אצלכם בתוך כמה רגעים מקור הנזילה.

בדיקת גילוי מקור רטיבות

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!