איתור חדירת מי גשמים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

החורף מביא איתו שפע של גשמים, ובמדינה כמו שלנו מים זה דבר מבורך. אנחנו אוהבים לראות גינות ירוקות, מאגרי מים מתמלאים ומפלים שוצפים. אנחנו פחות אוהבים לגלות שמי גשמים חדרו אלינו הביתה, למקום שחשבנו שמוגן מפני פגעי מזג האוויר. אין ספק שגילוי של חדירת מי גשמים יכול להיות מלחיץ, בעיקר כשאנו חסרי אונים מול עוצמת המים. חדירת מי גשמים יכולה להיות בולטת, כשברור שהמים חדרו מחלון, מדלת או ממרפסת, ויכולה להיות סמויה ולהתגלות רק בשלב מאוחר.

למים יש נטייה לחדור למקומות נמוכים, ולעיתים אנו נגלה את הנזילה רק כאשר יש כתם לח על הקיר, עובש, קילוף טיח, וזה אומר שהמים כבר יצרו נזק בתוך המבנה.

יש חדירת מי גשמים, מה עושים?

כשמי גשמים חודרים לתוך הבית וניתן לראות את מקור הבעיה, הטיפול יהיה פשוט יותר ויסתכם בתיקון הליקוי, תיקון הנזק לקירות או למרצפות, טיפול בגג או במרזב אם התברר שבהם הבעיה. אבל כיצד מאתרים את הבעיה בוודאות כשמקור הליקוי אינו ברור? התמונה שעולה לנגד עיניכם היא חפירות בקירות, הרמת מרצפות והרבה חול, זמן, חוסר נוחות, כסף וכאב ראש.

כדי שזה לא יקרה, יש צורך לפנות לחברה מקצועית לאיתור נזילות, שעושה שימוש במכשור מתקדם לאיתור נזילות מים ללא הרס ובמציאת הבעיה באופן נקודתי. אנו בתדמור טכנולוגיות מומחים באיתור נזילות ורטיבות, כחברה ותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום.

צינור עם נזילת מים

טיפול כירורגי ממוקד

ישנן מספר שיטות לאיתור חדירת מי גשמים לתוך מבנה, חצר או מתחם תת-קרקעי.

השיטה הראשונה והמאוד מדויקת היא איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית. השימוש במצלמה טרמית הוא פיתוח של השנים האחרונות, שנולד כתוצאה מצורך לאתר נזילות ורטיבות בצורה מדויקת בלי נזק סביבתי מיותר. בעזרת המצלמה ניתן לראות שינויי טמפרטורה בקירות ובסביבת צינורות, גם כשהם מצויים בתוך הקירות ומתחת לרצפה. הפענוח של תוצאות הצילום יכול להצביע על נזילת מים, סדק בצינור או טפטוף כשהם בשלב הראשוני ולפני שנגרם נזק שיצריך תיקון משמעותי של אזור נרחב.

השיטה השנייה היא איתור נזילות באמצעים אקוסטיים, בשיטה הזו מחדירים חיישן רגיש, אשר בודק את זרימת המים בצינורות באמצעות הקול שהם מפיקים, אשר יכולים להצביע על בעיה בזרימה. כיוון שמדובר על איתור של גלי קול, אין צורך לחפור בקיר או לפרק קרמיקה במטרה לחשוף את הצינור ולאתר את הבעיה. כך ניתן למצוא את הבעיה באופן נקודתי ולטפל בה במינימום נזק סביבתי.

השיטה השלישית היא איתור נזילות בעזרת גז, בה מחדירים למערכת המים גז בלתי מזיק הכולל חנקן וחמצן, ונוצרות בועיות. לאחר מיפוי הצנרת והחדרת הגז לצינור, השרברב המקצועי היודע לקרוא את המפה מאתר איפה יש דליפה, על פי שינויים בריכוזי הגז לאורך הצנרת.

כל השיטות במקום אחד

חברת תדמור טכנולוגיות עושה שימוש בכל השיטות המתקדמות ביותר לאיתור וזיהוי מפגעי מים בבתים, במשרדים ובשטחים פתוחים. בכל שימוש בטכנולוגיה, צריך גם איש מקצוע מיומן ומנוסה שיידע לזהות ולפענח את ממצאי הטכנולוגיה. אם נתקלתם בבעיית נזילות או חדירת מי גשמים, אל תחכו לרגע, שכן למים יש יכולת מהירה להרס אשר גורר הוצאות ועוגמת נפש. אל תחכו לראות לאן יגיעו המים, אל תחכו שהשכנים יעירו על הנזק שנגרם להם בשל הנזילה אצלכם. כפי שרצוי לגלות את המחלה כשהיא בתחילתה, כך חשוב לאתר ולמנוע נזקי מים ונזילות. 

לאיתור חדירת מים, נזילות וגילוי רטיבות, פנו אלינו ונגיע אליכם עם שירות מקצועי, יעיל, אמין ואחראי.

כי מים הם לא משחק ילדים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!