איך לאתר ולהימנע מנזילות במקלחת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות במקלחת תמיד מגיעות בסיטואציה הכי לא אידיאלית, והן עשויות לתפוס אותנו לגמרי לא מוכנים. במצב כזה אנו עלולים לשכוח את כל האלמנטים השונים שאנו צריכים לשים אליהם לב, וכל מה שיעניין אותנו זה איך נוכל לפתור את הנזילה. במצב כזה, שגרת החיים שלנו תקבל תפנית משמעותית עד אשר הנזילה תיפתר לחלוטין. השאלה שנשאלת היא – איך ניתן לאתר נזילות במקלחת? ואיך ניתן למנוע נזילות במקלחת? אלו הן שאלות חשובות במיוחד.

במאמר הבא אנו נספר לכם תשובה לכל אחת מהשאלות הללו, כך שתוכלו לאתר בקלות נזילות קיימות – ובעתיד תוכלו למנוע את הנזילות הבאות. כך פתאום תבינו כי נזילות במקלחת הן לא כל כך נוראיות כמו שהיה נדמה לכם עד היום.

איך ניתן לאתר נזילות במקלחת?

המצב הראשון הוא מצב שבו אתם שמים לב שהזרם במקלחת איננו כמו שהיה בעבר. במקרה שבו זרימת המים משתנה באופן פתאומי, אמורה להיות לכך סיבה שאולי אינכם שמים אליה לב. ברוב המקרים מדובר על נזילה, נזילה שיכולה להסתתר לה מאחורי האריחים ומאחורי הקירות. למרות שקיים מגוון מקלחונים לאמבטיה, המצב הזה יכול לתפוס אתכם לא מוכנים.

אפשרות נוספת לאיתור נזילות במקלחת היא כאשר אתם מבלים חשבון מים מופרז, חשבון מים שאיננו מתיישר עם המצב בפועל. גם במקרה כזה, אתם אמורים להבין כי ככל הנראה מסתתרת נזילה באחד מהאזורים בבית – כאשר המקלחת אמורה להיות אוטומטית האזור שבו אתם צריכים לבחון את המצב.

אך האפשרות היעילה ביותר לאיתור נזילות במקלחת היא על ידי אינסטלטור מנוסה, אינסטלטור שיגיע עם הציוד המתקדם ויבחן מה קורה באמת מאחורי הקירות. בדיקה פשוטה של אינסטלטור יכולה לשפוך לא מעט אור על כל הנושא הספציפי הזה.

איך ניתן למנוע נזילות במקלחת?

בין אם נודה בכך ובין אם לא, לאיכות של המקלחת יש חשיבות מכרעת במניעת נזילות עתידיות. כאשר אתם רוכשים מקלחת, ונאלצים לבחור מקלחון אחד מבין מגוון מקלחונים לאמבטיה – מוטב כי לא תתפשרו על האיכות. האיכות של המקלחון יכולה להגדיל את הסיכוי לנזילה או מנגד להפחית באופן דרסטי את הסיכויים הללו. כך שאתם צריכים לקחת את זה לתשומת הלב שלכם כאשר אתם רוכשים מקלחת חדשה.

אפשרות נוספת שיכולה למנוע נזילות במקלחת היא בדיקה תקופתית על ידי אינסטלטור מנוסה. מדובר על בדיקה פשוטה יחסית, אך כזאת שיכולה להתריע בפניכם על כל מיני ליקויים שהינכם נדרשים לטפל בהם. פתאום אתם תוכלו להבין כי יש לכם בידיים את הכוח למנוע את הנזילה הבאה, בין אם מדובר על נזילה במקלחת או על נזילה באזורים אחרים בבית. לכן אם אתם חוששים מפני נזילות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקרוא בכל כמה חודשים לאינסטלטור שיבחן את מצב הצנרת.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!