איתור נזילה בשירותים – אבי אינסטלציה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אני, ' אבי אינסטלציה ' ראיתי לאורך השנים כמה וכמה לקוחות וכן כמה וכמה נזילות. אני יכול להגיד כאן, בריש גלי , לאור השנים הרבות בהן עסקתי בתור אינסטלטור מומחה הוא שאין דבר שמעורר תסכול גבוהה יותר אצל לקוחות מאשר נזילה בשירותים. 

נזילה בשירותים היא אכן תופעה לא נעימה. בגלל כמה סיבות, השכיחות של השימוש בחדר, רמת הנחיצות הגבוהה שלו, העובדה כי מדובר על חדר המשותף לא פעם לשני מועדים לפורענות עיקריים הם השירותים והמקלחת וכן הלאה. 

כך שאין ספק כי כאשר אתם מחפשים איש מקצוע עבור איתור נזילה בשירותים אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקחת איש מקצוע פחות מהטוב ביותר. 

אינסטלטור מקצועי יבצע את העבודה באופן שיעשה את הנזק המינימלי עודו מתקן את התקלה ומאפשר לכם לחזור לניצול מלא ונוח של חדר השירותים והמקלחת. במידה ואתם מחפשים איש מקצוע שיבצע איתור נזילה בשירותים ואתם מעוניינים לשמוע עוד על התהליך ועל הפן המקצועי בתוכו, אני, ' אבי אינסטלציה  ' מזמין אתכם לקרוא וללמוד מהידע שצברתי לאורך השנים. 

ראשית, ההבחנה בין שני סוגים של נזילה 

איתור נזילה בשירותים הוא איתור של נזילה בחדר אחד. אבל האמת היא, שאם תשאלו כל אינסטלטור הוא יגיד לכם שאין דבר כזה איתור נזילה בשירותים. מבחינתי, בתור איש מקצוע, לא משנה לי כל כך היכן הנזילה ממוקמת. 

זאת אומרת, כמובן שגם זה פרמטר אליו צריך להתייחס, שכן עבודה בחדר אמבטיה תהיה שונה בתכלית מתיקון של נזילה בחצר הבית. אבל, איתור נזילה בשירותים הוא למעשה הופעה מעט מורכבת יותר של שני בוגי נזילות: 

1. נזילה גלויה: נזילה בה אנו יכולים להגיד כי אנו רואים את מקור הבעיה. פעמים רבות נזילה מהסוג הזה תופיע בארונות שמתחת לכיור. למה? משום שנזילה גלויה היא למעשה תופעה בה שני צינורות לא מחוברים היטב. אז אנו למעשה מדברים על תיקון די פשוט שלא דורש איתור נזילה בשירותים מורכב מדי וכמובן לא ביצוע תיקון מסובך. כל שיש לעשות הוא פשוט לחבר את אותם צינורות סרבנים ולחזק את השרשרת שתבטיח מתן מים זורמים בקלות רבה יותר. 

2. נזילה סמויה: כאשר אנחנו, אני , ' אבי אינסטלציה ' וחברי למקצוע מדברים על איתור נזילה בשירותים אנחנו למעשה מדברים על זה. שכן כאשר מדובר על איתור נזילה בשירותים מדובר בראש ובראשונה על איתור נזילות במצלמה טרמית. מה זה אומר? פשוט מאוד. 

הבית שלנו למעשה מונח על מגוון תשתיות שמספקות לנו את המענה הנדרש עבורנו מחיינו המודרניים. אנחנו מקבלים אספקת חשמל בזכות תשתית החשמל וכמובן אנחנו מקבלים אספקת מים שוטפת לברז או לשירותים בזכות הצנרת הממוקמת לרוב מאחורי קירות ואריחים. הדבר הזה נכון בכל הבית והוא נכון על פי כמה וכמה בחדר השירותים. איתור נזילה בשירותים הוא למעשה תהליך בו מתבצע איתור נזילות במצלמה טרמית על מנת להבין היכן בדיוק ממוקדמת הנזילה. זאת על מנת להבטיח פתרון יעיל וממוקד שימנע נזק נוסף. 

למה חשוב לבצע איתור נזילה בשירותים בחכמה 

חדר השירותים שלנו שבמקרים רבים הוא גם חדר האמבטיה, חדר קצת שונה מחדרים אחרים. אם אנחנו מדברים על חדר המשולב עם חדר אמבטיה ההבדל כמובן נעוץ בין היתר בעובדה כי רוב החדר מחופה באריחים ולא בקירות גבס וכיוצא באלו מצד אחד. בצד השני, מדובר על חדר בו בדרך כלל התשתית של הצנרת ממוקמת בצורה צפופה יותר ומעמיסה על החדר. לא בכדי, הרי שם נמצאים המכשירים הדורשים הכי הרבה מים. 

אבל בדיוק בגלל זה צריך לפתור כל תקלה בזהירות. הרי איש מאתנו לא רוצה להזמין אינסטלטור שיבצע איתור נזילה בשירותים ויגלה להפתעתו כי אותו בעל מקצוע הביא יותר נזק מתועלת. איתור נזילה בשירותים קורה לא פעם על ידי מכשיר לו קוראים מצלמה טרמית, עליו נדבר ממש עכשיו. 

איתור נזילות במצלמה טרמית 

איתור נזילות במצלמה טרמית בה אנו נעזרים לא אחת כאשר אנחנו מבצעים איתור נזילה בשירותים הוא איתור בו אנו נעזרים במצלמה טרמית, מצלמה שלמעשה מעין 'רואה דרך הקיר' בזכות הבחנה בין קור לחום. ההנחה היא שמים נוזלים למעשה מקררים את האזור כך שמבלי להוציא שום דבר ולראות מה יש מאחוריו, אנחנו עדיין יכולים להגיד כי אכן מתרחשת שם נזילה. 

איתור נזילה בשירותים חייב להיעשות לא פעם על ידי מצלמה טרמית, שוב, משום שמדובר על אזור רגיש בו ממוקמים צינורות רבים הדורשים יד מקצועית לאורך פתרון התקלה. 

מה עושים עכשיו 

לאחר ביצוע מקצועי של איתור נזילה בשירותים ניתן למעשה לגשת לעומקם של הדברים ולהביא לפתרון התקלה. כאשר בכל פעם פתרון התקלה נעשה בדרך שונה בהתאם לצרכים הספציפיים של המקרה הנל. 

טיפ קטן ממני, ' אבי אינסטלציה' : פעמים רבות, לקוחות שונים מנסים מעין 'לדחות' את ביצוע העבודה לעת אחרת. לאיש אין ממש 'כוח' לביצוע העבודה מה שחלילה עלול להביא לא פעם להידרדרות ולהופעה של נזק ממשי אותו כבר יהיה קשה לתקן. ההמלצה שלי היא לא להמתין. ברגע בו אתם מבחינים בסימפטום אחד מאלו אותם נתאר כאן בקצרה, התקשרו במהירות לאיש מקצוע, אינסטלטור מנוסה , שיבוא ויעזור לכם לפתור את התקלה ולתקן את הנזק. 

מה הסימפטומים הנפוצים המעידים על נזילה 

1. רטיבות: חדר השירותים והאמבטיה הוא חדר מועד לפורענות. במידה ואתם מבחינים בכתם כהה שלא היה שם בעבר, רואים מעט עובש על הקירות וכן הלאה, זה הזמן שלכם לדווח על כך ולמצוא אינסטלטור מקצועי שיעזור לכם בפתרון הבעיה. 

2. נפיחות: במידה והנזילה מתרחשת מאחורי אריחים הסימפטום הנ"ל לא יופיע בדיוק ככה, אבל עליכם לדעת כי הופעה של נפיחות לא ברורה בקיר עלולה להעיד על נזילה סמויה מה שכמובן יוביל את בעל המקצוע לבצע איתור נזילה בשירותים באמצעות מכשירים מתקדמים. 

איך בוחרים בעל מקצוע בצורה הטובה ביותר 

איתור נזילה בשירותים זו לא מטלה מסובכת עבור איש מקצוע מיומן. אבל זה כמובן דבר אותו יש לעשות בצורה טובה ויעילה. ההמלצה שלי היא לעשות שתי פעולות שיבטיחו כי אתם אכן מקבלים שירות מקצועי ויעיל: 

ראשית, קראו המלצות: אני , ' אבי אינסטלציה ' יודע לומר בוודאות כי אינסטלטור מקצועי לרוב יהיה מלווה בתגובות אוהדות הן ברשתות החברתיות והן באתרי האינטרנט השונים. לקוחות עבר הם לא פעם התמונה המהימנה ביותר לאופן הטיפול אותו אתם עתידים לקבל. 

שנית, שאלו את בעל המקצוע עוד בשיחת הטלפון מה חוות הדעת המקצועית שלו: אתם לא תמיד חייבים להיות אנשי מקצוע מנוסים על מנת להבין האם מדובר על איש מקצוע מנוסה או לא. האמינו לי כי שיחה קצרה תיתן לכם כבר מעין 'תחושת בטן' שתעזור לכם להבין האם מדובר באיש מקצוע מעולה או במשהו שאולי לא תמיד כדאי לסמוך עליו. 

 

אני, ' אבי אינסטלציה ' אינסטלטור מקצועי ומנוסה העובד כבר קרוב לעשר שנים בתחום. אני מזמין אתכם לפנות אלי בעבור פתרון כל תקלה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!