איתור נזילה בתקרה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילה בתקרה יכולה לבוא לידי ביטוי בסימן רטיבות שבסך הכל נשאר יבש, אך אינו נוזל או בסימן רטיבות שגם סובל מלחות קבועה ואפילו נזילת מים של ממש. להבדל בין שני המצבים האלה יש משמעות שמכיר כל גורם מקצועי שעוסק בתחום של איתור נזילות ויכולה להעיד על רמת המורכבות שתידרש בכדי לאתר את מקור הנזילה. על איתור נזילה בתקרה והדרכים היעילות ביותר לבצע אותו מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות.

נזילה או רטיבות?

אם אתם מתגוררים בקומה העליונה בבית משותף או בבית פרטי, נזילה בתקרה יכולה להעיד על ליקוי באיטום החיצוני של הבית. אם אתם מתגוררים בקומת ביניים או קומה תחתונה בבניין משותף, המדובר בדרך כלל בנזילה בבית שמעליכם, שמשפיעה על התקרה שלכם. במידה והנזילה באה לידי ביטוי בנזילת מים ממש, ייתכן מאוד שמדובר בדליפה בצנרת של השכן מלמעלה. אם מדובר בכתם רטיבות שאינו נוזל ונוטה להתייבש קלות, כנראה שמדובר באיטום לקוי של החיבור בין אגן האמבטיה או הכיור והקיר אצל השכן מעליכם. את הניואנס הזה חייב להכיר כל אדם שמציע שירות איתור נזילות בתקרה, פשוט מכיוון שהוא יכול להכריע את המורכבות של איתור הנזילה.

איך מאתרים את הנזילה בפועל?

ובכן, איתור נזילה בתקרה, כמו כל תהליך אחר של איתור נזילה, מחייב לאתר את מקור הנזילה ולא את הנזילה עצמה. העניין הוא שהנזילה יכולה לנבוע במקום אחר לחלוטין מאשר המקום בו אנו רואים את כתם הרטיבות, במיוחד אם מדובר בנזילה לחה ונוזלת. במקרה כזה, צריך איכשהו לראות את הצנרת שעוברת בתוך הקיר כדי לראות היכן בדיוק קיימת התקלה בצינור. את זה אפשר לעשות בשתי צורות. פעם אחת אפשר להתחיל לחצוב בתקרה שלכם ולהרים בלטות אצל השכן מלמעלה עד שמגיעים אל מקור הנזילה. לעיתים זה יכול להפוך לפרויקט לא פשוט, במיוחד אם ברצפת השכן מלמעלה עוברת צנרת תת רצפתית נוספת כמו צנרת הסקה או חימום תת רצפתי, או כאשר הנזילה היא צמודה לקיר ולכן עלולה להיגרם מנזילה שמקורה בתוך הקיר של השכן ואשר נזלה בתוך הקיר עד שהגיע לתקרה שלכם. הדרך השנייה היא הדרך הטכנולוגית.

הדרך הקלה, הזולה והבטוחה לאיתור נזילות

איתור נזילות בתקרה או בכל חלק אחר של הבית יכול להתבצע כיום באמצעות טכנולוגיות אולטרה סאונד, צילום טרמי או הרחת גז, טכנולוגיות שמאפשרות לנו למעשה "לראות" מה קורה בתוך הקיר מבלי בכלל לגעת בו. טכנולוגיות אלה חוסכות המון זמן, עוגמת נפש וכסף באיתור הנזילה ומאפשרות הגעה מהירה וממוקדת למקור הנזילה לצורך תיקון. חברת תדמור טכנולוגיות מתמחה בכל סוגי הטכנולוגיות הללו ומציעה על בסיסן שירות איתור נזילה בתקרה, אותו ניתן להשלים גם בתוך יום עבודה אחד לרבות תיקון מקור הנזילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!